Merabalar! Nasılsınız?
Okul nasıl? Yazılılarınız bitti mi?
Benim bitmedi bi!
Yeni kurgum!
Umarım beğenirsiniz!!!
(Her bölüm 1000 kelimeden oluşuyor.Ne az ne de fazla olacak.)
Tiktok;elvinnxw01
İnst;sadece_elvin47
Burdan merak ettiğiniz sorularu sorabilirsiniz.
İYİ OKUMALAR DİLERİM HEPİNİZE🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
---
"Belinay!" diye bıkkınlıkla bağırdım.Canım arkadaşım yine çamaşırları pencerinin kenarına koymuş,kurur diye.Ne kadar anlatsamda boştur.Bir eşeğe anlatsam anlar beni.
"Efendim!" dedi o da mutfaktan bağırarak."Belinay,bu çamaşırlar buraya mı asılıyor? Pencereden hava ya da rüzgarı mı esiyor nasıl kuruyacak burada?" dedim sitemle.
"Oraya asılmıyor muydu kız!" dediğinde salavat çektim,yoksa kılıcımı çeker canım arkadaşımın kellesini uçururdum.
Düşündümde;
"Neden öldürdünüz arkadaşınızı?"
"Çünkü çamaşırları asılması gereken yere asmadığı için ve beni dinlemediği için."
Bu düşünceyle güldüm.
"Yok canım,tavana süs diye asılıyordu tövbe tövbe!" diyip tüm çamaşırları topladım.Balkona geçecekken sultanımın sesi geldi.
(Belinay'ın anneannesi.)"Esra,gızım aç bi müge anlıyı en son birbirlerine dalacakken reklam olmuştu.Aç bakalım." dediğinde gülümseyerek elimdeki sepeti yere koyup yanına gittim.
Yine kanepe de oturmuş elinde bitki çayı,gözlüğü burnun hemen aşağısında kapalı televizyona bakıyordu.
"Açarım ben sana sultanım." dedim ve yanaklarına sulu bir öpücük bıraktım.
"Ecrin! Gızım yapma bu sulu mulu öpücükleri." dedi kaşlarını çatarak.Gülerek kumandayı elime alıp
müge anlının çıktığı kanalı tıkladım.Hatice teyze Alzheimer hastası olduğu için,belinayla benim ismimi hep karıştıyor,ve herşeyi unutuyordu ama ne hikmetse müge anlıyı unutmuyor.
Artık müge abla sultanımın beynine nasıl sızdıysa,zehiri çıkmıyor.
"Ne işin vardı o mahallede,yine soruyorum benimde bacaklarıma bakma sana burdan bir uçarım yararım beynini!" dedi müge ablam.
"Hiii! Şerefsiz,hayvan eti yemiş mahlukat! Bakma kızımın bacaklarına." dedi hatice teyze sinirle.
"Hayvan eti herkes yiyorda sen bilirsin sultanım."dedim kendi kendime.
"Efsa! Kız bu makarnanın suyu niye kaynıyor fokur fokur?" dedi belinayın sesine yansıyan şaşkınlığı.
Ağzım iki santim açık kaldı ve kanalı açtığım için elimdeki kumandayı bıraktığım gibi mutfağa koştum.
Girdiğim gibi ocağın içi su dolmuş ve hala da su kaynıyordu.Hızlıca kapağı kaldırdım.Acaba evde ben olmasam napardı hanımefendi?
Makarnalar hamur olmuş,vıcık vıcıktı.
Sinirle belinaya döndüm."Ev yanınca mı kaldırmayı düşünüyordun belinay hanım,akşam yemeği olarak da hamur makarna yersin tamam mı?" dediğimde boş boş suratıma baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction(Bir bebek bakma kurgusudur!) --- Bir adam düşünün,kalbi acıdan zifiri karanlık ve duygusuz bir adam olmuş... Agir Hazar AKKURT! Onun aksine,hayattı dolu dolu yaşayan,her günü renga renk olan bir kız,sevgisizliğe,kimsesizliğe rağmen dik duran bir ka...