Selam!!!
Ben geldim!NASILSINIZ!
BEN İYİYİM!
Yeni bir bölümle sizinleyim,bölüm normalde geç gelecekti ama oy ve yorum sınırı geçince atmak zorunda kaldım.
FİNALE DAHA ASIRLAR VAR!RAHAT OL PATRON!
Lütfen bol bol yorum,ve bölüm arası yorum yapın!
oy;110
Yorum;55Bana ulaşmak için:
Tiktok;elvinnxw02
İnst;sadece_elvin47TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN!
ÖPTÜM!
"Sahi? İnsan sevdiğini kaybedince mi değeri anlaşılır yoksa yanındayken mi kaybedersin?"
AGİR HAZAR AKKURT
---
Arabam,evin önünde durunca park etmeden arabadan indim.Emir koşarak yanıma gelirken,ben eve doğru ilerledim.
"Agir bey!" dedi emir telaşla.
Ama ben kimseyi duymuyor kapıyı açtığım gibi içeri daldım.
"Efsa!" diye kükredim."Efsa!" diye bağırdım ve mutfağa doğru ilerledim.
"Nerdesin!""Agir bey! Efsa hanım gitti!" diyen emirle üst kata çıkan adımlarım dondu.Gitti mi?
Gitti.
Gitti.
Gitti.
Bu ses beynimde defalarca yankılandı.Sanki inanmak istemiyor gibi ama beynim bunu bana kanıtlamak ister gibi,sesi beynimde yankıtıyordu.
Öyle bir hızla emire döndüm ki emir yutkunmak zorunda kaldı.
"Ben efsa hanıma bir yalanda uydurdum ama yine gitti." dediğinde ellerim yumruk oldu ve gözlerim kısıldı.
"Nasıl bir yalan?" dedim tıslayarak.
Emir ise bu halimden ürkmüş olmalı ki göz bebekleri titreşti.
"Agir bey,gitmek istediğiniz yere benim bırakmamı istediğini söyledim.Sandım ki kabul eder ve benimle gelir,bende onu sizin olduğunuz yere getirecektim." dediğinde gözlerim öfkeyle daha da kısıldı."Hangi sıfatla bunu yaptın!" dedim ve aşağı inmeye başladım.
Emir ise sus pus oldu.Sertçe ayağımla tabureye vurup bağırdım.
"Git! Tüm adamları sal! İstanbulun giriş çıkışlarını gözettin.Heryeri didik didik arayın! Havaalanı,otogor,ailesinin,arkadaşlarının evlerini heryeri arayın!" dedim ve saçlarımı sertçe çekiştirdim.Bu iş de mustafanın parmağı varsa,o parmağı ona sokardım.Ah mal hazar! Mustafayı hafife almıştım!
"Agir bey?" dedi emir çekinerek.
"Ne var lan! Çabuk söyle." diyip ayağı kalkıp telefonu elime aldım.Gelen o fotoğarafa baktım.
"Efsa hanım gitmek istediğinde,adem denen birinin onu beklediğini söylemişti.Haberiniz olsun." diyip hızlıca dışarı çıkınca,hayal kırıklığıyla dondum.Adem? O pezevenkle mi gitti?
Benim karım bunu yaptı mı?
"Baba." diyen sesle,hemen merdivenlere baktım.
Arin gözleri kızarmış,burnu kıpkırmızı olmuş şekilde duruyordu."Prenses'im?" dedim telaşla ve ayağı kalktım.Hızlıca merdivenleri çıktım.
"Baba!" dedi ağlayarak ve iç çekti.
Anında onu kollarımın arasına aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction(Bir bebek bakma kurgusudur!) --- Bir adam düşünün,kalbi acıdan zifiri karanlık ve duygusuz bir adam olmuş... Agir Hazar AKKURT! Onun aksine,hayattı dolu dolu yaşayan,her günü renga renk olan bir kız,sevgisizliğe,kimsesizliğe rağmen dik duran bir ka...