San Diego Comic Con İncelemesi

830 50 15
                                    

Medya : Cavill ve Affleck aşkı  djdh

Evet arkadaşlar. Dün #SDCC vardı ve DC adına onlarca şey elimize ulaştı. Daha sonra paylaşacağım onları da.

Batman V Superman : Dawn Of Justice'ın ikinci mükemmel trailer'ı yayınlandı.

Biraz ondan bahsedelim.

"That kind of power is very dangerous"
Fragmanın daha başından anladık ki Superman büyük bir çoğunluk tarafından istenmiyor. Bunu Man Of Steel'de sebep olduğu yıkıma bağlıyorlar. Hadi hayırlısı.
Superman'i desteklemeyen kadar, destekleyen ve yardımına ihtiyaç olduğunu düşünen insanlarda var tabii.
Sanırım filmde Clark'ı zor zamanlar geçirirken göreceğiz.
Bir yandan manevi annesinin konuşmasını gördük." İnsanlar anlamadıkları şeylerden nefret ederler." "Onların kahramanı ol, onların meleği ol...yada hiçbiri olma." dedi ve " Hiç bir zaman bu dünyaya borçlu olmadın." diyerek noktayı koydu. Bakalim Kal-El ne yapacak?

Gelelim Bruce Wayne'e. Sup ya da Lex bir binayı yerle bir ederken görülüyo ve belli ki Bruce'un içeride bir yakını var.(belki de Dick Grayson'dır diyorlar ama ben ihtimal vermiyorum)
Wayne, endişe içinde koşarak oraya gidiyor, dumanların arasına dalıp küçük bir kızı kucaklıyor. Daha sonra "hahaha jokes on you batman" yazılı bir kostüm görüyoruz. Robin kostümü. Büyük ihtimalle Jason Todd'un ölümü ile ilgili. Bi dakka Todd varsa Grayson da olabilir!
Her neyse Red Hood mu geliyor bilemeyiz ama bir Joker flashback'i olacak diye düşünüyorum. Kağıdın üzerinde kırmızı ile yazan "aileni sen öldürdün" yazısını da unutmayalım.
Daha sonra Thomas ve Martha Wayne'in öldürülme sahnesi. Çok gördük,  yine göreceğiz. Ve bir iki bölüm öncesinde ki haber doğruymuş. Thomas Wayne'i Jeffrey Dean Morgan canlandırmış. Gayette hoş olmuş.

Bat Suit'e bakan kızgın bir Bruce görüyoruz.

"Thats how it starts,the fever,the rage"

Sözlerini ve Alfred'i görüyoruz. Biraz farklı bi Alfred olmuş.
İlerleyen sahnelerde " O bizim düşmanımız değil" derken de görülüyor.
Batman'in çölümsu bir ortamda farklı bir suit ile askerlerin kıçını tekmelediğinı görüyoruz.
Neyse işte sonunda o meşhur Suitini giyiyor. Affınıza sığınarak adını bilmiyorum. Ama ben "SupBuster" diyorum ona.
Neyse çıkıyor çatıya açıyor Yarasayı.
Daha sonra kavga görüyoruz. Hepsini de uzun uzun anlatmayalım da. Perry White "kimse Clark Kent'in Batman ile kapışmasını umursamıyor" diyor.  Bende ona "bide bize sor" diyorum.
Gal Gadot,  Wonder Woman suitinin içinde harika durmuş. Gerçekten harika.
Maalesef Aquaman ve Cyborg göremedik. Bu da Cameo Teorisini güçlendirdi.
Ve trailer'ın büyük bir kısmı Lex Luthor'a ayrılmıştı.

"Black and blue, god vs man, day vs night"

Ama maalesef Jesse Eisenberg'ü hiç kel göremedik. Kel olmayan Lex mi olur dediğinizi duyar gibiyim. Ama oluyor işte gençliği sonuçta.
Lex ortalığı bayağı karıştıracak gibi. General Zod cesedi falan. Bakalım bekleyip göreceğiz.

"The red capes are coming"

Bu kadar ile sınırlı mıydı comic con? Hayır.

Suicide Squad'dan ilk trailer yayınlandı!
Fakat maalesef internete henüz düşmedi. Bende arayıp zor buldum. Düşük görüntü kalitesi ve yarım yamalak ekran ile.
Yinede birkaç birşey anlatayım.

Başlarda Amanda Waller'ı görüyoruz sanırım.
Tam hatırlayamasam da... hapishane gösteriliyor. Bizimkiler içinde tabii ki.
Hepsi değil. Harleyciğim, Floyd, Rick Flagg, El Diablo...

Quinn parmaklık yalıyor, seyirciler bağrıyor.
Some kind of Suicide Squad? Cümlesini duyuyoruz.

"Justice has a bad side"

"Harley sakızın olayım" gibi pis düşünceler eşliğinde pat... o geliyor. The Joker.

Birden millet bağırmaya başlıyor tabii.

Sonra Killer Croc görünüyor. O da mükemmel olmuş. Yani daha iri de olabilirdi ama hala harika.

Bir ara, bizim timi cool şekilde yürürken görüyoruz. Katana,Captain Boomerang falan da var.

Bir kısımda Batman'i Joker ve Harley'in arabasının üzerinde görüyoruz derken.Joker'i daha yakından görüyoruz. Jared Leto'nun enfes oyunculuğunu konuşturduğu sahnede, izleyenleri çıldırtan o repliği sarfediyor ;

" I'm not going to kill you. I'm just going to hurt you, really really" bad

Bu cümlenin de Jason Todd için kullanıldığı düşülüyor.
Ama dayanın dostlar. 1 yıl kaldı.

Görüşmek Üzere. ...

DC EVRENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin