Yeni Bölümden herskese selamlar öncelikle nasılsınız ?
Şahsen kendi adıma konuşacak olursam ben bomba gibiyim. Umarım bu güzel enerjiyi size de aktarabilirim yazım yanlışlarım varsa kusura bakmayın bazen ne kadar kontrol de etsem gözden kaçabiliyor.
Lafı daha fazla uzatmadan ben kaçar .
Gitmeden önce keyifli okumalar dilerim .
Lütfen beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın düşüncelerinizi merak ediyorum.⚡️⚡️⚡️
Göz kapaklarımda ki ağırlıkla gözlerimi açmak için girdiğim savaştan sonunda zor da olsa açtığım için kendimi gerçekten tebrik ediyorum.
Görende dünyayı kurtarmışım gibi davranmam peki, gerçekten bazen kendimi anlamakta zorluk çekiyorum, uykulu gözlerimle etrafı incelerken odamın kapısınının açılmasıyla annemin içeri girmesi bir oldu."Maral, kızım sen gerçekten akıllanmayı ne zaman düşüneceksin acaba. "
Annemin sistemli sesiyle uykudan yeni uyanmanın mahurluğuyla neden sitem ettiğini bile açıkçası anlamıyorum.
"Sana da günaydın annecim. "
"Bana gün çoktan aydı da acaba sizin için aynı şeyi diye bilirmiyiz Maral hanım şu gözlerinin haline bir bak Maral . "
Cümlesinin bitmesiyle annemin neden kızdığını daha iyi anladım.Dün akşam Anonimle konustuktan sonra uykumun gelmemesiyle sözde dinlendiriceğim bedenimi dinlendirmeyip gece yarısına kadar ders çalıştım baktığımda yanlış bir durum ortada yok ama sevgili annem ve babam haftanın yorgunluğunu cuma gününü dinlenerek geçirmemi istiyorlar.
Normal de dikkat ederdim ama açıkçası dün akşam birden gelen enerjiyi de yok saymak istemedim şimdi sorsanız"Maral pişman mısın?"diye hemen atlayıp cevabım "yine olsa yine yaparım kafasındayım asla pişmanlık yok düşüncelerimle boğuşurken annemin seslenmesiyle irkilip yönümü ona çevirdim"Maral ,kızım kime sesleniyorum ben sabahtan beri "
"Dalmıştım öylesine özür dilerim annecim ." Dememle annem derin bir nefes alıp
"Maral biz babanla her zaman senin için en iyisini ve iyi bir yere gelmeni isteriz bunu biliyorsun dimi annecim ." Sözleriyle eş zamanlı bir şekilde başımı salladım .Tabi bu anneme yeterli gelmediği için sözlü bir şekilde dile getirip "Biliyorum anne de şu anda konuyla alakasını çözemedim ." Dememle kafama şaplağı yemem bir oldu
"Madem biliyorsun bu gözlerinin haline o zaman Maral ,bak annecim ders çalışman tabi ki bizi mutlu ediyor . Bunun aksi düşünülemez bile ama yavrum senin kendine böyle zarar vermene de izin veremem."Cümlelerinin bitmesiyle şaşkınca anneme bakıp "Anne gerçekten olayları bu kadar abartma huyuna hayranım . Hayır anlamıyorum Ecmelle beraber feriha mı izliyorsunuz da gerçek hayatta bu kadar etkisi altında kalıyorsunuz."Dememle annem sinirle bana bakıp .
"Ben uyarımı yaptım Maral bir daha benim küçükken bile canı yanınca mavi gözlerini doldurmasına kıyamadığım .
Hayatımda ki değerlime zarar verirsen sana bunun hesabını sorarım küçük hanım."Cümlesinin bitmesiyle annemin odadan çıkması bir oldu üstüme bazen fazla düştüğünün farkındayım ailemde tek çoçuk olmam ikisininde ilgisine fazla maruz bırakıyor .
Ne kadar boğuluyor gibi dursamda bana sevgilerini bir gün bile göstermesinler yıkılırım.Annemin uyku konusunda biraz daha keskin sebeplerinin olması aslında biraz da benden kaynaklı bir durum dokuzuncu sınıftayken eski okulumda gördüğüm zorbalıktan dolayı psikolojik olarak kendimi en çok yıprattığım dönemdi şu anda aklıma gelince ne kadar da saçma beyni olmayan bir kız grubunun gazın gelip kendimi derslere fazlasıyla kaptırmışlığım oldu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Yenilgiler I Texting
ChickLitMerhaba arkadaşlar bu benim yıllardır hayalini kurduğum ama bir türlü yapmaya cesaret bulamadığım bir işti sonunda cesaretimi toplayıp aklımdan geçen kurguları buraya aktarmaya çalışacağım ilk kitabım olduğu için illaki yanlışlıklarım olacak lütfe o...