❄️13.Bölüm❄️

9.8K 416 61
                                    

Hello!!!

NASILSINIZ? NAPIYORSUNUZ?

Bugün yeni bir bölümle sizinleyim.Umarım beğenirsiniz.

Bölümlerin net bir günü yok,müsait oldukça yazıyorum bebeklerr.Bölümler de kısa yapacak birşeyyy yok!!

Yorumları okuyorum,görüyorum.Yorum yapın bol bol!!!!

inst;sadece_elvin47
Tiktok;elvinnxw01

---

"Sevdikçe mi sevilir insan,yoksa vazgeçtikçe mi sevilir?" -Zeynep Elvin ALİ

---

"Bugün,seni aradığımda neden telefonu kapattın ve yanında ki kadının garip sesleri neden geliyordu?"

Sorduğum soruyla öyle rahatlamıştım ki anlatamam.Sanki tek sıkıntı oymuş gibi tüm yükküm toz olmuş havaya karışmıştı.Agirin bana sinirlenmesini beklerken,sakin bir şekilde bana döndü.Yüzümün her zerresine göz gezdirdi ve gözlerimde takılı kaldı.

"Şarjım bitti,ve uçaktan inerken elif ayağını burkmuştu.Ben telefonu şarja takmak için kaltığımda dosyalar istemeden masadan düştü,elifte almak isterken yaralı ayağına bastı." dediğinde şaşırdım.Bu muydu???

Lan ben şey sandım! Allah belamı vermesin! Kahkalarla gülmek istedim,kutlama yapmak istedim.Herşeyi yanlış anlamışım.

Alayla bana baktı ve bir dudağı yana kıvrıldı."Ee,diğer sorunu sor küçük hanım?" dedi beni göz ucuyla süzerek.
Gözümü devirdim."Küçük hanım demeyi keser misin!?" dedim sinirle.

Yirmi bir yaşında bir kadınım! İşim var! Evim var! Arabam var! Arsam yok!

"Hmm,demek 'bey' kelimesinden 'sen' kelimesi geçtik." dediğinde,ağzına yapıştırmak istedim ama garibim zaten dudağını patlatmıştım.

"Diğer sorumu,başka zaman kullanmak istiyorum." dediğimde başını salladı."Belinayları bıraktın mı?" dediğimde sakin hali tarihe geçti.

"Bir daha adem denen itle görüştüğünü hatta,yanına geldiğini görürsem,inan hem senin için hem de onun için iyi olmaz efsa ve bıraktım,rahat ol." dedi öfkeyle yanan gözüyle.Ağırca yutkundum.
Bunun ademle alıp veremediği ne var???Önüne döndü ve derin derin solmaya başladı.Sertçe inip kalkan sert göğsüne baktım.

"Senin adem- yani o kişiyle ne alıp veremediğin var?" dedim U dönüşü yaparak.Çünkü adem dediğimde anında, siyaha dönmüş gözleriyle bana bakmıştı.

"Bu konu,seni aşar.Karışma,sorgulama." dedi kesin bir sesle,sesi öyle netti ki,sanki itraz etsem beni arabadan atar ve giderdi.Başımı salladım.

"Evliliğimiz,kağıt üzerinde olacak.Duygu,aşk veya cinsel ilişki olmayacak.Ben istediğim kişiyle görüşürüm sende istediğin kişiyle görüşürsün." dediğinde kalbim bir garip oldu.Onu başkasıyla paylaşamam.Duygu yok,aşk yok dedi ama ben çoktan ona kapıldım.

Her seferinde dolan gözlerimi ondan kaçırdım ve dışarı baktım."Tamam." dedim,normal bir sesle."Bu kağıda imza atman yeterli sonra avukatıma attıcağım.Sadece Üç ay geçerli.Cansu ve benim mahkemedeki duruşmamıza bir ay gibi bir süreç kaldı.Erken biter,sadece rolünü iyi oynaman gerek.Sahte aile,sahte karı-koca,sahte evlilik ve sen sahte anne olucaksın." dediğinde yine Tamam dedim.

Ne diyebilirdim ki? Sustum.O da başka birşey demedi ve arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı.Telefonu çalınca ise açtı,aynı zamanda arabayı yavaş sürüyordu.

Beni önemsediği için mi yavaş sürüyordu,yoksa kızı için mi?

Belki de bana iyi davranmasının tüm nedenleri buydu.Beni apaçık kullanıyordu.Bunu kabullenmem benim için iyi olur.Ama kaderime boyun eğmem.O dik başlıysa,bende dik başlıyım.O henüz beni tanımıyor.

BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin