ARKADAŞLAR BÖLÜME BAŞLAMADAN ÖNCE LÜTFEN YILDIZA BASMAYI UNUTMAYIN GERÇEKTEN GECE YARISI EMEK VEREREK BÖLÜM YAZIYORUM EN AZINDAN BU EMEĞİN KARŞILIĞINI ALMAK İSTİYORUM ŞİMDİDEN DESTEĞİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
⚡️⚡️⚡️
M:"Anonim sen gerçekten şaka mısın?"
"Gönderdiğin paketi aldım sana söz verdiğim gibi de hiç bir şey sormadım. Yalnız şunu söylemeden edemeyeceğim sweatshirtin, gerçekten çok güzel ,ben bunu artık sana geri vermem haberin olsun. Sonradan yok benim en sevdiğim sweatshirtüm diye gelme tamam mı? Anonimcim ."A:"Ooo Maral hanım şimdiden dolabıma el konulmaya başlandı demek. Hem paketim sorunsuzca eline ulaştığı için çok mutluyum ayrıca sana da çok teşekkür ederim. Kimliğimi öğrenmek için çocuğu zor duruma sokmaman benim için çok değerli ,acaba bunun hatırına bu seferlik sweatshirtü hediye mi etsem acaba;)))"
A:"Neyse yalnız güzelim bunu şimdiden söyleyeyim dolabımdaki diğer bebeklerime el koymana izin veremem ha yok ben çok istiyorum diyorsan,tek bir şartla izin veririm ;)"M :"Neymiş acaba o şartın ? "
A:" Çok basit yavrum gel sevgilim ol herşeyim tüm mal varlığım senin olsun. "
M:cdvyfttffyuguyffyug
M:" Mal varlığını genelde eşler kullanır birbirilerine karşı ama yine de tercih sana kalmış Anonim. "A: "İnşallah o günlerde gelir güzelim hem eğer çok istiyorsan sana şimdiden eşim de diyebilirim ."
M:"Yok aman kalsın mübarek hızına yetişilmiyor sıra sweatshirte gelince de vermiyorum canım o artık benim."
A:"Maralcım kendini boşa yorma güzelim."
M:"Uf iyi be ne cimri bir adam çıktın sen de Anonim istemiyorum. Alverdiğin sweatshirtüde al .Hem ben zaten sevmiyorum öyle sweatshirtleri çok kötü ve çirkin duruyorlar. "
M:" Güzelim bu dediğine kendin bile inanmazken, benim inanmamı nasıl beklersin?"
M:" Aaaa üstüme iyilik sağlık birde yalancı konumuna düştüm şimdi iyi mi ? Bu saatten sonra yazma bana Anonim tamam mı? Hatta dur ben seni direk engelliyim nasıl fikir?"
A:"Yok yavrum ,bu fikir hayatımda gördüğüm en kötü fikirler sıralamasında direk birinci oluyor. "
A:"Maral ben sadece sweatshirtü sen giydikten sonra istiyorum. Lütfen bana geri ver. "M :"Bak cimri diyince sonra inanmıyorsun bana, ne kıymetli malın varmış be arkadaşım. "
A:" Arkadaşım mı ? Olmadı güzelim daha güzel kelimeler türet."
M:"Yooo kim demiş hem benim kelime darcığım çok iyidir. "
A:"O zaman yavrum o kelime darcığın içinde eminim ki daha güzel kelimeler vardır. Onları bana kullanabilirsin ."
M :"Tamam işte arkadaşım ,en güzel kelimelerdendir."
A:"İnatçısın çok fazla hemde Maral ,beni nasıl kıvrandıracağını çok iyi biliyorsun güzelim ama alacağım olsun günü geldiğinde ben o kelimeleri söylemeni en kötü ihtimalde istemesem bile sen kendin benim için kullanacaksın ve ben o günlerin gelmesini iple çekiyorum. O zaman geldiğinde büyük bir zevkle tadını çıkaracağım. Şimdilik sadece bol bol sabır diliyorum Allahtan. "
M :" Zamanın ne getirdiğini kimse bilemez belki dediğin gibi olur .Belki olmaz sadece bekleyip göreceğiz canım ARKADAŞIM. "
A:" Hay ARKADAŞINI siksinler Maral. "
(Bu mesaj gönderilmedi)
A :" Sakin ol oğlum sakin sen bu kıza nasıl yanıyorsan, oda öyle yanacak yani umarım yanar yanmazsa vay halimize. "
(Bu mesaj gönderilmedi)M :" Ya Anonim !Ne yazıp yazıp siliyorsun .Seni burada beklemekten ağaç oldum. Hatta bak birazdan meyve vericeğim hbfhrnhfhfh"
A: hrbhfhfhhfh
A:"Hiç farkında degilim güzelim ."M:"İnanayım mı? "
A: " Bu seferlik inansan ."
M :" Tamam hadi bu seferlik muhteşem kişiliğim, görmezden geliyor. "
A: "Senin o muhteşem kişiliğine ölürüm. "
"Ha bu arada unutmadan güzelim o sweatshirtü giyiyorsun ,sonra bana teslim ediyorsun tamam mı? "M:" Anonim tamam tamam ne değerli sweatshirt çıktı ,hem sen nasıl kirli göndermemi istiyorsun ben orayı anlamadım ."
M: "Yavrum senin kirli dediğin sweatshirt senin o papatya kokunu bana getirecek lütfen Maral ,o güzel cennet kokunu bana bahşetmeni istiyorum ama yok ben sweatshirtü beğendim diyorsan sana aynısını yada daha güzelini alırım yok onlarda olmaz dersen sen onu bana gönder .Kokunu soluklanayım kokun bitince sana geri gönderirim. Sende bana geri veririsin, nasıl fikir ama çok güzel bir döngüye girmezmiyiz bebeğim ."
M:" Anonim bazen nasıl bu kadar ince ruhlu olabiliyorsun anlamıyorum .Her geçen gün daha çok şaşırtıyorsun ben gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum ama bildiğim bir şey varsa oda sana güvenmeye başladığım senden tek ricam güvenimi boşa çıkarma lütfen. "
A:"Ah be güzelim !Ben nasıl kendi kalbime yara açayım hemde sen benim kalbim olmuşken ."
(Görüldü)️⚡️⚡️⚡️
ARKADAŞLAR LÜTFEN BÖLÜMÜ BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN DESTEĞİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ŞİMDİDEN DESTEK VEREN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Yenilgiler I Texting
Chick-LitMerhaba arkadaşlar bu benim yıllardır hayalini kurduğum ama bir türlü yapmaya cesaret bulamadığım bir işti sonunda cesaretimi toplayıp aklımdan geçen kurguları buraya aktarmaya çalışacağım ilk kitabım olduğu için illaki yanlışlıklarım olacak lütfe o...