❄️23.Bölüm -ALINTI❄️

3.4K 183 15
                                    

Karşımda duran beşliye baktım,çatılan kaşlarımla.Demek ki Efsa da,DK örgütünün (DUMAN KURT ÖRGÜTÜ) bir üyesiydi.

Bana doğrultulan dört silaha göz attım.Efsa dışında üyenin geri kalanı bana sıkmak için tek bir emir bekliyorlardı.

Arkama baktığımda,şerefinde kanayan eline rağmen dimdik durduğunı gördüğümde güvenebileceğim bir adamımın olması iyiydi.

"Efsa,bence biz bunu konuşarak hal edebiliriz.Yoksa bende hiçbirinize acımam, sen hariç." dedim hırlayarak.

Gecenin karanlığında bile buz mavileri alayla kısıldı.

"Ben,anne ve babamın katilleriyle konuşacak hiçbirşeyim yok." dedi ve arkasına kısa bir bakış attıp bana döndü.

Katilleri mi?

"Arkamda duran arabada kızın arinin olduğunu ve o arabanın tam bir buçuk dakika sonra patlayacağını söylesem napabilirsin?" dediğinde kan akışımın donduğunu hissetim.

"Ailemin katilerini tek tek yok ettim,sırada bir tek sen kaldın.Şimdi sana iki seçenek sunacağım AKKURT,Kızını bırakmamı istiyorsan kendin teslim olacaksın,yok teslim olmayacağım diyorsan o arabayı ben kendi ellerimle patlatacağım."

Benim kimi seçeceğimi kendisi bile biliyorken bana seçenek sunuyormuş gibi yapması beni sinirlendirmişti.

Efsa bu kadar ileri gitmiş olamaz!

Elim de ki düğümeye bastım.Basmamla adamlarımın etrafımızı sarmasını keyifle izledim.

"Bende sana iki seçenek sunacağım karıcım,ya bana gelirsin ya da arkanda kalan itleri tek tek indiririm!"

---

20 ŞUBAT GÜNÜ,

SAAT 18:00

SİZİNLE ❤️

SAĞLIKTA KALIN.

BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin