25.

68 9 28
                                    

Herkese selamlar iki haftadır bölüm atamadım bunun için sizden özür dilerim ama malesef benim de üst üste gelen sınavlarım ve bayram tatilinden kaynaklı olarak bölümüm de aksaklık oldu. Sabırla bölümü bekleyen herkese çok teşekkür ederim.
Lafı daha fazla uzatmadan ben kaçar gitmeden önce lütfen bölümü beğenmeyi ve satır aralarına yorum yapmayı unutmayın. Desteğiniz benim için çok değerli ve önemli verdiğim emeklerin hatırına lütfen  destek olun söyliyeceklerim bu kadar eminim ki emeğe saygısı olan insanlar için yorum yapmak ve bölümü beğenmek zor olmasa gerek.
Destek olan herkese şimdiden çok teşekkür ederim.
Keyifli okumalar dilerim. ❤️

⚡️⚡️⚡️

Hayat her zaman garip ve ilginç değil midir ?
Bazen asla yapmaz dediklerimizi bile yaparken resmen bizimle dalga geçer gibi yaptırmaz mı?

Peki bu olanlardan kimi suçlu tutacağız, hayatı mı yoksa kalbimizi mi bana sorarsanız şahsen suçlayacak kimseyi bulamıyorum.
İlla bir suçlu aramaya gerek yok bazen akışına bırakmak gerektiğini düşünüyorum fazlasıyla, düşüncelerim ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum ama içimdeki ses sanki pişman olmama sürüklüyor.

Asillin yağmurun altında ki dans teklifini kabul ettikten sonra iki saat önceki görüntümüz gözümün önüne geliyor gerçi aklımdan hiç çıkmıyor orasıda ayrı bir konu ya .

Düşündükçe kalbimin onun bedeniyle temas ettikten sonra rayından çıkar gibi çarpması da cabasınaydı hele birde karşımda bana detaylı ve bir o kadar yoğun bakışlı elaları olan bir adam olunca daha da çok çırpınıyor resmen , acaba o da kalbimin hızını fark etmiş midir ?

Düşüncemin ne kadar saçma olduğunu anlayınca,

"Yok artık Maral abartma istersen hem ortada da bir şey yoktu bence."

İç sesimle kendimi kandırırken uyandığım yerden yavaşça doğruldum, Asille dans ettikten sonra eve nasıl geldiğimi bile açıkçası anlamadım onunla ne ara  vedalaştım yolu ne zaman bitirdim inanın hiç bilmiyorum.
Eve geldiğimde  sıcak havanın yüzüme vurmasıyla üşüdüğümü o anlarda anladım .
Utancım artık vücüdumda nasıl bir ateş yaktıysa üşümemin önündeki en büyük engel oldu.
Kendimi  eve gelişimle sıcak ve  hızlı bir duş alıp yatağımın üzerine uzandım .
Tabi uzandıktan sonra günün kritiğini yapınca kendimi haklı gördüğüm noktalar olduğu kadar nedense haksız olduğumu düşündüğüm taraflar da var biriyle konuşmam içimdeki ve ruhumda ki kargaşayı yok etmek istiyorum .
Hemen çekmecenin üstündeki telefonumu hızla elime alıp ,Ecmeli aramanın sanırım  benim için en doğru karar olduğuna karar verdim.
Uzun bir çalıştan sonra Ecmelin enerjik sesi kulağıma dolması bir oldu,

"Maral kuşum beni mi özledin sen "

Sorusuyla yüzümdeki alayımsı gülümsemeyle cevap verdim,

" Hemde nasıl özledim anlayamazsın Ecmel. "

Dememle karşıdan hoşnut bir onay geldi aradan geçen bir iki sohbetten sonra Ecmel bendeki kargaşayı sanırım anlamış olacak ki direk konuya girdi ,

"Maral kuzum sen iyi olduğuna emin misin?"

Sorusuyla derin nefes alıp,

"Sence nasılım Ecmel ."

"Dürüst olmamı istermisin bebeğim. "

Sorusuyla onaylar bir şekilde mırıldandım .Ecemel aldığı cevapla vakit kaybetmeden hızlı bir şekilde lafa başladı,

Tatlı Yenilgiler I TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin