Merhaba arkadaşlar.
Yine uzun bi ara olduğunun farkındayım. Wonder Woman incelemesini hala yazamadığımın da farkındayım ama profile de yazdığım gibi 15-20 gün Bodrum'da olduğumdan ve bir de deprem atlattığımdan biraz ertelemiştim. Istanbul'a döndüğümde ise modem'im bozuldu. Evet şaka gibi. Servis'den ise 15 günün ardında geldi. Yani henüz iki gündür internetim var. Fakat şu sıralar da Üniversite sınavlarına hazırlandığım için pek fırsat bulamıyorum inceleme yazmaya. Ama en azından Injustice 2'den yeni düşen trailer hakkında fikirlerimi söyleyebilirim.
Fragmanda gördüğünüz 3 karakter Pack olarak geçtiği için muhtemelen paralı karakterler olacak. Fakat benim eleştireceğim nokta o karakterler. Böyle giderse Injustice 2'de DC karakterleri azınlıkta olacak.
Black Manta çok iyi bir seçim. Ona lafım yok elbette. Tasarımı da güzel olmuş.
Hellboy ise bildiğiniz gibi bir DC karakteri değil ama yine de hoş bir sürpriz olduğunu düşünüyorum. Sonuçta Hellboy aşırı havalı olmasına karşın pek oyunlarda rastlayamadığımız bir karakter. Oynaması epey zevkli olacaktır.
Ama Raiden için aynısını diyemeyeceğim. İki oyunda yer alan üçüncü Mortal Kombat karakteri. Evet üçüncü. Arkadaş Scorpion'un, Sub-Zero'nun ya da Raiden'ın zaten kendi oyunları var. Hatta bir sürü var. Neden MK karakterlerini sıkıştırıp durmak yerine fazla bilinmeyen DC karakterlerini eklemiyorsunuz? Ben MK serisini de severim yanlış anlamayın ama DC namına bu kadar eksik varken neden bu karakterler ekleniyor. Raiden yerine Static Shock ya da Black Lightning gibi karakterler neden eklenmesin? Sub-Zero yerine Scorpion yerine neden Deathstroke yok? Ya da Hellblazer hayranı gamer'ların yıllardır beklediği John Constantine? Belki ileride onları da eklerler fakat ben yine de MK karakterlerinin Injustice oyunlarına eklenmesi taraftarı değilim. Ya da eklenecekse en azından bir tane olsun.
Bi kısmınızın bu görüşe katılmayacağını düşünüyorum ama ben de kendi görüşümü yazmış oldum işte. Siz de düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Şimdilik görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC EVRENİ
Non-FictionDC evreniyle ilgili gelişmeleri, haberleri ve bilgilendirmeleri tam anlamıyla takip etmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. Karakter analizleri, film, dizi ve çizgi roman incelemeleri, anketler, teoriler, DC hakkında bilmedikleriniz, benim yorumlarım v...