23.

106 12 41
                                    

 Herkese yeni bölümden selamlar sizlere güzel bir bölümle geldiğimi düşünüyorum umarım okurken keyif alırsınız şahsen ben yazarken çok keyif aldım.
Bölüme başlamadan önce bölümü beğenmeyi ve satır aralarında düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın lütfen merak ediyorum.
Yorum yapmak çok zor değil yada yıldıza basmak sadece emeğimin karşılığını almak istiyorum bölümlerin gelmesi için sınır koymuyorum ama sizde buna rağmen destek olmayı tercih etmiyorsunuz onun dışında destek olan herkese  şimdiden çok teşekkür ederim ve lafı daha fazla uzatmadan keyifli okumalar diyip kaçıyorum.


⚡️⚡️⚡️
Göz kapaklarımda ki ağırlıkla gözlerimi açmaktan zorlanırken hemen yanı başımda çalan alarmı kapatmak için elimi uzatmaya pekde gönüllü değildim nedense dün ki gerginlik ve sonrasında patlak veren olayla uykunun kollarına kendimi bırakma isteğim artıyor ama ne yazık ki  bu gün Asille yarışma için buluşmak zorunda kalmasaydık bu gün öğlene kadar yatabilirdim ama mallesef öyle bir imkanım yok el mecburu yataktan kalkmam gerekiyor ,tabi bende kalkıcak o kıç ne arar .

Daha fazla işimi zorlamamak için yataktan hızlı bir şekilde kalktım. Önce banyoda ki işlerimi halledikten sonra dolabın önüne geçip bu gün ne giyeceğimi bilmediğim için biraz kafa patlatmaya başladım ,artık kafmada yavaş yavaş oluşan kombini alıp hemen giydikten sonra aynanın karşısına geçip saçımı yapmaya başladım.

Saçlarım genel olarak düz olduğu için hafif dalgalı yaptım maşa ile tabi aynadaki suretime bakınca gördğüm renksizlikten  ne yalan söyleyeyim rahatsız oldum tabi bundan kaynaklı olarak biraz renklendirmem gerektiğinin farkındayım elime pembe tonlarındaki rujumu aldım .
Ruşu sürdükten sonrada gözlerim içinde maskara sürdüm.
Gönül  ne kadar eyeliner sürmek istese de ama ne yazık ki bu konuda elimin hiç ayarı yok ya çok kaba yada çok ince oluyor gerçi  çok gerekli olmayışından günlük hayatta da çok fazla kullanmam .
Özel günlerde zaten sağolsun Ecmel hallediyor arkadaşım diye demiyorum ama bu konularda çok başarılı elinin her işe yatkın olması taktire şayan .

Aradan geçen bir saatten sonra hazırlanmamın bitmesiyle çantamı alıp tam odadan çıkıcakken cep telefonumu unuttuğumu farketmemle hemen yatağımın başına gelip telefonumu aldım ekranı açtığımda hiç bir mesajın olmayışı afallamama neden oldu .
Anonimden her sabah düzenli olarak günaydın mesajı alınca almadığım zamanlarda böyle bir yan etkisi oluyor sanırım düşen modumu yükseltmek için
"Sence de abartmadın mı Maral hem bu gün hafta sonu senin yapamadığın öğlene kadar uyuma planını belkide yapıyordur . "İç sesimin gereksiz haklığı karşısında göz devirdim sonrasında düşününce günaydın mesajını bu günde bir değişiklik yapıp ben attım sonuçta onu tanımak istiyorsam yeri geldiğinde bazı noktalarda benim de adım atmamı gerektiğini düşünüyorum sanırım bunun için yavaş yavaş başlıyabilirdim .

Mesajdan hemen sonra odamdan çıkp aşağa indim evin sessizliğiyle karşı karşıya kalırken sanırım  annem yine erkenden hastaneye gitmişiti  evin içinde gözüm babamı araken evde mi yoksa iş de mi diye merak etmeden duramadım tam arkamı dönücekken belime sarılan kollarla irkilmeden edemedim .
Tabi bu korkunun boş olduşunu şu hayatta ki bana en çok huzur veren sesten duyana kadar.

"Babam "Babamın yorgun bir şekilde bana seslenmesiyle ona ne kadar dönmek istesem de bunu biraz erteleyip onu dinlemeye başladım.

"Babam benim ,benim en değerlim korkma ben olduğum sürece kimse senin kılına bile zarar veremez tabi keşke seni kıskandığımda  da seni kendimden koruya bilsem ."

Babamın yorgun ve pişman sesini duyunca hemen kollarından çıkıp yüz yüze gelmemizi sağladım .
Arkamı döndüğüm gibi gördüğüm enkazla keşke dün annemi dinlemeyip onunla konuşsaydım diyorum en azından şu anda bana bakan kan çanağı gözlerle karşı karşıya olmazdım . Daha fazla dayanamayıp cümleye başladım.

Tatlı Yenilgiler I TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin