❄️3.Bölüm❄️

12.8K 520 56
                                    

Merabalar! Nasılsınız?
Okullar nasıl,hayat nasıl?

Evet bugün yeni bir bölümle sizlerleyim.Şunu fark ettim hiç kimse yorum yazmıyor.

Daha öncede dedim yorumlar bölümde ki kelime sayısını artırıcak.
Lütfen yorum yapın bol bol.

Bana ulaşmak için;

İnst;sadece_elvin47
Tiktok;elvinnxw01

-BÖLÜM İÇİ YORUM LÜTFEN-

İYİ OKUMALAR CANLARIM ✨

İşe alındım diye markette gitmiştim.Kutlama yapacağım tabi!Her reyondan her türlü çikolata,cips,bisküvi ve en sevdiğim kadife tatlısını aldım.Bazı kişisel şeylerde almıştım.

Dört ay sonra işe alınıcaktım.Alacağım parayla- bir dakika! Lan ben adama maaşım ne kadar diye sormadım ya!

Allah belanı vermesin Efsa!Ama benim suçum yoktu ki!
Aniden masadan kalkıp gitti sanki arkasında viyana ordusu var gibi.

İşe gidince sorarım.Marketti resmen sömürerek eve geri geldim.Arabamın otomatiğine basıp dolu poşetlerimle zar zor yürümeye çalıştım.Daha doğrusu yürümeye çalıştım.

İyi ki topuklu bir ayakabbı giymemişim.Acaba belinayı mı çağırsam? Telefonum araba da kaldı ya!

Oflayarak arkama döndüğümde birine çarptığım için geriye savruldum.Elimdeki şeyler düştü ama bende düşüyordum ki biri bileğimi sertçe kavrayınca dengemi tekrar sağladım.

Rahat bir nefes aldım."Teşekkür ederim." dedim ve bakışlarımı beni kurtaran kişiyle buluştu.Karşımda uzun boylu bir erkek duruyordu ama harbi yakışıklıydı.Eee efsa,nikahına al canım.O kadar değil be!

"Asıl ben teşekkür ederim,köpeğimin hayatını kurtardın." diyip tebbesüm etti.Kimi kurtardım kimi? Daha kendime faydam yok birde bir insana mı yararım olacak?Aşağı baktığımda minoş bir köpek vardı karşımda.Oy yerim!

"Nasıl kurtardım ki?" dedim şaşkınlıkla.Adam tebbesüm etti.
"Siz arkanıza dönünce kaçan köpeğimin yolunu kestin.Teşekkür ederim." dedi ve minnetle elini uzattı.

Mal mal bir adama bir de ona baktım.
En sonda kendime gelmiş adamın elini sıkmıştım."Adem." dediğinde elimi kibarca çekip,"Efsa." dedim.

Herşeyin bir sınırı var beyefendi.Adamın kötü bir niyeti olmasada bu devirde kendime dahi güvenmiyorum.Şaka şaka güveniyorum.

Yerdeki torbalarımı ve şeyleri topladığımda o da yardım etti.Adam toplarken bende ne mi yaptım?arabaya gidip telefonu aldım ne kadar kibarım değil mi?Hepsi bitince adama bakmadan içeri girdim.Teşekkür bile etmedim!

Çok kibarsın efsa!Asansöre binip üçüncü numaraya bastım.Keşke teşekkür etseydim.Pişmanlık içinde yerimde hareket ettim.

"Bir teşekkür etmek çok zor,bir insanın yüzünü güldürmek zor değil efsacım.Harbi kazayla adamın köpeğini kurtarmıştım." dedim gülerek.

Adı neydi?Adnan mıydı? Abdi mi? Abdurezzak mı? Ehhh yeter be! Unuttum gitti boş ver hem heyecandandı.

Kendimi motive ede ede eve girmiştim."Belinay!" dedim mutlulukla.Salonda aniden beliri veren arkadaşımla kahkaha attım.Bu kıza bayılıyorum!

"Alındım belo,işe alındım!" dediğimde hızlıca bana sarıldı."Ay! Çok mutlu oldum senin adına." dedi sevinçle.

Beni sıkı sarınca,"Belo daha ilk iş günüme gitmeden beni öldürmeyi mi düşünüyorsun,ay lan boğ-luyorum!."dediğimde geri çekildi.

BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin