❄️16.Bölüm❄️

7.6K 339 28
                                    

Selam!

Nasılsınız! Nasıl gidiyor?

Bugün size son bir bölümle geliyorum.Artık ara vereceğim.

Bunu ÖNEMLİ adlı bir bölümde attıcağım,lütfen orayı okuyun.

Geçen bölüm yorum azdı ama yinede attım çünkü son bölüm bu.

Bana ulaşmak için

inst;sadece_elvin47

İYİ OKUMALAR!

Kelime;2200

---

"Karım olmaya bu kadar meraklı olduğunu bilseydim,ilk geldiğin an seninle evlenirdim Karıcım."

Duyduğum sesle baştan aşağı titredim.Sesini çok özlemiştim,öyle ki sinirden titreyen elim şimdi mutluluktan titiyordu.Gözlerim tekrar dolmuş,dudağımdan kaçmak üzere olan hıçkırığı elimle engellemiştim.İyiyidi!

Uyanmasına mı sevinsem yoksa karıcığım demesine mi?
Elimle gözlerimi hızlıca sildim.Kesin makyajım akmıştı siktir! Göz altıma parmağımla bir temizledim.
Sonra yavaşça ona döndüm.Dönmemle nefesim kesilmişti.Yorgun kahveleri beni öyle bir süzüyor ve bakıyordu ki şıracıkta bayılmama ramak kalmıştı.Gözleri özlem duuguları yanında başka duygularda barındıyordu.Ama çıkaramamıştım.

Yavaşça boynuma sonra kollarıma,ayaklarıma ve tekrar gözlerime baktı."Ağladın mı sen?" dedi yumuşak sesiyle.İlk defa agiri bu ses tonuyla benle konuşurken duyuyordum.Ağırca yutkundum,ve duygularımı arka plana attım.
"Neden ağlayayım?" dedim sonunda.Ama sesim garip gelmişti bana,çatalaşmıştı.

"Gelsene." dediğinde şaşırmıştım,agir beni çağıyordu.Ayaklarım benden bağımsız ona gidince artık kurtuluş yoktu.Kendini doğurultmaya çalışınca yanlışlıkla yara kolunu hareket ettirmişti,yüzünü buruşturdu ama ses çıkarmamıştı.Adam taş falan mıydı?

Telaşla hızlıca yanına gittim."Sen dur." dedim."Yaralı olmayan kolunu boynuma sar,kendini bana doğru çek dediğimde hareket et ama sakın yaralı kolunu hareket ettirme." dedim küçük bir çocuğu uyarır gibi.Dudakları hafifçe kıvrıldı ve başını salladı.
Ben sedyenin başınu biraz kaldırdıktan sonra,"Tamam,çek kendini." diyip onu üzerime doğru çekince rahatça sırtını sedyeye dayamıştı,ve yeri iyidi.

"Tama-" diyip başımı kaldırdığım an dudaklarımız birbirine temas ettiği an elektirik çarpmış gibi hızlıca uzaklaştım.O da bunu beklemiyor olmalı ki şaşırmıştı.Ben şokla bir ona bir de kendime baktım.

"Ben...özür dilerim istemeden oldu.Özür dilerim." dediğimde,
"Merak etme, bunun devamı gelir." dediğini duydum ama yine de,"Anlamadım?" dedim salağa yatarak.Yoksa utançtan geberip giderdim.

"Arin nasıl?" dedi konuyu değiştirerek."İyi,emine teyzeyle birlikte birşey hissetmedi." dediğimde başını salladı."Nasıl hissediyorsun kendini? Doktor çağırayım." diyip gidiceğim zaman bileğime sarılan eliyle durdum.

"Gitme kal,iyiyim." dediğinde kalbim küt küt atmaya başladı.Bu adam beni öldürecek miydi? Derin nefes aldım.
"Ne zaman uyandın?" dedim merakla.Saçları dağılmıştı,sakalları çıkmaya başlamıştı.Ama hala çok yakışıklıydı.Gözleri,kaşları,gür kirpikleri,keskin bakışları,yüz hatları,yürüyüşü...

"Cansu neden gelmiş?" dedi alayla.Neden mi!

"Neden mi? Kocasını görmeye gelmiş,kocasını görmeye gelmiş! Sözde kocası." dedim göz devirerek.
Aniden odayı dolduran gür kahkahayla şaşkınlıkla agire baktım.

BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin