9.

263 31 228
                                    

LÜTFEN BÖLÜMÜ BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN  GERÇEKTEN ÇOK EMEK VERİYORUM VE EMEĞİMİN KARŞILIĞINI ALMAKİSTİYORUM BÖLÜM HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZ NEDİR LÜTFEN YORUMLARDA BELİRTİN İYİ OKUMALAR
⚡️⚡️⚡️

M :"Günaydın Anonim Nasılsın?"
"Sanırım bu gün baya erkenciyim ,şimdi şaşırdın tabi benim gibi uykucu birinin nasıl erken kalktı diye düşünebilirsin tabi haklı olarak. "
M: "Erken kalkma konusuna gelincede neden bilmiyorum ama bu gün çok enerjik uyandım ,düşünebiliyor musun ben sabah altıda kalktım. Şaka gibi hala sorguluyorum ben bu gün nasıl bu kadar erken kalktım diye fhggggggf."
M :" Sabahın köründe biri insanının aklına neden kırmızı balık gölde şarkısı geliyor  ?"
M :" Aklımda deli sorular hep hani erken kalkmak bilinç için iyi bir eylem olarak geçiyor ya bence bu tamamen yalan çünkü benim bilincimin bu kadar saçma şeylerle dolu ve karmaşık olması hiç normal değil ."
M:" Ne yapsam tekrar mı uyusam acaba ?"
M :"Tekrar uyusamda uyuyamam ki offff"

A:" Günaydın güzelim günaydınn da sen niye sabahın erken saatinde bu kadar enerjiksin ."
A": O kadar çok uykum var ki mesajına sevinmeyi, sonraya bırakıyorum ."
A:" Şimdi iznin olursa ben  uyumaya devam edebilir miyim? "

M:"Çok özür dilerim Anonim. Ben sanırım düşüncesizlik ettim sanırım da değil baya baya düşüncesizlik ettim."
M:"Uyanınca gazımı alamayıp direk sana yazdım. Off şu an çok kötü hissediyorum . "

A: "Maral güzelim söyledim şeylerden dolayı ,özür dilerim yavrum sen beni yanlış anladın ."
A:"Ben sadece uykum vardı mesajlara anlık tepki verdim .Dur hemen gidip kendime gelip geliyorum ve geldiğimde o mükemmel enerjini aynı şekilde görmek istiyorum.
A:" Tamam mı? "

M:" Anonim ben seni yanlış anlamadım, hem senin özür dilemeni gerektirecek bir durum ortada yok ,lütfen benim yüzümden uykunu bölme hem bende ders çalışırım fena mı rakiplerimi elerim tabi onlar beni elemezse fehgrfeggfn."
M : "Hem bak yanlız da degilim. "
M:

M :Oğlumun bu kadar tatlı olması hiç adil değil ya yerim ben bu çocuğu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

M :Oğlumun bu kadar tatlı olması hiç adil değil ya yerim ben bu çocuğu ."

A:"Maral bilseydim  bu sabah  bu kadar güzel bir görüntü ile karşılaşacağımı, emin ol ki hiç uyumazdım bile ."
A:" Bazen sadece bir hayvanı bile kıskanmak adil değil, bu kadar mağara adamı olacağımı tahmin etmiyordum ama konu sen olunca ben  mağara adamına dönüşebiliyorum ."

M :"İçindeki psikopatı yavaş, yavaş ortaya çıkarıyorum sanırım dndndndj."

A: "hdndhrndjd"
A: "Sanırım öyle oluyor. Güzelim. "

M: "Anonim şu an uykun varsa uyuyabilirsin, uyandığında konuşuruz benim için sıkıntı değil. "

A:" Hayır Maral ,gerek yok şu an bana uykudan bile daha iyi gelicek bir eylemi yapıyorum ."
A: "Hafta sonlarının tek kötü yanı ne biliyor musun seni görememek ,"
A: "Neden hafta sonları okul yok  diye şikayet edeceğim bu gün günlerde cuma isyanım yarın başlıyor. Eğer  seni görebileceksem hafta sonları da okul olmasına razıyım lütfen okul olsun ."

M: "Anonimcim bu nasıl bir istek tövbe haşa beddua gibi lütfen hafta sonlarının okul olmaması emin ol ki bizim için büyük bir nimet hemen o bedduanı geri çek !Birden dilek kapıların açık bulunur mazallah kabul falan olur. "

A:"gdfygfdmvvgg"
A:"Maral güzelim sen nesin böyle bu gün tatlılık sınırlarını neden bu kadar zorluyorsun, hem benim dileklerimden sadece bir tanesi kabul olsa yeter benim için fazlasın da gözüm yok. "

M: "Sanırım o dilek benle ilgili oluyor . Yanlış mıyım ."

A: "Değilsin güzelim ,aksi mümkün bile degil kalbimin istediği sadece senken başka ne isterim. "

M : "Anonim senin o güzel kalbini hakedicek ne yaptım, bilmiyorum ama iyi ki olmuş iyi ki kalbinin yolu benimle kesişmis . "

A: "İyi ki be !Güzelim "

M:" Anonim benim seninle konuşurken zamanın nasıl geçtiğini bile anlamadım şimdi gidip hazırlanmam gerekiyor sonra görüşürüz olur mu? "

A: "Sen yeter ki iste be güzelim,ben senin için her zaman hazırım seni seviyorum Maral, dikkat et kendine okulda seni görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum. "

M: "Bende keşke seni görsem ,Anonim. "

A:" Zaman güzelim sadece zaman ."
(görüldü)
⚡️⚡️⚡️
ARKADAŞLAR BÖLÜM HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZ NEDİR LÜTFEN YORUMLARDA BELİRTİN VE LÜTFEN YILDIZA DOKUNMAYI UNUTMAYIN DESTEĞİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM  BEĞENEN HERKESE 💗💗💗

Tatlı Yenilgiler I TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin