Selam canlarım!!!
Nasılsınız???
Okullar tatil oldu ama bana olmadı.
Akşam canlı ders,sabah kurs öğle etüt var...Aman neyse! İnst da bana ulaşamayanlar var,şimdi baktım.
Siz tekrar deneyin.İnst;sadece_elvin47
Tiktok;elvinnxw01DESTEK VERİN!!!
-BÖLÜM İÇİ YORUM-
İYİ OKUMALAR 🖤
Merdivenden inen ikiliye baktım.Bir kız babasına bu kadar düşkün olur mu? Olurmuş.
Sarı saçları iki yandan at kuyruğuydu ve aşırı tatlıydı.Onu ısırmamak için kendimi zor tutum.
"Baba,ne zaman luna parka gideriz?" dediğinde şaşıp kaldım.Daha iki üç yaşında ama çok güzel konuşuyor maşallah.
"Süpriz kızım."
Agir beyin bakışları beni buldu.Sonra kızını yavaşça yere bırakıp yanıma geldiler.Arin beni yeni fark etmiş gibi kaşları çatıldı ve babasının ayağına yapıştı.Sanki babasını benden korumak ister gibi.
"Hoşgeldin,efsa hanım." dedi soğuk bir sesle.Bu adam hep böyle midir?
"Hoşbulduk,agir bey."
Agir bey eğilip kızıyla aynı boya geldi.Eğilince ise siyah gömleği kasları yüzünden belli oluyordu.Ona bakmamaya çalışarak arine baktım.
"Yeni bir bakıcı,Efsa.Efsa bu da Arin benim kızım." dedi ama bana değil arine bakıyordu.Arinin bakışları beni buldu ve gözlerimde takılı kaldı?
"Anne mi?" dediğinde donup kaldım.Nefesim kesilmiş gibiydi.Ben anne olabilir miydim? O an agirin bedeni gerildi.Yüzü kasılsada kızına sert bakmadı.
Agir beyin konuşmasına izin vermeden ben araya girdim.
"Ben anne değilim ama abla olabilirim sana.Senle oyunlar oynarız,boyama yaparız,saçına şekiller veririm hatta ve hatta senle gezeriz.İster misin?" dediğimde gözleri parladı ve hemen başını salladı."Tamam o zaman sen efsa ablanla oyunlar oyna bende geri geleceğim sonra,tamam mı prensesim?" dedi agir bey arinin yanaklarını baş parmağıyla okşayarak.
Arin başını sallayıp babasının yanağına bir öpücük bıraktı.
"Çabuk gel olur mu?" dedi masum bir sesle."Geleceğim prensesim." diyip ayağı kalktı."Emine teyze arini odasına götür efsa hanım şimdi gelir." dediğinde ilerde duran emine teyze arinin elini tutup yukarı çıktılar.
Agir bey de bana döndü.Dönmesiyle bedenime bir ateş bastı.Kalbimin atışları hızlanmıştı.Elimdeki çantanın kolunu sıktım.Hava çok mu sıcak?
Yok,sana öyle gelmiştir.Agir bey yanıma gelince geri gitmemek için dişlerimi sıktım.Aramıza iki adımlık mesafe bıraktı.Beni göz ucuyla süzdü.Kahverengi gözleri benle tekrar buluştu.Gözlerinde değişik duygular vardı ama çıkaramadım.
"Efsa hanım,akşam geç dönerim.Söylemedim ama bu evde yatılı kalacaksın." dediğinde şaşkınca ağzım açık kaldı.
"Siz böyle birşey demediniz ki?" dediğimde duruşunu bozmadan elini cebine koydu.
"Şimdi söylemiş oldum.Yarın eşyalarınızı getirip emine teyzenin sana vereceği odaya geç.İşten çıkmak istersen bir ayın dolunca çıkarsın.Maaşın da 25.000 tl her ay artar,izin günlerin cumaretsi ve perşembe günleri." dediğinde başka bir şok dalgasıyla ağzım tekrar açık kalmaması için yutkundum.
İfademi sabit tuttum,hem 25.000 mi???
Yaşadım ulan!O paralarla neler neler yapmazdım."Arine gözün gibi bak.Eğer ona bir zarar gelirse,zarar görürse,canını sıkan olursa ki konu sen ve arin olursa,acımam sana.Bunu da bil istedim.İyi günler." diyip gözümün içine son kez bakıp gitti.Arkasından ise bakakaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction(Bir bebek bakma kurgusudur!) --- Bir adam düşünün,kalbi acıdan zifiri karanlık ve duygusuz bir adam olmuş... Agir Hazar AKKURT! Onun aksine,hayattı dolu dolu yaşayan,her günü renga renk olan bir kız,sevgisizliğe,kimsesizliğe rağmen dik duran bir ka...