BÖLÜM HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZ BELİRTMEYİ UNUTMAYIN VE LÜTFEN BÖLÜMÜ BEĞENMEYİ UNUTMAZSANIZ ÇOK GÜZEL OLUR.
⚡️⚡️⚡️
0534****:"Günaydın canımın içi, nasılsın?"0544****:"Günaydın iyiyim de bu samimiyet fazla değil mi ?"
0534****: "Gün asıl şimdi aydı, sen yazınca kötü olma gibi bir ihtimalim yok bile hem samimiyet konusuna gelirsek benim yapım sevdim insanlara karşı hep böyle zamanla alışırsın. Ayrıca halimi hatırımı sorduğun içinde çok sağol ya gvghhh."
0544****: "Kusura bakma ya, her gün bu kadar enerjik mesaj almıyorum. Doğal olarak alıncada insan bi şaşırmıyor değil. En azından nasıl olduğunu sorayım o zaman nasılsın? "
0534****: "gsgegeysh güzelim sanırım seni fazla zorlamamak gerekiyor."
0534****: "Sorduğun için de teşekkür ederim .Zaten seninle başlayan günümün kötü olması imkansız be yavrum ."0544****:"Duyguların ,daha doğrusu tepkilerin sencede aşırı fazla değil mi?:
0534****:"Ah Maral !Hisetmediğin duygular için seni suçlayamam ama güzelim ben seni seviyorum. Daha düne kadar uzağımdaydın şimdi seninle konuşuyorum, dönüt alıyorum .Bu benim iç in çok büyük bir şans .
"Seni uzaktan izlediğim günler de daha doğrusu hep uzaktan izliyorum da orası ayrı konu arkadaşlarınla sohbet ederken onlara gülüşünü bile kıskanıyordum. Şu an yüz yüze konuşma fırsatı bulamadık ama sanaldan bile seninle konuşmak tarifi olmayan duygulara yol açıyor bende."0544****:"Kusura bakma! Açıkçası hiç bu açıdan bakmadım sanırım haklısın yaşamadığım duygular için sana karşı yorum yapmamam gerekir. "
0534****:"Hayır, Maral senin tüm düşüncelerin benim için önemli istersen beni göm ben buna da razıyım. Yeter ki konuşmaya devam edelim ."
0544****:"Hayır lütfen böyle düşünme! bana karşı olan sevgin seni acizleştirmesin, kim olursa olsun karşındaki hiç bir zaman kendini ezme lütfen, bu sevgi olmaz ."
0544****: "Hem sana sormak istediğim bir şey var, senin için de sıkıntı olmazsa sorabilir miyim?"0534****:"Maral ben konuşmayı uzatmak için bin şey düşünüyorum be güzelim! Senin sorduğuna bak ."
0534****:İstediğini sorabilirsin ,bunu sorman bile hata .
Bekliyorum güzelim ."0544****:"Kimsin ?"
0534****:"Daha yaratıcı sorular, bekliyorum güzelim . "
0544****: "Kimlerdensin? "
0534 ****: "Yok bu hiç olmadı sanki ya ."
0544****:"Peki adın ne?"
0534****:"Yemezler güzelim bu da olmadı. "
0544****:"Ama ya !"
0544****:"Buda mı olmadı ?Bir dahaki sefere artık eninde sonunda illaki öğreneceğim ."0534****:"Heyecanla bekliyorum :)"
:Maral bu gün bu konuşmadan ne anlamam gerekiyor, sence doğru mu anlamalıyım?"0544****:"Umarım bu anlama işini abartmazsın.Sadece içimden geleni yapmak istiyorum. "
0544****:"Hem Anonim bak seni tanımıyorum ama içimden bir ses seninle nedense konuşmam gerektiğini söylüyor , lütfen içimdeki sesin güvenini boşa çıkarma . "0534****:"Şu an ne kadar mutlu olduğumu bilemezsin güzelim çok teşekkür ederim. "
0534****:"Maral ,bunu da şimdiden unutmadan söyleyeyim senin güvenini boşa çıkarmamak için elimden geleni yapacağıma söz veriyorum.
Güzelim buda sana anonim sözü olsun:)"⚡️⚡️⚡️
Evet günün ikinci bölümü de geldi lütfen yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın desteğiniz çok önemli ve karakterler hakkında yorum yapmayı unutmayın sizce anonim nasıl maralın tepkileri yerinde mi bunları yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim .
🫶🫶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Yenilgiler I Texting
ChickLitMerhaba arkadaşlar bu benim yıllardır hayalini kurduğum ama bir türlü yapmaya cesaret bulamadığım bir işti sonunda cesaretimi toplayıp aklımdan geçen kurguları buraya aktarmaya çalışacağım ilk kitabım olduğu için illaki yanlışlıklarım olacak lütfe o...