Merhabalar!
Nasılsınız? Nasıl gidiyor?
Ben bir önceki bölüme sınır koymuştum,sınır aşıldığı için bölüm attıyorum yoksa atmazdım.
Belki bunu kimse okumaya gerek bile duymuyordur.Ama söyleme gereği duydum.Özelden,ya da bölümlerde kitap ile alaklı kötü yorumlar,mesajlar geliyor bana.Mesela bir kaç bana gelen mesaj ve yorumlarını söyleyeyim.
-'Ne biçim kurgu bu,bence yazmayı bırak.',
-Gidişat çok kötü,başrol erkek çok kötü.Daha fazla okuyamayacağım.Benden bu kadar arkadaşlar,sizde bırakın.
-Başrol erkek de başrol kızda çok atar gitar yapıyor.Sen kurguyu bırak,yazar.
Yani sustum sustum ama yeter bence.Bu kadar hakaret ilk defa görüyorum.Beğenmemiş olabilirsin,ama bu kurguma,yazarlığıma laf atacak değilsin.Tamam beğenmiyor olabilirsiniz ama heralde pamuk şeker bir başrol adam olmayacak.
Başrol erkek,cicim,kızım ,pamuk şeker mi olacak? Saçmalamayın arkadaşlar.Bu zamana kadar sadece bir kişinin yorumu için bile bölüm attım.Hasta olmama rağmen,sıkıntılarım,derslerim olmasına rağmen bölüm attım ama aldığım karşılık buysa kusura bakmayın.Ne bölüm atmak isterim ne de yorumlara bakarım artık.
Yani şurada değişik birşey yazamaya,sizi sevindirmeye çalışıyorum.Bu bölümü üzülerek yazdım.Ama en çok yakındığım şey,emeğim.
Daha fazla birşey söylemeyeceğim.
Umarım beğenirsiniz,bana ulaşmak için;
Tiktok;elvinnxw02
inst;sadece_elvin47İYİ OKUMALAR ❤️
(3 ay sonra...)
Küçüklüğümden beri sadece ailemi sevebildim.Başkasını sevmek nedir bilmezdim.
Efsa gibisini binlerce gördüm.Seni seviyorum,sana aşığım,sana hayranım cümleleri bir kulağımdan giriyor diğerinden çıkıyordu.
Öyle alışmıştım ki bu yapmacık cümlelere bana gerçekten aşık olan kadını görememiştim.
Ben efsayı gördüğüm ilk an kalbimin bir değişik attığını hissetim.O hissi görmezden geldim.Geldim de geldim.Onun her gördüğümde,onun gülüşünü her gördüğüm,heyecanla parlayan mavi gözlerini gördüğümde kalbim de onunla heyecanlanıyordu.
Bu hisse alışık olmadığım için,bu histen kurtulmak için efsayı kırmaktan çekinmiyordum.Elimde delil olmaksızın onu suçladım.
Galiba onu sevmekten korkuyordum.Ben korkağın tekiydim!
Ama çoktan ona kapılmıştım.Kapıldım da benim güzelim yanımda değil ki.Sabah onun öpücüğüyle uyanmıyordum,yakamı bırakmayan kabuslarla uyanıyordum.
Bana kahvaltı hazırlayacak,bir efsam yoktu.Yuvam diyecek efsam yoktu.Beni affetmesin ama sevmeye devam etsin.Yanımda olsun.Kokusunu özledim.
Siz hiç ölü birinin kokusunu unutursunuz diye hiç giydiği elbiseleri𝖎𝖎 yıkadınız mı?
Ben yıkanmasın izin vermedim.Kokusu çok hoştu,sanki yanımdaymış gibi.Bazen onu görüyordum odasında,ona sarılıcağım zaman ise yok oluyordu.
Herkesi efsaya benzetmiştim,ama kimse efsa gibi sıcak kollu değil,efsa gibi yasemin kokmuyordu.
Beni efsadan koparan o günün üzerinden,üç ay geçmişti.Ama o gelmedi.Gelemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction(Bir bebek bakma kurgusudur!) --- Bir adam düşünün,kalbi acıdan zifiri karanlık ve duygusuz bir adam olmuş... Agir Hazar AKKURT! Onun aksine,hayattı dolu dolu yaşayan,her günü renga renk olan bir kız,sevgisizliğe,kimsesizliğe rağmen dik duran bir ka...