19.

123 15 35
                                    

Selamlar öncelikle nasılsınız? Umarım iyisinizdir.
Yeni bölüme başlamadan önce lütfen bölüm aralarında düşüncelerinizi belirtin gerçekten nasıl ilerlediğimi görmek istiyorum.
Yazım hataları varsa affola bazen ne kadar gözden geçirsem de göremiyorum.
Lafı daha fazla uzatmadan keyifli okumalar dilerim.

⚡️⚡️⚡️

Ortamada ki gergin ve tuhaf bakışmaya daha fazla dayanamadığım için dayanamayıp elimi sert bir şekilde avuçlarından çektim .

Asil bu yersiz  tepkime anlam veremezken birden irkilip konuşmaya başladı 

"Maral ben çok özür dilerim .Arkamda senin olduğunu tahmin etmiyordum." 

Asilin cümlesinin bitmesiyle dayanamayıp lafa atladım.

"Asil elindeki telefonundan başını kaldırmayı başarabilirsen böyle sıkıntılarımız olmaz." Lafımın bitmesiyle gözüm hemen yanımda yere düşen  telefonuna kaydı işin garip kısmı da benim elim yanarken bu telefonda en ufak bir zarar yok gerçi şu anada canımın acımasıyla takıldığım noktanın saçmalığına ağlamak istiyordum bu yersiz sinir ve duygu değişimi kesinlikle reglim yaklaşmasıyla alakalıydı yoksa karşımda ki malukatla hiç bir ilgisi yok.  

Gözüm hala yerdeki telefondayken dayanamayıp tam elimi uzatıp  telefonu alıp sinirle Asile vermeyi düşünürken o da bakışlarımın  takip ettiği noktayı takip edince önce  kaşlarını çatıp aceleci bir şekilde telefonuna uzandı havada kalan elimle ona şaşkın bir şekilde bakarken hemen dayanamayıp lafa atladı 

"Elin kötü durumda Maral hastaneye gitmemiz gereken noktada senin telefonu kafamda kırmanı bekleyemem açıkçası  çok istiyorsan hastaneden sonra kafamda kırarsın ." Cümlesiyle ona bakarken bu çoçuğun beyninin bazen çalıştığına inanırken aslında ne kadar yanıldığımın kanıtı kesinlikle bu durum sayesinde  şu anda farkettim bir şey varsa o koca kafasının içi tamamen  boş olduğuna rahatlıkla eminim. Daha fazla dayanamayıp sinirle söylenmeye başladım.

"Ne münasebet be ben bir kere şiddetin her türlüsüne karşıyım."

"Bunu diyen kızın geçen gün bir kızı dövmesi de ne kadar ironik ama ."

Lafıyla şaşkın bir şekilde ona bakıp

 "Sen bunu nerden biliyorsun .     " Sorumla sırıtıp

 "Bazı kuşlar iletti " cevabıyla daha çok sinirlenip 

"Düzgün cevap ver .

"Dememle yüzündeki sırıtıştan hiç bir şey eksilmezken daha fazla dayanamayıp

 "Biraz daha böyle maymun gibi sırıtmaya devam edersen şu yanık elimle yüzünün ortasına bir tane yumruğu acımadan yapıştırırım bana düzgünce cevap ver ."

Laflarımla Asil şaşkın bir şekilde bakıp ve hayatımda en son şahit olmayı beklemediğim bir şekilde gür bir kahka atmasıyla şaşkın bir şekilde ona baktım bu çoçuğun gülerken bu kadar iyi durucağını hiç tahim etmiyordum .Gülünce kısılan ela gözleri tam anlamıyla insana seğir zevki veriyor.

Bir dakika ya ben ne diyorum düşüncelerimin gittiği yerin çok yanlış olduğunu bildiğim için hemen kendimi toplayıp, "Gülmeyi kesip soruma cevap verşrmisin ."Dememle tam lafa atlıyacakken garsonun yanımıza gelip

 "Gençler isterseniz caddenin sonunda ki sağlık merkezine gidin bu yanık işi zordur buzla anlık bir rahatlama bırakır ."

Garsonun cümlesiyle Asil hızlı bir şekilde başını sallarken ben daha ne olduğunu anlamadan bileklerimden tutup beni hemen kaldırıp,

Tatlı Yenilgiler I TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin