LÜTFEN BÖLÜMÜ BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN DESTEĞİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
⚡️⚡️⚡️
M:
M:"Ya !Anonim bunları sen mi gönderdin?Benimki de sorumu ya beni senden başka kim bu kadar detaylı tanıyabilir ki çok teşekkür ederim. Çok güze bir sürpriz oldu benim için ."
A: "Beğenmene çok sevindim Maral ,keşke bunu sana yüz yüze verme fırsatım olabilseydi de yüzündeki o mutlu ifadeyi görebilseydim. Gözlerindeki o eşsiz parıltıları görmek sanırım şu an ki en büyük mutluluğum olurdu ."
M:"Anonim istersen şimdi bile karşıma çıkabilirsin, senin duygularınla dalga geçecek yada basite indirecek bir insan değilim. Duyguların benim için önemi çok büyük ."
A:"Maral ben bunu biliyorum zaten güzelim ."
A: "Ben senin beni gerçekten sevmeni istiyorum .Maral sen sırf kalbim kırılmasın diye bile benimle ilişkiye başlayabilirsin. Kendi duygularını önemsemezsin ben bunu istemiyorum. Güzelim ben senin o kalbinde gerçekten var olmak istiyorum. Benim kalbim nasıl sen diye atıyorsa, senin kalbinde benim için öyle atsın haksızmıyım sence Maral ."M:" Bu açıdan hiç bakmamıştım açıkçası anonim , bu açıdan bakınca aslında sonuna kadar haklısın ,bu konuda sana asla bir şey demem ya da kızmam bile ama dediğin gibi ,umarım kalbim senin için atar. Çünkü gerçekten eğer bu kalp atacaksa sadece senin için atmayı hakkediyor ."
A:"Ah be güzelim! sadece şu cümlelerinle bile arsız kalbim nasıl çarpıyor ,bilemezsin ."
M: "Anonim bana biraz kendinden bahsetsene ,seni tanımak istiyorum ."
A: "Sen nasıl istersen güzelim ama kimliğimi ortaya çıkaracak bilgileri açıklayamam. "
M:"Tüh desene planımı, ortaya çıkardın hssshdd."
A:"Sadece seni tanıyorum Maral, neyi neden yapıcağını tahmin edebiliyorum artık . Hadi bakalım başlayalım sorularını heyecanla bekliyorum ."
M:"Hem şu an aklıma soru gelmiyor ya 🥲 "
A:"İstediğini sor güzelim! Hiç farketmez ."
M :"Seni daha önce hiç gördüm mü?"
A: "Gördün Maral, hem de gözümün içine bile baktın o an kalbimin nasıl titrediğini bir ben bilirim ."
M:"Nasıl ya ?Seni gördüğüm halde mi farketmedim. İmkansız ama bu bu kadar güzel seven birini nasıl göremem nasıl farketmem ya?"
A :"Maral sen beni hiç görmek istemedin ki daha doğrusu senin aşka kapılarını açma gibi bir niyetin hiç olmadı. Gerçi ben de aşık olmam saniyordum ama ilk görüşte o maviliklerinde boğuldum."
M:" Anonim ben aşık olmatan hep korktum .Aşk güzel duyguların beraberinde acıyı da getiriyor. Birine bu kadar bağlanmak beni korkutuyor nedense ."
A: "Neden Maral korkuyorsun ?Annen ve babanın aşkı sence imrenecek bir aşk değil mi ? "
M: "Anonim biliyorum ama bu konu hakkında düşüncelerim bunlar. Söylesene benim yüzümden aşk acısı çekmedin mi hiç yada benim yüzümden döktüğün göz yaşların var mı varsa hesabı ne olucak ?"
A: "Maral sen bana acıdan çok mutluluk veriyorsun be güzelim bırak o bir iki damla gözyaşım da bu mutluluğun bedeli olsun . Neden kalbini surlarla çeviriyorsun?"
M:" Bazı korkularım var bu konu da ."
M : "Senden sadece zaman istiyorum Anonim bunları ,sadece zamanla aşabiliriz yada benzamanla bu korkularla baş edebilirim."A: "Beklerim Maral ,o yolun sonun da bana geleceksen seve seve beklerim seni. "
M:"Gelicem anonim sadece sana gelicem. Surlarla çevrili kalbimin içine sadece seni alacağım. "
M:" Seni sevmek için elimden geleni yapacağıma anonim söz veriyorum. O döktüğün gözyaşını ellerimle sileceğim, kalbindeki yaraları beraber sarıcagız. Buda benden sana Maral sözü olsun ."⚡️⚡️⚡️
MERHABA ARKADAŞLAR BÖLÜM HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZ NEDİR LÜTFEN YORUMLARDA BELİRTİN VE LÜTFEN YILDIZA DOKUNMAYI UNUTMAYIN DESTEĞİNİZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ SİZİ ÇOK SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN BİR SONRAKİ BÖLÜMDE SATIRLARDA BULUŞALIM 🤩😍🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Yenilgiler I Texting
ChickLitMerhaba arkadaşlar bu benim yıllardır hayalini kurduğum ama bir türlü yapmaya cesaret bulamadığım bir işti sonunda cesaretimi toplayıp aklımdan geçen kurguları buraya aktarmaya çalışacağım ilk kitabım olduğu için illaki yanlışlıklarım olacak lütfe o...