❄️14.Bölüm❄️

8.7K 396 57
                                    

Selam,nasılsınız? Napıyorsunuz?

Bölüm geç geldi farkındayım.Artık böyle geç gelecek.Bir hafta aralıkla gelir bölümler.Lütfen anlayış gösterin!Okul var,zorluyor.

BOL BOL YORUM YAZIN! LÜTFEN! BUNA GÖRE HİKAYENİN GİDİŞATINI AYARLAYACAĞIM!

İYİ OKUMALAR!

---

ÖNEMLİ NOT!!!!!!
(EFSANIN ARABADA FENALAŞMASI,KAPALI ALAN KORKUSU YA DA BAŞKA BİRŞEY DEĞİL KÜÇÜKKEN GEÇİRDİĞİ KAZA SONUCUNDA BEYNİNDE TRAMVATİK BİR HASTALIK OLUŞTU.BİLGİNİZE!)

Agir Hazar'dan devam...

Kendimi odama attığım gibi acıyla elimi ısırdım.İz olacağını bile bile ısırmıştım.Elim yaralı koluma gitti ve sıktığım an damla damla kan aktı.İt serhatla konuşmaya gitmiştim ama saldırıcağını bilmediğim için yaralanmıştım.Kolumda ki yara derin olmasada daha önce vurulduğum yerden vurulmuştum.Kapıyı kiliyleyip hemen acil çantamı alıp içinden sargı bezi,makas ve pens çıkardım.

Makasla siyah gömleğimin kolunu kestim.Mermi yoktu ama etinin içinden geçmişti ve mikrop kaparsa kolumu kaybedebilirdim.Önce pamukla pıhtılaşan kanı temizledim sonra sprey sıktığım da kolum yanınca dişlerimi sıkıp üfledim.Sonra gelişigüzel sardım.

Umarım efsa birşeylerden şüphe etmemiştir.Ben efsaya karşı hiçbirşey hissetmiyorum ama ona çekiliyorum ve bu da sınırları çok zorluyor.Mavi gözlerine kapılmamak için,görmemek gerek.

Alnım ve bedenim terden yapış yapış olmuştu.Duş alamazdım.Üzerime siyah tişört giyip kendimi yatağa attım.Gözümü kapattığım an gözümün önüne efsanın güzel fiziği,bedeni geliyordu ve aklımı başımdan alan gülüşü...

Bu siktiğim duygular ne ara canlandı bilmiyorum ama ne pahasına olursa olsun yeşermesine izin vermem.Zar zor efsayı aklımdan attım.Gözüm ağırlaşmaya başladığında kendimi karanlığa teslim ettim.

Efsa'dan devam...

Sabah erken kalkmış,güzel ve rahatlatıcı bir duş almıştım.Saçlarımın uçlarını biraz kesip şekil verdim.Yüzüme ağır olmayan bir makyaj sürdüm.Nedense bugün özenesim gelmişti.Bugün güzel bir gün olacak! Yani umarım!

Belinay iyi midir şimdi! Adem peki?
Dün tam bir savaştı.Belinay şimdi hala uyuyordur.Hemen ona mesaj attım,'Uyanınca ara beni,belo.'

Aynadan son kez kendime baktım.
Gayet güzeldim ki zaten her zaman giyindiğim kıyafet tarzıydı.İçine iri göğüslerimin büyüklğünü belli eden bir dekoltli bir siyah atlel ve dar bir alt giyip aynı renk beyaz bir kalçalarıma gelen bir ceket giydim.Ceket dediğimde incecikti ve sıcak tutmuyordu,rahattım.Elime tekrar baktım,yüzük aşırı elime yakışıyordu.Bayılmıştım! Gülümsedim.

Telefonumu elime alıp odamdan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonumu elime alıp odamdan çıktım.Arinin odasına gelince kapıyı nazikçe tıkladım.Telefona baktığımda,saatin 09:55 olduğunu gördüm.Şuan uyanmıştır arin.Fark ettiğim gizli numarayla,elim duraksadı.Bir emaildi.Sonra bakarım diyerek içeri girdim.Arin uyanmış,gözünü ovuşturuyordu.

BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin