1.

1.5K 123 1.5K
                                    

ARKADSLAR BU BENİM İLK KİTABIM YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR LÜTFEN KUSURA BAKMAYIN BÖLÜMLERİ OKUYUP OY VERMEYI VE DÜŞÜNCELERİNİZİ BELİRTİNİZ SİZİN YORUMUNUZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ HAYALLERİME GİDEN BU YOLDA DESTEK OLMANIZI RİCA EDİYORUM BU ARADA İLK BÖLÜMLERİNİ KISA OLMASINA BAKMAYIM İLERLEYEN BÖLÜMLERDE BÖLÜMLERİ UZATACAĞIM İLK DEFA BÖYLE BİR PLATFORMDA YAZIYORUM LÜTFEN ANLAYIŞLI VE DESTEK OLUN SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
⚡️⚡️⚡️

0535*****:Hayır anlamıyorum nasıl bu kadar güzel olabiliyorsun ?0535*****:Kalbim seni gördüğü andan itibaren sanki bana ait değil gibi çarpıyor .
0535*****:Ne yaptın sen bana ,ben sende bu kadar tutuklu kaldım ?
0535*****:Ah benim güzel sevdiğim.
0535*****:Şu herkesi düşünen kalbin bir gün benide düşünür mü?
0535*****:Yada dur düşünmesin benim herkesten farkım olsun değil mi bebeğim :)
0535*****:Sen en iyisi bence beni direk kalbine al!
0535*****:Benim kalbim senle dolmuşken seninde kalbin benimle dolsa
ya ,ne dersin gözüne baktığımda benliğimi meftun eden kadın.

0544*****:Pardon beyefendi yanlış numaraya yazdınız ben aradığınız kişi değilim.

0535*****:Şu an hayattaki en doğru kişiye yazıyorum bundan emin olabilirsin. Hem numaranın yanlış olma gibi bir ihtimali kesinlikle yok.

0544*****: Beyefendi, bakın ben sizi tanımıyorum ve çevremde de bana karşı yoğun duyguları olduğunu düşündüğüm insan yok. Lütfen tekrardan kontrol edin büyük ihtimalle bir yanlışlık vardır.

0534*****:Yanlışlık yok be güzelim, babaannemin adının nasıl fikriye olduğunu biliyorsam senin de Maral olduğuna o kadar eminim .

0544*****:Bakın babaannenizin adı gerçekten umrumda değil sizden rica ediyorum yazmayın .

0534*****:Bu hayatımda gördüğüm en kötü espriydi.

0544*****:Yanlız espiri yapmadım bunun altını çizerek belirtmek isterim.

0544*****: Hem siz gerçekten kimsiniz???
Bana yazma amacınız nedir.

0535*****:Kimmiyim bu soruyu şimdilik boş bıraksam nasıl fikir?

0544*****:Şimdilik derken pardonda da bu konuşmanın devamı olmayacak.

0535*****: Ah Maral ,ah güzel sevdiğim bu dediğine gerçekten inanıyor musun?
Şu an eminim ki meraktan deliriyorsun bana yazmak için hem sen istemesen bile aklındaki sorular ve merakın seni bana getirecek .

0544******:Sanmıyorum....

0544******:Bu konuşmanın devamı olmayacak lütfen bir daha yazma. Kim olduğunu ve tanımadığım biriyle konuşmak istemiyorum merak konusuna gelincede ben meraklı bir insan degilim sadece bazen çok az ucundan meraklı oluyorum o kadar.

0535******: Anladım yalnız ben senin herşeyini ezbere bilirken senin böyle düşünmen biraz acıttı seninle konuşmak istiyorum Maral hayatımın anlamsız ve yaşamaya değer olmadığını düşündüğüm anlarda bile bana yaşam suyu olan kadını hayatımda istiyorum .
Seninle biraz bile olsa iletişime geçmek istiyorum lütfen Maral benimle sadece sıradan iki insan gibi konuşsan olmaz mı ?

0544*****:Sıradan mı ? Üsteki mesajlarını görmesem gerçekten bu dediğine inanırdım da o mesajından sonra biraz sankli riskli gibi geliyor.
Hem sen gerçekten sıradan olacağına inanıyor musun?
Duyguların bu kadar yorgunken üstelik?

0535*****:Sende haklısın burda senin için deliren bir adam sıradan bir arkadaş olamaz ama senin için sıradanda olurum.

0544*****:Hayır ben bunu söylemek istemedim sadece tanımadığım için dedim ve lütfen konuyu farklı yerlere çekme hem ben sana neden güveneyim belki benimle dalga geçmek için yazdın ?

0535*****: Dalga geçmek mi?
Maral ben sana istemeden bile zarar vermekten deli gibi korkarken bilerek böyle bir aptallığı nasıl yaparım.

0544****:Bilmiyorum anladın mı kim olduğunu bilmediğim için dikkatli olmak zorundayım.

0535*****:Peki bebeğim sen nasıl istersen öyle olsun ama bir şans versen olmaz mı? Maral sana kendimi anlatayım bendeki seni görsen belki seninde o güzel kalbin benim için atar ne dersin?

0544******:Düşünmek istiyorum sadece lütfen biraz zaman ver sana hemen güvenemem bu konularda. Lütfen anlayışlı ol.

0535*****:İstediğin zaman olsun Maral ben seni ömrümün sonuna kadar beklerim cevabını tüm kalbimle bekliyorum unutma sakın bunu :)
(görüldü)
....
⚡️⚡️⚡️
Evet birinci bölümümüzün sonuna geldik arkadaşlar illaki yanlışım olmuştur lütfen bunu yorumlarda kırıcı olmayacak şekilde belirtin bölüm hakkında yorumlarınızı ve beğenmenizi istiyorum şimdiden teşekkür ederim hepinize ikinci bölümde görüşürüz;)

Tatlı Yenilgiler I TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin