Selammmm!
Ben geldim!ALKIŞŞŞ!
👏👏👏
Farkındayım bölüm baaaya geç geldi,ama inanın vaktim yok.Bu bölümde bir haftanın günlerinde azar azar yazıp şimdi attıyorum.
Artık bölümlerde oy ve yoruma göre gelecek.
kitap hakkında merak ettiğiniz soruları yazar mısınız???
SİZİ ÇOK SEVİYORUM!
Oy;80
Yorum;40---İYİ OKUMALAR---
❤️
"Benim kanımla agir beyin kanıyla,uyuşuyor."
"Benim kanım agirin,kanıyla uyuşuyor."
Duyduğum cümleyle şaşırdım.Yani olabilir de olmaya da bilirde.Mustafa gözlerime pür dikkat baktı ve birşeyler aramak ister gibi tüm yüz mimiklerime baktı.Ama yüz ifademi sabit tutup,konuştuğumda hayal kırıklığıyla derin nefes aldı.
"Ben vereyim." dediğimde yerdeki bakışları beni buldu."Yok ben veririm,kadınların kana daha çok ihtiyacı var.Otur burda,hemen geleceğim." diyip hızlı adımlarla koridardan ayrıldı.
Kadınlara verdiği değerden dolayı onu içimden tebrik etmiştim.Ama bu ani değişen hallerine anlam verememiştim.Duyguları o kadar karışık ki ayrıt etmem zor.
Etrafıma baktığımda sağımda solumda en az üç tane koruma vardı ve Bi kaç insan vardı.Kimi bebeğini susturmaya çalışıyor,kimi sırasını bekliyor.Bende ameliyathaneye bakıp,sandalyeye oturdum.Ellerim korkuyla zangır zangır titriyordu.Kalbim ise küt küt attıyor,güzel bir haber bekliyordum.Nasıl vurulmuştu bilmiyorum,sorgulasamda bir türlü cevabını alamıyordum.
Belki düşmanılarıydı? Olabilir.Allah belalarını versin! İnşallah lavaboda kolozete girerlerde kurtulmazalar! AMİN!
Agire çok aşıktım,onu kaybetmek herşeyimi kaybetmeye benzerdi.Dua etmeye başladım.'Allah'ım lütfen,onu kızına bağışla.Kızı benim gibi yetim,öksüz kalmasın.Lütfen Allah'ım.'
Gözlerimi koşarak gelen ve elinde kan torbası olan kadına baktım.Hemşire direk ameliyathaneye girerken ben çareszice kapısına baktım.Çaresiz kalmaktan nefret ediyorum!
Mustafa nerde kaldı?Olduğum yere tekrar çöktüğüm an duyduğum ağlama ve bağırış sesiyle irkilerek o tarafa baktım."Oğlum nerde!?" dedi bir kadın acı bir sesle.Sesin sahibine döndüğümde saçları yaşlı olmasından dolayı beyazlaşmıştı,gözleri ise kızarmış bir kadın vardı.Yaşlı olmasına rağmen dik ve asil bir duruşu vardı.Arkasında iki koruma kolunda ise genç bir kadın,ve erkek vardı.İkisi de kolundan tutmuş,birşeyler söylüyorlardı.
Genç erkek ise korumaya birşey dediğinde adam ameliyathaneyi gösterdi,ve beni gösterince hepsi de önce ameliyathaneye sonra bana baktılar.Hepsinin bana bakması gerilmeme neden oldu özellikle pür dikkat bana bakan yaşlı kadın.
Sanki savaştayız da sırtımdan oluk oluk ter akıyordu.Bükülen omuzlarımı dikleştirdim ve dik,ifadesiz durmaya gayret gösterdim.Neden bana öyle bakıyorlar?
Üçü de yanıma doğru gelince yutkunarak elimi sıktım ve gözlerimi kaçırdım.Evet,bana değil başka kişiye doğru gidicekler evet bu kadar basit! Sakin olalım!
Ama düşündüğümün tam tersi oldu.Öyle ki sorulan soruyla kaskat kesildim."Merhaba,sen misin Abimin yani Agirin evleneceği kız?" dedi benimle yaşıt duran kız.Gözlerinde heyecan,mutluluk parıltıları vardı,yaşlı kadında öyleydi ama biraz sorgular gibi bakıyordu bana.Erkek olan ise öyle ciddiyetle bana bakıyordu ki hayır desem öldürücekmiş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction(Bir bebek bakma kurgusudur!) --- Bir adam düşünün,kalbi acıdan zifiri karanlık ve duygusuz bir adam olmuş... Agir Hazar AKKURT! Onun aksine,hayattı dolu dolu yaşayan,her günü renga renk olan bir kız,sevgisizliğe,kimsesizliğe rağmen dik duran bir ka...