Hello!!!
Ben geldim! Nasılsınız aşkolarım?Sizi sevdiğimi biliyorsunuz değil mi????
Bugün yepyeni bir bölümle sizinleyim.Umarım beğenirsiniz!
-BÖLÜM İÇİ YORUM-
İYİ OKUMALAR DİLERİM 💫
---
Gözlerimi ise gelen ağlama sesiyle açtım.Ne bu ses! Bir uyutmadınız!Başım da çatlıyor!En son arini uyutuyordum.
Arin?agir bey?iş?ağlama sesi?
Ananı!Gözüm sonuna kadar açıldı ve sesin geldiği yöne baktım.Arin yatağının köşesine kaçmış hüngür hüngür ağlıyor.Saçları dağılmış gözlerinin içi kıpkırmızı olmuştu,ne zamandan beri ağlıyor?
Telaşla yanına yaklaştım."Arin,bebeğim iyi misin?" dedim korkuyla.Sesimi duyunca bana baktı ve ağlamaya devam etti.
Daha fazla korku kapladı yüreğime,"Arincim bak bana,bak." dedim ellerini yüzünden çekerek.
Mavi gözlerinin etrafı bile kırmızıydı.
"Sakin ol ben burdayım bak." dedim gülümseyerek.Onu kucağıma alıp sarmaladım.
"Şşş,benim bebeğim neden alıyor bakalım?" dedim saçını okşayarak.Saçları çok güzel dalin kokuyordu.Size bir gerçek söyleyeyim mi ben bile dalin kullanıyorum.Kokusu çok hoş!
"Bir odadaydım...önce bir kadın vardı o gitti sonra babam,çok korktum efsa abla." dedi hıçkırarak.Ah yavrum!
Derin nefes alıp başına bir buse bıraktım."Baban geliyor şuan,korkma.Bak emine teyze var,ben varım,baban var." dedim.
Ağlaması durmuş iç çekişlere dönmüştü.Bir anne evladını nasıl bırakır aklım almıyor.Bir baba en fazla baba olabilir,anne olamaz.Sever,sayar ama anne gibi saramaz.
Önyargılı da olmak istemiyorum.Acaba annesi nerde? Sorsam mı? Sormayayım en iyisi emine teyzeye sormak.
"Bana birşeyler söyler misin efsa abla,anne ile ilgili olsun olur mu?" dedi çatalaşmış sesiyle.
Gülümsedim."Söylerim tabi,sende güzel şeyler düşünerek uyu."
Önce ben yatağına oturmuş,onu da bir bebek gibi koluma yatırmıştım.
Gözlerini kapatınca yumuşak,sarı saçların okşamaya başladım.Neslihan'ın "Uyut beni" şarkısını söyleyecektim.Küçük elleri belimi bulunca daha çok gülümsedim."Bir dua değil miydik,
Bir yemin bir düş gibi,
Gidiyorsun öyle mi,
Yine de al şu sevinçleri,
Gün biter sarılırsın ah kim bilir," dedim gözümü kapatarak.Bunu ben küçükken kendime söylerdim.Gece kabus görünce,biri beni dövünce,azarlayınca,kırınca kendime söylerdim.Şimdi de başka çocuğa söylüyordum.Gözüm doldu ama gözyaşımın akmasına izin vermedim.Çünkü ben ağlamamaya söz vermiştim.En son 5 yıl önce ağlamıştım o da can dostumun belinay merdivenden düşüp ölüm kalım savaşı vermesiydi.
"Bir dua değil miydik,
Bir yemin bir düş gibi,
Gidiyorsun öyle mi,
Yine de al şu sevinçleri,
Gün biter sarılırsın ah kim bilir.""Ah anne!
Uyut beni dizlerinde
Unuttur bana herşeyi
Kalayım dizlerinde ah öylece."normalde sesim güzel değildir ama bu şarkıya gelince sesim çok güzel oluyor.İçimde ağlayan küçük bir kız çocuğu,yıkık,kırık,kimsessiz.Şuan ki kız ise sert,güçlü,kırık ama belli etmeyen bir kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction(Bir bebek bakma kurgusudur!) --- Bir adam düşünün,kalbi acıdan zifiri karanlık ve duygusuz bir adam olmuş... Agir Hazar AKKURT! Onun aksine,hayattı dolu dolu yaşayan,her günü renga renk olan bir kız,sevgisizliğe,kimsesizliğe rağmen dik duran bir ka...