❄️19.Bölüm❄️

6.2K 346 131
                                    

Selam aşklarım!

NASILSINIZ?
Napıyorsunuz?

Bilmiyorum bugün garibim,iyi de değillim.Kötü de değillim.İçimde bir boşluk var gibi.

Bu bölümü erken atmamında nedeni bu.Gelecek kaygısı,kırgınlık var üzerimde.Önce Allah'a sonra size sığınmak istedim.

Belki derdimi anlatamam,ama kelimelerimi bu bölüme dökebilirim.

ARTIK SINIR KOYMAK ZORUNDAYIM,ÇÜNKÜ YORUM AZ VE KİTABIMIN KARŞILIĞINI ALAMIYORUM.

(OY;80)
(YORUM;40)

Destek verin kitabıma!

👈RİCA EDİYORUM,BÖLÜM ARASI YORUM YAPIN!!!!👈

BANA ULAŞMAK İÇİN;

tiktok;elvinnxw0
inst;sadece_elvin47

BOL BOL YORUM YAPIN,SİZİ ÇOK SEVİYORUM!

BOL BOL YORUM YAPIN,SİZİ ÇOK SEVİYORUM!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KEYİFLİ OKUMALAR ❤️✨

---

Ondan boşanıp bu evden gidicektim.Çünkü Heryerde fazlalıkmışım gibi hissetirmiyor direk gösteriyorlar ve bu benim kaldıramayacağım bir şey.

Olmadıkça zorladım,Zorladıkça olmadı ve ben bir daha zorlamayacağım,çırpınmayacağım sevilmek için.

Arin'i elbette bırakmak istemem,ama böyle olmak zorunda.Zaten arinin velayetini almış bana gerek kalmadı.
Gözlerimden akan yaşları hızlıca silip,serumu tutuğum gibi çekip ayağı kalktım.

Başım dönünce duvara tutunup derin nefes aldım.Duvara tutuna tutuna kapıya geldim ve açıp kendimi koridora attım.Hızlı hızlı odama ilerledim ve içeri girdim,ama gördüğüm manzarayla kaskat kesildim.Heryer dağılmış,sağlam tek yer kalmamıştı.Ağzım bir karış açık kaldı.Kim yaptı bunu!

Gözlerim öfkeyle kapandı.
Bunu yapanı,gebertmek sevaptır!

"Eserinle gurur mu duydun güzelim?" diyen ses kulağımın tam dibinden gelince çığlık atarak geri gidip kırık camlara basacağım zaman bir kol sertçe belimden tutup beni kendine sertçe çekti.

"Ne eseri be!" dedim sinirle.

Sırtım agirin bedeni ile resmen bir bütün olmuştu.Sıcak nefesini şimdi ise boynumda hissediyordum.
"Sana odandan çıkma dedim değil mi,sen beni dinledin mi?" dedi sorumu es geçerek ve boynuma dudaklarını bastırınca agirin kolları olmasaydı düşüceğimden yüzde yüz eminimdim.

Ellerimi kollarına koydum,ama onu itecek güçte değildim.Yelkenlerim suda geziniyordu.Allah belanı versin agir!

Dudaklarına birde dili karışınca titrek bir nefes aldım."Yapma." dedim dişlerimin arasından.
"Cezanı veriyorum Güzelim." dedi boğuk bir sesle.Elli arsızca belimi okşuyordu.Dudakları ise boynumu.

BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin