4.

439 55 469
                                    

BÖLÜME BAŞLAMADAN ÖNCE LÜTFEN BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN DESTEK VEREN HERKESE ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

⚡️⚡️⚡️
A: "Günaydın güzelim"
A:" Nasılsın bakalım bu gün güne çok enerji başladım ."
A:"Hemde ilk ders ,çatlak Aytenin dersi olmasına rağmen ."
A:"Bu gün sözlü yapıcağını söylemişti ,çalıştımda bakalım ne olucak geçen sefer soru çözüm gidişatını beğenmedi için bol bir azar çekti hbsgdgdgd "(07:00)
A:"Maral nerdesin ? Mesajlarıma da cevap vermiyorsun?"  ( 10:00)
A:"Başına bir sey gelmesinden korkuyorum, lütfen mesajlarıma görünce hemen dönüş yap."

M:"Öncelikle sanada günaydınn ,anonim seni endişelendirdiğim için özür dilerim ."
M:"Önemli bir şey yok, sadece dün gece severek takip ettim dizinin yeni sezonunu izledim ve sabahta uyuya kalmışım ."
M:"Hem sen bizim okulda mısın? Bunu öğrenmem çok iyi oldu"

A:"Maral iyi olmana çok sevindim deliye döndüm şu an iyi olman benim için çok değerli ."
A:"Hem okul konusuna gelince sanırım ,bu defa kendi cepheme silah attım ."

M:"Belki seni bulurum  hm ne dersin?"

A:"Sanmıyorum güzelim , beni o kadar kolay bulabileceğini. "

M:"İddialı olma! Anonim hem yukarıda kendinde belirtmiştin çatlak Aytenin dersine girdiğini söyledin, okulda 5 tane sayısal sınıf var ve çatlak Ayten tek sayısal sınıflara giriyor ,demekki sende sayısaldasın bizim sınıfta olduğunu tahmin etmiyorum. Çünkü bizim sınıfta olsan illaki anlardım ."

A:" Ah kahretsin !Seni bazen hafife almak benim hatam Maral, bu kadar kendimi ele vericeğimi sanmıyordum ama konu sen olunca şu beynim çalisma fonksiyonunu bırakıyor."

M:gddhg4hrhthrh
M:"Ne sandın Anonimcim ,beni hafife alman senin hatandı."

A:"Haklısın güzelim, neyse bakalım bulabilecek misin?"

M:"Seni bulmak isterim, ama eğer gizli kalmak istersen buna da saygı duyarım .Senin hazır olduğun zamanı sabırla beklerim ,amacım seni zan altına koymak değil."

A:"Maral benim düşünceli güzel kalpli sevdiğim, anlayışından dolayı teşekkür ederim .Sana söz veriyorum en güzel şekilde karşına çıkacağım ,umarım seni hayal kırıklığına uğratmam. Maral en büyük korkum bu ."

M:"Neden böyle düşünüyorsun ,Anonim beni hayal kırıklığına neden uğramaktan korkuyorsun ve seni buna iten düşünce nedir?"

A:" Düşünce değil ,Maral bu güne kadar çevremde herseyin en mükemmeli olmam gerektiği fikri dayatıldı şimdi bundan korkmam sence normal değil mi güzelim ?"

M:"Anlıyorum seni anonim ,hepimiz aynı şartlar altında yaşamıyoruz. doğal olarak hepimizin yetiştiği çevre faktörü değişebilir ama her ne olursa olsun kendine böyle psikolojik şiddet uygulama lütfen ."

A:"Denerim Maral, senin için onuda denerim güzelim sen yeter ki hayatımda ol ."

M:"Zaman Anonim ,bunu bize sadece zaman gösterecek. "

A:"Biliyorum Maral, zaman ve ben o zamanın gelmesini dört gözle bekliyorum güzelim." 😍🤗
(görüldü)
⚡️⚡️⚡️
#################
Umarım yeni bölümü beğenirsiniz Arkadaşlar lütfen yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın desteğiniz çok önemli ♡
##################

Tatlı Yenilgiler I TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin