❄️28.Bölüm❄️

2.2K 102 33
                                    

(Oy ve yorum)

Bu bölüm +18 olacak!

❄️

Bende çaresizce arinin yanındaki boş odaya ilerledim ve içeri girip kapıyı kapattım.Sonra yatağıma uzandım ve yanan gözlerimi kapattım.

Nasıl affetirecektim kendimi?

Gözlerimi kapatmıştım ama uyumamıştım.Açılan kapı ile gözlerimi açmadım.Bu laradan başkası değildi.Sınırlı oda olduğu için arin ve hazar dışında herkes ikili uyuyacaktı.

Yanımda biri durdu ve pikeyle üzerimi örttü.
"Özür dilerim.Sadece kız kardeşimi başka biri ile paylaşmak istemedim." dedi lara kısık bir sesle.

Ama milim kıpırdamadım.
Yatağın diğer kısımına lara uzandı.

Bense gözlerime girmeyen uyku ile gözlerimi açtım.Yaklaşık araya bir saat girmişti ve uykum yoktu.

Herkes uyumuş olmalıydı.Peki hazar?O uyudu mu? Baksam mı? Bakmaktam zarar gelmez.

Laraya baktığım düzenli nefes alışverişleri ile yataktan kalktım.Hiçbirimiz üzerimizi değiştirmemiştik.

Aynaya bakamadım çünkü odanın ışığı kapalıydı.Parmak uçlarımla kapıya varıp açtım.Sonra sakince kapattım.Rahat bir nefes verip hazarın odasına doğru ilerledim.

Koridorun sonuna vardığımda hazarım odasına da varmıştım.Kapının kulubunu yavaşça aşağı çektim ve başımı içeri soktum.Yatakta üstü çıplak olan hazarı görünce yutkundum.

İçeri tamamen girip kapıyı da sessizce kapattım.Sanki hırsızdım.

Kalp hırsızıyım!

Hazarın yanında yatsam fena olmaz.Hem belki sabah siniri geçerdi.

"Hazar." dedim uyanık olup olmadığını öğrenmek amacıyla.

"Hazar'ım." dedim uyuyor bildiğim için.

Sinsice elimi sürttüm ve hazara doğru ilerledim.

"Uyu,yakışıklı.Beni rüyanda gör." dedim ve yanına uzandım.

Acaba beni görüyor mudur rüyasında?

Elimle kalbinin olduğu tarafa elimle
'E' harfi yaptım.


Kalbi bana aitti!

Sonra ellerim baklava olan karın kaslarına indi.Vay! Aslan gibi bir koca kapmıştım.Benden olanı parçalardım.

Kıskançlıkla elimi biraz daha karnını bastırdım.Bu benim kocam!

"Karım yaramızlık mı istiyor?" diyen hazarla kaskat kesildim.

Uyanık mıydı?

Gözlerim şokla açıldı ve hazara baktığımda sırttığını gördüm.Daha ne olduğunu anlamadan kendimi altında buldum.

Ağzımdan küçük bir çığlık kaçtı.
"Milleti başımıza mı toplayacaksın hatun?" dedi ve yanağımı okşadı.

Ben alta o üste ve hiç iyi bir pozisyonda değildik.Tehlike çanları çalmaya başlamıştı!

BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin