Selamlar!!!
BEN GELDİM!
NASILSINIZ MİNİK BEBİŞLERİM?
Napıyorsunuz? Nasıl gidiyor?
Bugün bomba gibi bir bölümle sizinleyim!
UMARIM BEĞENİRSİNİZ!
Bir de sizinle bir şey hakkında konuşmak istiyorum.
Bölümlerin tanıtımını yapayım mı? Spoi gibi.Yani bir sonraki bölümün bir alıntısını yapayım.Ne dersiniz?
FİKİRLERİNİZİ YAZIN!
SİZİ BEKLETMEDEN BÖLÜME IŞINLATAYIM!
İYİ OKUMALAR 💖
---
Aleyna hanımla az önce toplantıdan çıkmıştık.Aleyna Hanım,şirketimle ortak olmak için bir kaç belge imzaladı.Tabi kısa kısa şirketten bahsetmiş,gezdirmiştim onu.
Şirketim geniş ve büyüktü.Aleyna hanımı dolaştırmak biraz zaman almıştı.Genç bir çanta tasarımcısı idi.moda için bence bayan ortak olması önemli.Sonuçta bu çantaları kadınlar beğenir ve kadınların dilinden bir kadın anlardı.Şimdi ise yeni projeler hakkında konuşuyorduk.
"Dediğim gibi bunu bilgisayara aktaralım.Gereken işlemler hal olsun.Hem yarın da moskovadan önemli kişiler gelecek,size eşlik etmek isterim Agir bey." dedi aleyna hanım samimice gülümseyerek.
"Tabi,bugün size bahsettiklerimi yarın da o kişilere de benle anlatırsanız işi daha kolay alırız." dedim ve dosyayı kapattım.
Aleyna hanım ayağı kalkınca bende ayağı kalktım."İznizle artık ben gideyim.Nişanlım,aşağıda bekliyor olmalı.Tanıştığımıza memnun oldum,agir bey.Hele ki böyle bir şirketle ortak olduğum için daha da memnun oldum." dedi gülerek.
Sadece baş sallamakla yetindim.
"Bende,aleyna hanım.İyi günler." dedim ve uzattığı elini dostanice sıktım."Sizede,agir bey."
Aleyna hanım odadan çıkınca telefonla edayı çağırdım.
Önce kapı çaldı sonra içeri eda girdi."Buyurun,agir bey?"
"Bana bir tane kahve ve bu dosyadiklerini bilgisayara aktar eda.Bana email olarak gönder,yarın ki davetiye için." dedim ve sandaleyemi geriye itip ayağı kalktım.
"Tabi,agir bey.Başka isteğiniz var mı?" dediğinde başımı iki yana sallayıp,kendimi tekli koltuğa attım.
Eda odadan çıkınca başımı geriye attım.Başım yine ağrıyordu.Elimle şakaklarımı ovaladım sertçe.Aklım hala dün gelen mesajdaydı.
Hiçbirşey anlamamıştım.Ne ankası,ne doğması? Ne ölümü?
En önemlisi bunu bana kim atar?
Bu konuyu alpere de söylemem lazım.Ben şirketle meşgul iken o da bu işle ilgilenir.
Bugün ise şirkette geldiğimde,tüm çalışanları karşımda görmek beni şaşırtmıştı.Çünkü onlara bir günlük mola vermiştim ama onlar dinleneceklerine benle birlikte çalışmak istediler.
Neden geldiniz dediğimde ise,
"Siz böyle zor bir zamandayken bizim size destek olmamız gerekirken,dinlenmemiz çok saçma agir bey.Gerekirse kovuluruz ama sizinle can cana,baş başa çalışıcağız ve şirketti sizi de bu kötü zamanlardan kurtaracağız." cevabını almıştım.Şirketti bu zor zamandan kurtardığım an tüm çalışanları,parise tatile götürmekle ilgili söz verdim onlara.Bu da motivasyonlarını yükseltmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction(Bir bebek bakma kurgusudur!) --- Bir adam düşünün,kalbi acıdan zifiri karanlık ve duygusuz bir adam olmuş... Agir Hazar AKKURT! Onun aksine,hayattı dolu dolu yaşayan,her günü renga renk olan bir kız,sevgisizliğe,kimsesizliğe rağmen dik duran bir ka...