10.

269 30 219
                                    

HERKESE MERHABA NASILSINIZ UMARIM İYİSİNİZDİR .ARKADAŞLAR BÖLÜMLERİ YAZIYORUM SIZE BÖLÜMLER KISA GELEBİLİR AMA ŞUNU UNUTMYAYALIM BEN YENİ YENI YAZIYORUM ZAMANLA KENDİMİ GELİŞTİRİYORUM ŞİMDİDEN BÖLÜMÜ BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN DESTEK OLAN HERKESE ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

⚡️⚡️⚡️
A:"Sonunda be güzelim !Şükür, okula gelebildin bi an gelmeyeceksin sandım ödüm koptu."

M :" Sana da günaydın anonim, hani  genel de insanlar sabah uyanınca birbirilerine karşı kullandıkları bir kelimedir. "

A: gdbfhfhfhffhud
A:"Yavrum kusura bakma ya ,senin gelmeyeceğini düşünmek  bile beni nasıl delirtiyorsa artık, bodoslama daldım direk mesaja. Bazen öyle odunluklarım tutar grfhrbhr."

M: "Tamam odun anonim dbhfnfh"

A:"Bu odun ,bi tek sana yanar be !Güzelim "
A:" hdbfhrhur"

M:" Hayır bunu demedin dimi? Ben yanlış okudum .Halisinasyon falan gördüm bence ."

A: "Maral şu an yüz ifadeni ,görmeyi çok isterdim ."
A: "Eminim ki limonu duyunca , hani o suratında oluşan o ekşime ifadesi  varya ,kesin yüz ifaden yine öyle oluşmuştur ."
A: "gdgyehw"

M: "Hayır ya! Limonu lütfen bilmediğini söyle, bak söylerken bile tüylerim diken diken oluyor. "

A: "Sence ben konu sen olucak ve neye alerjin olduğunu bilmiyceğim, yok düşüncesi bile çok saçma."

M: "Farkettim zaten merak etme:)))"
M:" Peki sevgili Anonimcim, benim hakkımda o kadar şey biliyorsun ya acaba bende mi bir şeyler öğrensem hem şartlar eşit olur.  "
M :" Ne dersin canım?"

A:"OHAAAAAA!!!"
A:"BİSMİLLAH BU ŞAKA MI ?LAN BEN YOKSA ARTIK GÜNDÜZLERİ DE Mİ RÜYA GÖRMEYE BAŞLADIM. YOK YOK BU GERÇEK OLAMAYACAK KADAR GÜZEL ."
A:" YERİM KIZIM SENİ! O CANIM DİYEN AĞZINDAN ÖPERİM . "

M:"Höst be dur!"
M : "Yavaş, yavaş Anonim ,freni patlamış kamyon gibi ilerliyorsun. Hem  lütfe şu caps locku kapatır mısın acaba, gözlerim birazdan isyan bayrağını çekecek de."

A:" Tamam güzelim ,kapattım."
A: "Maral sen bana nededinin farkında mısın acaba? Sen resmen gel evlenelim kocam ve çocuklarımın babası ol dedin. Bende hemen geliyorum güzelim bekle ."

M:"Ne dhbrhfnr"
M:"Peki bundan ,benim haberim var mı?"
M: "Hem bunları sadece canım dedim  diye mi oldu? "
M: "Bu kadar yükseleceğini tahmin etmemiştim. Sen şimdi kesin gelinlikte bakarsın brhrnrj"

A:" Bakarım tabi ,seni o halde görünce nefesimin nasıl kesileceğini şimdiden hissediyorum .Hem lütfen CANIM kelimesini bu kadar basitleştirme."
A:" Maral ,ben hala inanamıyorum .Sen bana canım dedin, Allah çarpsın kalbim sanki bana ait değilmiş gibi çarpıyor. "

M: "Anonim biraz sakin mi olsan ,alt üstü bir kelime."

A: "Ne alt üstü bir kelime mi ? Maral ikimizin bakış açısı farklı yavrum senin için basit ve sıradan olsa bile sen beni ilk defa sahiplendin.  Maral ben bunun hayaliyle yanıp tutuşurken, lütfen hevesimi ve umudumu kırma, hem de sen benim tek umudum sen olmuşken. "

M: "Anonim ben özür dilerim. Gerçekten amacım seni kırmak değildi. Bazen o kadar güzel seviyorsun ki inanmakta zorluk çekiyorum ,oysaki ben güzel seven olarak sadece babamı tanırdım hep rol modelim o oldu."
M: "Aslında farkettimde sen babamı bile aşmaya niyetlisin galiba jdhdjdj"

A: "vxgdbdgbdmnsjs"
A: "Yani güzelim, neden olmasın olsun da bu şimdilik tehlikeli ,babanın gözünde sevilen bir damat adayı olmalıyım onun güvenini kazanmalıyım ki o da bana malum  en kıymetli hazinesini teslim edebilsin: ))))"

M:" Bir an babamla sevgili olmak isteyorsun diye düşünmeye başladım. Doğruyu söyle Anonim, babamda gözün mü var?
M:"cfddgt"

A: "ggegeh4 "
A: "Yok bebegim ,babandan  değil onun bi küçük boyunda gözüm var."
A: "Hem ben babanla aramı iyi tutayım diye bu defada sevgili kayınvalidemi kızdırmak istemiyorum. Malum söz konusu baban olunca yavrusunu korumaya çalışan bir aslana dönüşüyor. "

M: " Babam acaba o küçük boyunu İstediğini duyduğunda tepkisi ne olurdu ?Düşünemiyorum bile."
M: "vdgdbdhndjd"
M :"  Hem babam annemin kırmızı çizgisidir. Aynı sekilde annemde babam için kırmızı çizgidir.  "
M: "Birbirlerini bu kadar güzel sevmeleri beni çok imrendiriyor. Tabi ikisi sevgilerini yaşarken ,beni de ortalarına alıp sanki dünyadaki tek değerli varlıkları benmişim gibi davranıyorlar her zaman sevgilerini ve desteklerini hissediyorum . Gerçekten onların hakkını nasıl ödeyeceğimi ciddi anlamda bilemiyorum bana  her zaman çok güzel bir anne ve baba oldular. Onlara ne kadar minnet duysam az olur."

A: "Senin adına çok mutluyum güzelim, böyle bir ailede doğman, yaşaman beni ne kadar mutlu ediyor bilemezsin .
A: "Ailesi tarafından kalbi ve yaralı bir çocuk olmanın ne kadar can yaktığını emin ol ki bilemezsin ve umarım hiç bir zaman da  öğrenmezsin emin ol ki bu hayatta asla öğrenmeni de  istemediğim bir duygu, aksi taktirde yoksa o tatlı canını çok yakardı .Senin canın bir yanarken benim burda bin defa yanardı dayanamazdım be güzelim ."

M:"Kesinlikle katılıyorum Anonim, ailesi kalbinde yara olan insanların kalbi yaralarla dolu ve bu insanlar zamanla kaçış yolu olarak duygularını öldürerek kalplerini birer buz kütlesine dönüştürüyorlar . "
M :"Unutmadan   şunu söylemek istiyorum lütfen benim yaşama mı istemediğin bu  acı duyguları ,umarım sende yaşamıyorsundur  Anonim..."

(Görüldü  )
⚡️⚡️⚡️
LÜTFEN BÖLÜMÜ BEĞENMEYİ UNUTMAYIN DESTEĞİNİZ BENİM İÇİN GERÇEKTEN ÇOK ÖNEMLİ ŞİMDİDEN DESTEK VEREN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM EMİNİM Kİ BEĞENMEK BU KADAR ZOR BİR SÜREÇ OLAMAZ .

Tatlı Yenilgiler I TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin