3.

538 70 666
                                    

Merhaba Arkadaşlar size yeni bölümle geldim nasılsınız umarım çok iyisinizdir bölüme başlamadan önce şu anda kitabın okunması ve yorumları çok az umarım ilerleyen günlerde artış olur lütfen desteğinizi eksiltmeyin şimdiden teşekkür ederim .Bu arada kafanızda karışıklık olmasın diye anonimi a olarak yazdım zaten maralı da m olarak yazdım gerçi sizin karışmasa bile şahsen benim kafam  yazarken çok karışıyor da gvgbnhbg ####
⚡️⚡️⚡️
A: "Günaydın güzelim" .

M:"Günaydın anonimcim ".

A:"Anonimcim mi?" Sevdim bunu .

M:" Yani, evet  malum adını bilmediğim için böyle seslenmek zorunda kalıyorum doğal olarak . Keşke bu konuda bir yardımcı olsan .

A: "Anladım Maral, ama emin ol ki zamanı gelince herşeyi en ince  detayına kadar çok güzel bir şekilde öğreneceksin" .
A:"Sadece biraz zaman be güzelim ".

M:"Biliyorum anonim  biliyorum da sadece benim meraklı tarafım ağır basıyor engel olamıyorum buna" .

A: bfjtntjtjtr
A:"Biliyorum , hem de çok güzelim ve ben senin bu hallerine de  ayrı bir şekilde bayılıyorum ."

M:"Peki şimdi ne yapıyorsun" ?

A:"Sen utandın mı? Güzelim:)"

M:"Hayır, anonim lütfen yalan yanlış tahminlerde bulunma. "

A:"Emin misin?"

M: "Ya !Anonim hayır diyorum".

A: "Tamam sen kesin utandın :)))"

M:" Şu gülücüğü atıp durma lütfen! Çok ayar oluyorum da ."

A:"Peki, güzelim sen bu gün utanma kotanı fazlasıyla doldurdun zaten :)))))"

M:"Hayır lütfen! Uzatma anonim hem ben sana demedim mi şu gülücüğü atma diye. "

A: "Durum o kadar kötü desene ."

M : "Ne anlamadım hangi durum?"

A: "Yani sen benim gülüşüme bile taktıysan ,demek ki gerçekten utandın. "

M: "Hayır yok öyle bir şey sen sadece kafanda kuruyorsun. Hem ben gülüşüne takmadım ,sadece o emoji işareti benim hoşuma gitmiyor. Hemen farklı yerlere çekme. "

A: "Kesin ondandır.  İnansam mı acaba?"

M :" Keyfin bilir, kimseyi inandırmak zorunda değilim 😒."

A: gdvrgrhrnnrjrrmw
A: "Ah Maral ah! güzel sevdiğim seni senden daha iyi tanıyorum boşuna kaçma şu anda yanaklarının kızardığını stresten sol bacağını saladığını hatta dişlerinle dudaklarına işkence ettini  telefonun ekranına şaşkın ördek gibi baktığını tahmin edebiliyorum :)))))"

M:" Yuh anonim yuh! Evime kamera falan mı taktın sen? Doğruyu söyle, beni annem bile bu kadar dikizlemiyor . Annemi geç  ben bile kendime bu kadar dikkat etmiyorum ."

A:"Zamanla göreceksin Maral ,zamanla belki sende zamanla benim gibi öğrenirsin, birine aşık olunca onunla ilgili başkalarına saçma gelen tüm detaylar ,senin için bir hazineye dönüyor . Her gün acaba onun hakkında ne öğrenebilirim?Umuduyla uyanacaksın umarım öğreni de  beni anlarsın güzelim. "

M:"Anonim umarım dediğin gibi olur. Çünkü bu kadar güzel seven birini gerçekten kırmak istemiyorum ."

A:"Güzel sevene değil ,güzel sevdirene bakmak lazım Maral ."

M:"Teşekkür ederim Anonim güzel düşüncelerin için ,benim şimdi işim var gitmem gerekiyor . Kendine iyi bak! Görüşürüz .

A:"Rica ederim Maral ,sende kendine dikkat et ve unutmadan lütfen her zaman görüşelim:))))))))&"
⚡️⚡️⚡️
###########!!!!!!!!!!!##########
Arkadaşlar bölüm hakkında düşüncelerinizi merak ediyorum lütfe yorum yapın bölümler belki kısa geliyordur ama bunu kısa süre içinde halledeceğim çünkü dediğim gibi ilk kitabım bazen kafamdakileri toplayamıyorum bile zamanla inşallah bunu çözeceğim destek olmayı unutmayın sdvgilerim ve saygılarımla veda ediyorum size :
###########!!!!!!!!##########'

Tatlı Yenilgiler I TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin