Wattpad DC Kurguları Önerileri #1

713 42 18
                                    

Merhaba arkadaşlar!

Daha önce "Wattpad'deki Dc fanficleri" bölümü ile kurgu yazacak arkadaşlara önerilerde bulunmuştum. Şimdi sıra geldi Wattpad'de bulunan kurguları önermekte.

"Ulan şöyle kaliteli bi DC kurgusu olsa da okusak." Diye düşünen arkadaşlar illa ki vardır ve bu listeyi onlar için hazırlıyorum. Listede benim okuyup beğendiğim kurgular var. Eski veya yeni, popüler olsun olmasın önemli değil. Yalnızca emek verilmiş olması ve özgün olması yeterli olacaktır. Sizinde önerileriniz varsa mesaj atarak ulaşabilirsiniz. Gerçi Wattpaddeki çoğu DC kurgusunu okumuşumdur ama gözden kaçırdıklarım varsa da sizin sayenizde görmüş ve okumuş olurum. Ve ikinci bir listede yer bulabilirler.

The Dark King
SatanasDemon
¤ Hatırladığım kadarıyla buralardaki ilk DC kurgularından biriydi. Zaten hikayenin açıklamasıni okursanız büyük ihtimalle kendinizi hikayeyi okurken bulabilirsiniz. Yazar, kendini git gide geliştiriyor. Bu yüzden başlarda şans verin. Bayağıdır da yeni bölüm gelmiyor fakat merak etmeyin yazar yeni bölümün geleceğini söyledi.

☆ Zatanna Zatara : Dead Zone
NatRomanova
Evet, bir Zatanna kurgusu! Harika bir fikir, değil mi? Dead Zone yeni fakat kaliteli kurgulardan biri. Betimlemeler ve anlatım üst düzey. Artı olarak John Constantine var! Evet, bir kurguyu okumak için daha kaç neden kaldı ki?

Avcı
silazrn
Bi' Huntress kurgusu olan Avcı, bir başka yeni ama harika kurgulardan biri. Yazar, özellikle ana kahramanımız Helena'nın iç dünyasını ve düşüncelerini çok iyi anlatmayı başarmış. Betimlemeler oldukça iyi. Seçilen konu da öyle görünüyor. Başarılar diliyoruz!

Supergirl
daughterofthunder
İlk ve tek, Türkçe Supergirl kurgusu ve kesinlikle okunmaya değer. Konsept ve konu olarak hemen hemen diziyle paralel gitsede yazar, çok iyi bir şekilde kendi farklılıklarını katmayı başarmış.

İmparatorluk
CaptainBoomerang
İçinde Harley Quinn'den Nightwing'e, Batman'den Jim Gordon'a birçok karakter barındıran Imparatorluk gerçekten başarılı ve severek okuduğum kurgulardan biri. Yazar harika bir şekilde konuyu oluşturmuş. Jack Napier'in henüz Red Hood olduğu dönemler Harleen'le tanışmasını anlatan bu hikaye kesinlikle özgün bir kurgu,bunu söyleyebilirim.

Tabi ki kendi kurgularımı yazacak biri değilim fakat gerek DC hikayelerinin azlığından gerek bilmeyen de vardır düşüncesi ile yazayım. İlk Türkçe Deathstroke kurgusu olan Ölüm Darbesi ve gülmek içinde Justice League Texting'i okuyabilirsiniz. Bunların yorumlarını elbette ben yapmayacağım. Orası size kalmış.

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!

DC EVRENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin