Herkese tekrardan selamlar ben geldim .
Öncelikle nasılsınız umarım iyisinizdir.
Lafı daha fazla uzatmadan size bölümü emanet edip kaçıyorum. Gitmeden önce lütfen bölümü beğenmeyi ve satır aralarında düşüncelerinizi belirtirseniz çok sevinirim emin olun ki fikirleriniz benim için çok değerli. 🫶⚡️⚡️⚡️
Aradan geçen şu kısacık dakikalardan sonra artık anlatmanın doğru olduğuna karar verdikten sonra cümleler ağzımdan dökülmeye başladı,
"Ecemel okula geldiğim ilk yılı hatırlıyor musun ?"
Sorumla yüzünde anlamaz bir ifade oluştu.
Bu ifadesini normal karşıladığım için cümlelerimi devam ettim.
Tüm yaşanan olayların en başından tutun, Asilin tüm dediği sözler herşeyi Ecmlede anlattım.
Ecmel duyduklarına karşı şu anda ne kadar ifadesiz durmaya çalışsada en sonunda dayanamayıp hayretler içerisindeymiş gibi konuşmaya başladı,"Sana inanamıyorum Maral bunu nasıl yaparsın ya nasıl hala aklım almıyor. "
"Ecmel sakin olur musun lütfen bak ne desen haklısın ama şu anda burda kızarak hiç bir şey elde edemeyiz ."Dememle gözlerindeki saft öfkeyle bana dönüp,
"Sen ne dediğinin farkında mısın Maral benden nasıl hiç bir şey olmamış gibi sakin olmamı istiyorsun gerçekten bu kadar basit mi ?"Cümlesini bitirmesiyle elini sert bir şekilde saçlarından geçirip konuşmaya kaldığı yerden daha sert bir şekilde devam etti,
"Ben yıllardır senin o şerefsize karşı olan nefretini basit bir olay gibi sanarken aslında ortada daha büyük sorunlar varmış da benim haberim yok.
Herşeyi geçtim Maral ben sana kaç kere sordum .Bu nefretin sebebi ne diye sende her defasında beni geçiştirecek cevaplar verdin. İnanmıyorum ya inanamıyorum ama biliyor musun sorun sende değil sorun bende senin her lafına mal gibi inanan bende nede olsa Ecmel saf salaktır dediğim her lafa koşulsuz inanır dimi ."Laflarını büyük bir öfkeyle bitirirken sakin bir şekilde yanına yaklaşıp tam önünde durup kendimi ifade etmeye başladım,
"Benim için hiç bir zaman basit bir insan olmadın Ecmel bunlar nasıl itamlar sen benim hayatımda ki tek değerli varlığımsın ailemden sonra kendini nasıl bu kadar basite indirebiliyorsun anlamıyorum. "Lafımla ağzından bir gülümseme çıktı ama tamamen samimiyetten uzak bir gülümseme olduğu aşikardı .
"Az önce ne kadar değerli olduğumu gördüm Maral sen en kötü zamanını yaşarken bana anlatmazken kendi içinde halletmeye çalışırken benim hiç bir şey den haberimin olmaması bizim aramızdaki bağın ne kadar güçlü olduğunun göstergesidir şimdi kalkıp bana aksini söyliyemezsin buna hakkının olduğunu düşünmüyorum."
"Bak anlıyorum kızgınsın, haklısın sonuna kadar ne desen hepsine razıyım ama Ecmel benden uzaklaşma benim senden başka sığınacak bir limanım yok ki neden anlatmadım sorusuna gelirsek eğer sana kendimden çok güveniyorum , hem inan ki bilmiyorum o analardan sadece utandım .
Yanlış anlama kendimden değil bunların zihniyetinin bu kadar kötü ve iğrenç olmalarından utandım tamamen. "Dememle derin bir nefes alıp dolu gözleriyle bana bakıp lafa başladı,"Maral ben Hakana karşı bir şeyler hissetmeye başladığım da ilk kime geldim ya da bazen sınavlarda düşük aldığımda notların benim için ne kadar önemli olduğunu sende biliyorsun ona rağmen ben kimden destek istedim onu geçtim, ailemle kavga ettiğimde bile ben sana koşarak geldim ya sen hala bana yok utandım yok şöyle oldu neyin utangaçlığı bu Maral biz ne zamandan beri başkaların iğrenç düşünceleri yüzünden birbirimizi kırdık anlamıyorum ki "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Yenilgiler I Texting
ChickLitMerhaba arkadaşlar bu benim yıllardır hayalini kurduğum ama bir türlü yapmaya cesaret bulamadığım bir işti sonunda cesaretimi toplayıp aklımdan geçen kurguları buraya aktarmaya çalışacağım ilk kitabım olduğu için illaki yanlışlıklarım olacak lütfe o...