Selamlar!!! Ben geldim!!!
Nasılsınız? Nasıl gidiyor?
Bugün yeni bölümle sizinleyim!Bazıları bu yazdığım açıklamayı bile dikkate almıyor.BEN TELEFONDAN YAZDIĞIM İÇİN BÖLÜM KISA OLUYOR,ELİMDEN BU KADAR GELİYOR AŞKOLARIM!!!
Lütfen anlayış gösterin!!!
Sizi seviyorum!-LÜTFEN BÖLÜM İÇİ YORUM-
---
"Boynunu gördün mü? Bir itle yatmanı anlıyorum ama kızımın yanında sürtüşmenizi görünce,ne kadar aşağılık bir kadın olduğunu anladım.Herkes kendine yakışanı yapar sende bugün ispat ettin kendini,Çok yazık sana,çok."
Bunu dememiş olmasını istedim.Bunu o dememiş olsun istedim.Hayır! Bu canımı bu kadar yakmamalı! Bu sözü ben hak etmedim.Bunu o söylememeliydi.
Özlemle yanıp kavrulan kalbime soğuk bir hava esti,içinde ki ateş kavruldu ve kalbimi yakıp kül etti.Kalbime bir ağırlık çöktü,üstesinden gelemeyeceğim bir ağırlıktı.
Bana aşağılık kadın dedi? Beni sürtük yerine koydu.Midemin bulanmasıyla elim ağzıma gitti.Ağzıma gelen safra sıvısıyla arkama dönüp köşeye içimde ne var yok attım.Aynı zamanda ona karşı beslediğim umutlarımda gitti.
Boynumda bir el hissetim.Sonra saçlarım çekildi ve sırtımı sıvalayan birini hissetim.Tanıdık kokuyla,onun agir olduğunu anlamıştım.Gözlerimden yaş akmaya başladı ve biraz rahatladığımı hissetim.
Elime tutuşturulan peçeteyle ağzımı temizledim.Çöktüğüm yerden kalktığımda sırtımda bir ceketin olduğunu yeni anlamıştım.Ama düşmesine aldırmadan,hedefim agir oldu.Gözleride hayal kırıklığıyla bana bakıyordu.Sen değil ben haklıyım!
Gözlerim kırgınlıkla,öfkeyle doldu.
"Sen,hiçbirşeyi bilmeden,sadece gördüklerinle bir sonuca varmaya çalışan bir kadını suçlayacak kadar aşağılık bir adamsın!" dedim tıslayarak.Yeri gelince kalp kırmasını bilirim.Sakın beni hafife almasın.Öyle ki şeytanın pabucunu ters giydiririm.Ben iyi bir kızımdır ama,beni kızdarana tırnaklarımı çıkarırım.Afallayarak bana baktı.Bu çıkışı beklemediği yüz ifadesinden barizdi.
Üzerin gidip,elimle gömleğinin yakalarından tutum ve sertçe kavradım."Haddini,hududunu bil Agir Hazar AKKURT! Ben efsa KAYA,haddini bilmeyene haddini bildirenim.Bana sürtük konuma koydun ama asıl şerefsiz sensin.Bir daha sakın bana,beni ilgilendiren cümleler yapma.Kim olduğunu geç tüm dünya karşımda dursa,kimse beni dururamaz,yıkar,ezer geçerim seni." dedim tehtid ve öfke saçan sesimle.
Nasıl göründüğüm beni asla ilgilendirmezdi.Öfkeden ayağım,ellim titriyordu.
"Dediğin gibi,herkes kendine yakışanı yapar.Sende bugün kurduğun cümleyle kendini ispatladın.Çok yazık sana,çok." dedim küçümseyen bir sesle.Onu,onun kurduğu cümleyle alt üst etmiştim.
Çünkü karşımda gözleri yenilen,pişamanlıkla kavrulan agir hazar vardı.Kalbimin onun için acımasıyla,küfür ettim.
"Belinay ve adem nerde?" dedim onu sertçe itirerek.Boşluğuna gelmiş olmalı ki sert cüsseli adam sendeleyerek geriye gitti.Az önceki sakinliği yine öfkeye dönüştü ama sakin kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction(Bir bebek bakma kurgusudur!) --- Bir adam düşünün,kalbi acıdan zifiri karanlık ve duygusuz bir adam olmuş... Agir Hazar AKKURT! Onun aksine,hayattı dolu dolu yaşayan,her günü renga renk olan bir kız,sevgisizliğe,kimsesizliğe rağmen dik duran bir ka...