❄️7.Bölüm❄️

11.6K 514 126
                                    

Merhabalar! Ben geldimmm!
Nasılsınız? Okullar nasıl?
Bugün bomba gibi bir bölümle sizinleyim!

Öyle ki bir olaydan başka bir olaya giriş yapacağız.Umarım beğenirsiniz,birde yorum yapıp,beğenen herkesin yanağından bolca öpüyorum hatice teyze gibi muahhh!

Tiktok:elvinnxw01
İnst:sadece_elvin47

takip edip ordan merak ettiğiniz soruları sorabilirsiniz.

Kelime;1550

İyi okumalar bebeklerim :)))

---

Efsa KAYA'DAN devam...

Sabah gözümü ise kendiliğinden açıldı.Güneş yüzünden değil sonuçta perde denen birşey vardı.Önce boş boş odaya baktım.Of! Hala uykum var bir dakika!

Lan ben nerdeyim?dün? Ben dün arabada uyuya kaldım ya! Burasıda agir beyin evi!

Hızlıca doğruldum.Saat! Saat kaç! Salak salak ve hızlıca etrafa baktım,halla halla saat nerde? Kol saatim nerde?

Halla halla,nerde acaba kol saati sonuçta?

Evet ya! Kolumda! Hemen koluma baktığımda saatin 08:55 geçtiğini gördüm.Hayatımda ilk kez bu kadar geç yatmış ve erken kalkmıştım.Kesin başıma taş düştü.

Ama 9'da aşağıda olmam lazımdı!
Olduğum gibi direk banyoya fırladım.Üstümü çıkarıp direk duş aldım.Kısa bir duşun ardından bornozumu giydim çünkü kıyafetlerimi almamıştım.

Banyodan çıktığım an ve kapının açıldığı an şaşkınlıktan yürümem sekteye uğradı.İçeri ise tüm asiliğiyle arin girdi ve arkasından da agir bey.

Arin pembe düz ama unikorlu bir elbise giymiş saçları balık sırtıydı.Agir bey ise yine tamamen siyaha bürünmüştü.

Arin koşarak yanıma gelirken agir beyin ifadesiz ve telaşlı yüzü aniden gerildi ve ortada olan bacaklarıma sonra bana baktı.

Gözlerini hemen kaçırdı."Ben...sana seslendim,ses gelmeyince merak ettim,pardon." diyip bana bakmadan odadan çıktı.Neydi bu şimdi?

Hala anın şokunu üzerimden atamadan elimi tutan küçük ellere baktım.

"Neden sabah beni sen uyandırmadın,efsa abla?" dedi arin masum masum.Yutkunarak kendime geldim.Agir beyin gözümün önüne gelince salak salak tebbesüm ettim,Allah'tan ayaklarımın tüylerini almıştım.

Adam içinden tüylü kadın demesin.
"Özür dilerim bitanem,uyuyakaldım." dedim sır verir gibi.Güldü ve ağzına gizli fermuar çektiğinde kıkırdadım.Ben bu kızı gün geçtikçe seviyor ve bağlanıyordum.Hala aklım almıyor bir anne bebeğini nasıl bırakır?Ben dayanamazdım,ölürdüm.
Ama önyargılı da olmak istemiyorum ki.

"Üstümü giyiceğim sonra senle aşağı inip kahvaltı ederiz tamam mı canım?" dedim yanaklarını sıkarak.Başını salladığında daha dolabıma yerleştiremediğim valizime yöneldim ve içinden iç çamaşırımı,giyeceğim kıyafeti aldım.

"Biliyor musun annem gelecekmiş bugün.İlk kez onu göreceğim merak ediyorum onu!" dedi heyecanlı sesiyle.O an donup kaldım.

Annesi mi? Bugün mü gelecek? Ve ilk kez! Nedensiz yere içimde bir öfke oluştu.Sakin olmalıyım,sakin olmalıyım.Çünkü öfkem benden büyük.Sinirlenince önümü dahi göremez olurum ki bunu belinaya sataşan bir erkekten biliyorum.

Biz kafedeyken,yanımıza bir erkek gelip belinayın çok güzel olduğunu ve onunla sevgili olmasını istedi.Olay öyle hızlı ilerliyordu ki şaşkınlıktan öylece kalakalmıştım.

BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin