Merhaba arkadaşlar!
Comic Con'dan sonra aklıma gelen bir fikirdi bu listeyi yapmak. Listede benim görüşüme göre DC Comics dizilerini kötüden iyiye sıralayacağım.
Bir çok kişiye göre DC Comics'in dizileri ; çizgi romanları, animasyon filmleri ve sinema filmleri arasındaki en zayıf halkası durumunda. Maalesef bende katılmak durumundayım. Bilirsiniz asla ve asla karşılaşma yapma taraftarı değilimdir fakat Marvel'ın Netflix projeleri ile DC'nin The CW dizileri arasında belirgin bir kalite farkı mevcut bence.
Yine de son dönemlerde DC'nin de kaliteyi yukarı çekecek dizileri çıktı, çok şükür.Bu arada listeme bitmiş dizileri eklemeyeceğim. Smallville, Constantine v.b diziler olmayacak yani, yalnızca devam eden diziler olacak. Ve maalesef bir türlü Legends Of Tomorrow'a başlayamadım. Gerçi o da pek olumlu yorumlar almadı ama neyse, izlemediğim için eklemedim listeye.
Lafı daha fazla uzatmadan listeye başlayalım!
Uyarı : Spoiler içerebilir.
6) SUPERGIRLBunu bir tür "bonus" şıkkı olarak alın çünkü yalnızca iki üç bölüm izleyebildim. Bu kadar az izlemişken yorumlayıp eleştirmek ne kadar doğru bilmiyorum fakat çok kötü be. Resmen zorla izledim. İzledikçe rahatsız oldum. O denli kötü buldum. İleride daha iyi oluyodur belki bilemem ama bence bu sıradan daha yükseğe ulaşması imkansız gibi birşey. Superman ve Martian Manhunter için devam edeceğim diziye. Fakat fikrimin değişeceğini sanmıyorum. Çok eksik var. Oyunculuklar yapmacık, senaryo bayat ve klişe, görsek efektler yetersiz. Bakalım devam edince yanılacak mıyım.
Sizin diziyle ilgili görüşleriniz neler? Aydınlatın beni.
Imdb Puanı : 6.5
Cuth Puanı : 6 -şimdilik-
5) ARROW
Güzel başlamıştı aslında. Daha sonra gitgide bozuldu. Bi battı bi çıktı. Sonra yine battı. 4.sezonun yarısında bıraktım.
Tema iyiydi. Seçilen karakterler de müthişti. Oyuncuların da bir çoğu gayet iyiydi başta Manu Bennett olmak üzere. Fakat senaryoyla o kadar sıçtılar ki geri kalan tüm o güzel şeyler kayboldu gitti. Originlerden o kadar saptılar ki bazı kısımlarda resmen DC Comics ismini dahi unutmuş gibilerdi. Öyle raddeye geldiler ki dizinin kendi oyuncuları bile eleştirdi diziyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC EVRENİ
Non-FictionDC evreniyle ilgili gelişmeleri, haberleri ve bilgilendirmeleri tam anlamıyla takip etmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. Karakter analizleri, film, dizi ve çizgi roman incelemeleri, anketler, teoriler, DC hakkında bilmedikleriniz, benim yorumlarım v...