11.

239 29 194
                                    

..İLK DEFA BİR  BÖLÜMÜ NORMAL YAZDIM AÇIKÇASI ÇOK HEYCANLANDIM BİR AN GAZIMI ALAMAYIP DEVAM ETMEKTEN KORKTUM AMA MAALESEF ÇALIŞMAM GEREKEN DERSLERDEN KAYNAKLI ANCAK BU KADAR ZAMAN BULABİLİYORUM BÖLÜME BAŞLAMADAN ÖNCE LÜTFEN BÖLÜMÜ BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN DESTEĞİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ŞİMDİDEN DESTEK VEREN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ŞUNU DA UNUTMADAN SÖYLEMEK İSTİYORUM YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR LÜTFEN BİR HATAM VARSA AFFOLA♡♡♡

⚡️⚡️⚡️
Sıcacık yatağımda uykunun derinliklerindeyken güne muhteşem alarm sesiyle uyanmak zorunda kalan bir adet Maral bırakıyorum efendim, hayatımda sanki alarmın o tiz sesi yetmezmiş gibi annemin mutfaktan odama bağırışını duymak zorun da kalıyorum.
Gerçekten bu kadın, benim babamın" narin eşim" diye sevdiği kadın olmasına hala inanmıyorum .
Sanırım kendime gaz vermem gereken noktadayım ,yoksa annem bu odaya girdiğinde kadın beni yatakta görürse gerçekten cinnet geçirecek tabi bunda en çok etkili olanda dün gece uyumamı istemesine rağmen geç saatlere kadar film izleyen biri olduğum için şimdilik tüm söylemlerinde de haklı zavallı kadıncağız.
Ben kendimle iç çatışmamı yaparken odamın kapısınının açılmasından bile bi haberdim tabi onun yanında bana kızgın olmaya çalışan ama bir türlü söz konusu ben olunca kızgın olamayı başaramayan sevgili annemin bakışlarını da yeni farkediyorum.
"Maral kızım sana dün gece erkenden uyuman gerektiğini söyledim dimi ah be güzel kızım sonra böyle uyanmakta zorlanıyorsun sanki ne vardı o filmde tüm bölümlerini bir gecede bitirmesen olmuyor mu?".

 Annemin söylemleriyle hemen kendimi savunmaya geçtim tabi bu ne kadar mümkünse .

"Annecim öncelikle sanada günaydın hem sende beni biliyorsun ki sevgili annecim ben meraklı bir insanım eğer o filmi dün izlemesem bile merakımdan uyuyamıyacaktım bende madem her türlü uykusuz kalıcaksam eğer en azından bunu film izliyerek değerlendirdim şu açıdan baksak nasıl olur annecim?"
Bunu söylememle annem inanmaz gözlerle bana baktı ama ne yapabiliriz bende meraklı bir insanım ya annem tekra cümleye başladığında gülmemek için kendimi zor tutuyorum gercekten kadını bazen öyle bir noktaya getiriyorum ki kadın kendini sorgulamaya başlıyor zaten annemin söylediklerinden sonra düşüncelerim de ne kadar haklı olduğumu görebiliyorum.
Tam o anda annem konuşunca gerçekten Maral bu yılın enleri sensin be kızım.
"Kızım gerçekten bazen seni yaparken nerde hata yaptım diye düşünmüyorum degilim. Hadi kalk kahvaltı hazır gel bari bir şeyler ye okula aç karınla gitme. Bende bazen kendimi sorguluyorum annecim"

 sen hiç sıkıntı yapma anne odadan çıkmadan önce kafamdaki düşünceleri anneme hitaben anne  hem gömüyorsun hem düşünüyorsun anlamıyorum ki bunu söylememle annem sanki dünyanın en saçma şeyini söylemişşim gibi yüzüme bakıp odadan çıkmadan önce klişe repliği olan çünkü

"anneyim ben, beni ancak anne olunca anlarsın" söylemiyle baş başa bırakıp odamdan çıktı.

Annemin odadan çıkışıyla kapıyla romantik bakışmalar yaşarken telefonumdan gelen bildirim sesiyle bakışlarımı ordan çekip telefonumu yöneldim anonimden gelen mesaji görünce istemsizce yüzümde gülümseme oluştu.

 Onu tanımıyordum ama sadece mesajlarıyla bile bana karşı olan duygularını hissedebiliyorum ve bu ona karşı gardımı indirmeme neden oluyor .

Evet onunla konuşmak güzel ama bazen kim olduğunu bilmeyince korkmuyor degilim bunun yanında kaygılarım da var nedense kendimi romantik bir ilişkiye hazır hissetmiyorum evet çevremde aşkın çok güzel örnekleri var ama bunun yanında acı örnekleri de var en yakın arkadaşım Ecmelin okulda yanımızdaki diğer sayısal sınıfta olan Hakana karşı olan karşılıksız aşkından ne kadar acı çektiğini görebiliyorum. Gerçi bu durumu Hakanla konuşsa tepkisi ne olur? Bilemiyorum ama bence Hakanın da Ecmele karşı boş olduğunu düşünmüyorum.

Tatlı Yenilgiler I TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin