BÖLÜME BAŞLAMADAN ÖNCE LÜTFEN BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN DESTEĞİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ŞİMDİDEN DESTEK VEREN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
⚡️⚡️⚡️
M:"Pişt "
M:"Anonim baksana ya!"
M:"Ama böyle olmaz ki saatlerdir ortada yoksun. "
M:"Birden ne oldu anlamadım ya hdndjrjej"
M:"Pardon, anladım da anlamzdan gelmek daha güze ve eğlenceli geliyor. " (20: 45)A:"Maral, selam ben sana yazan bu mahlukatın yakın arkadaşıyım. Sen acaba buna ne dedin de bu sabahtan beri mal gibi oturup evin duvarını izliyor. " (22:45)
A:"Hayır yani onu tanımasam çocuğun herhalde hayati fonksiyonları bitti derim. "
A:"Ayıptır, sorması ne dedinde bu böyle ölü balık memo gibi duruyor. "M:"Selam öncelikle ben arkadaşına hiç bir şey demedim sadece onun abartan tarafına denk geldim diye düşünüyorum. "
M: "Ayrıca rica etsem isimini bahşedermisin?"A:"Çok güzel dedin Maral ama malum olayları sende biliyorsun. Sana adımı söylersem bu malum kişi tarafından yiyeceğim dayağı düşünmek bile istemiyorum. "
A:"Bana da acı lütfen bebksi suratıma yazık değil mi?"M:"Ne diyorsun kardeşim gece gece ,gerçi Anonimin arkadaşından bahsediyorsak normal biri çıkmasını beklemek saçma olurdu. "
A:"Ayıp ediyorsun ama uzaklardan gelen sesi duydun mu?"
M:"Ne sesinden bahsediyorsun ne diyorsun anlamıyorum. "
A:"Ne demek anlamıyorum ya oysa ki ben çok açık bir insanımdır. Anlamaman imkansız. "
A:"Sen okulda ki matematik yarışmasına katılan zeki kızdın sözde bence yol yakınken senden vazgeçsinler . "M:"Bunu senin gibi birisinin demesi de ne kadar ironik ama."
A:"Aşk olsun Maral kuş, neyi ima ediyorsun. "
M:"Arkadaşım sen gece gece beni sinir etmek için mi mesjlara cevap verdin. Hem Anonimin telefonu sende ne arıyor bu yaptığın resmen özel hayata gasp. "
A:"Öncelikle mesajlara dönüş yapmazdım hatta umrumda bile olmazdı ama bu çocuk kitlendi bildiğin. En son seninle konuştuğun yerde durmuş duvara bakarak düşünüyor.Sesleniyorum ne bir ses ne bir dönüt var. Doğal olarak bende korktum. "
M:"Korktun ve bana yazma kararı mı aldın. İyide ne alaka."
A":Üzgünüm Maral da senden başka kimse bu çocuğu mala çevirmiyor.
Konu sen olunca malum onunda dediği gibi beyni devre dışı kalıyor. "M:nabnwnwnq
M: "Üzgünüm ama yanlış tahminde bulundun onu devre dışı bırakan ben değilim ama buna sebep olan kişiyi tanıyorum. "A:"Nasıl yani sen değilsen bunu kim böyle mala çevirdi o zaman. "
M:"Çok istiyorsan söyleyeyim yada tahmin yürüt biraz. "
A:"Maralcım ben nerden bileyim.Sen direk söyle. "
M:"Peki madem çok yalvardın söylüyorum. "
M:"Arkadaşını mala çeviren benim sevgili arkadaşım Ecmel. "A:"Tamam da Ecmel kendi halinde masum bir kız. "
M:"Ecmelin masumluğu konusunda gerçi tartışılır ama neyse vhngghvhvghgh."
A:"Şaka yapıyorsun dimi lütfen şaka olsun ."
M:"Yooo çok ciddiyim Ecmel benim yakın arkadaşım olayları tabi ona anlatacağım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Yenilgiler I Texting
ChickLitMerhaba arkadaşlar bu benim yıllardır hayalini kurduğum ama bir türlü yapmaya cesaret bulamadığım bir işti sonunda cesaretimi toplayıp aklımdan geçen kurguları buraya aktarmaya çalışacağım ilk kitabım olduğu için illaki yanlışlıklarım olacak lütfe o...