Oscar'lı DCEU!

230 23 11
                                    

Merhaba arkadaşlar.

Bayağı bir geç oldu ama bildiğiniz üzere bu sene 89. Akademi Ödülleri vardı. Ve DC Sinematik Evreni artık Oscar ödüllü!

Alessandro Bertolazzi, Giorgio Gregorini ve Christopher Nelson, Suicide Squad filmi için "En İyi Makyaj ve Saç Tasarımı" dalında Oscar'a layık görüldü!

Tamam belki film yetersizdi ve hata doluydu fakat yine de bu ödülü kesinlikle hak etmişti.

Bazılarınız "O ne ya? Önemsiz bir ödül." diyebilir fakat Sinema camiasında Oscar çok çok önemli ve prestijli bir ödüldür. Hatta en önemlisidir. Bunu unutmayın.

Ayrıca ne yani "En İyi Senaryo, En İyi Film" falan kazanacağını mı düşünüyordunuz. Biraz gerçekçi olalım.

Her neyse. Bu bölüm de bu kadardı. Şimdi sizlere bir sorum var. Biliyorsunuz ki şu ana kadar DC'den bağımsız bir bölüm yayımlamadım bu hikayede. En fazla 1 ya da 2'dir. Ama arada bundan sıyrılabilirim diye düşünüyordum. Ve takipçilerimin pek  çoğunun sinemasever olduğunu da tahmin ediyorum. Belki herhangi bir türde falan izlemeniz gereken en iyi 10 film gibi ufak listeler yapabilirim.

Derseniz ki bu hikayenin adı DC Evreni başka birşeyi karıştırma. Öyle yaparım. Fark etmez bana. Ama derseniz ki iyi olur tam da izleyecek film arıyordum.

Bu listeleri yaparım.

Ne diyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sonra ki bölümde görüşmek dileğiyle.

DC EVRENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin