Selamlar!!! Nasılsınız????
Beni sorsanız iyiyim,teşekkürler.Bölümler geç gelecek,isteyen kitabı kütüphaneye eklesin bölüm birikince okur ya da yok ben beklemyi seviyorum diyenleriniz varsa da bende sıkıntı yok.
Yazılılarım bitti şükür!
Tatilde bölüm erken gelir.
Tiktok;elvinnxw01
İnst;sadece_elvin47(En fazla 1000 kelime mevcuttur.)
İYİ OKUMALAR :))))
-BÖLÜM İÇİ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM-
---
Bir ses geliyor.Ama ne?
Çok rahatsız edici be!
Aman boş ver efsa!Yine rahat rahat uyuyacakken yine aynı ses! Sesin geldiği yöne elim gitti sanki sesi yok edecekmiş gibi ve 'Pat!'
evet yere düştüm.Pardon,yerle öpüştüm.Kaçıncı öpüşmemiz ben saymadım şimdiden saysam iyi olur,ilk öpücüğüm de gitti.
Sinir ve uyku mahrumuyla önce kalçamı geri itim sonra olduğum yerde dikleştim.
Önce saçımı sonra kalçamı kaşıdım.
"Hangi çağdayız biz abi! Ne bu tantana!" dedim bağırarak ve tek gözümü açtığım an bir bağırma sesi daha geldi."Allahu ekber! Baskı mı var! Noluyor! Efsa kız iyi misin!" dedi belinay dağılmış saçıyla.
Saçına elektirik çarpmış gibiydi,az ilerde duran boy aynasından kendimle karşı karşıya gelince besmele çektim.
Cinden beter halim,birde arkadaşımla dalga geçiyorum.Mal efsa!
"Ya yok bişey bir ses geliyordu ama ne sesiydi anlamadım.Sonrasını sen tahmin edersin." dedim olduğum yerden kalkarak.
"He! Yine yerle bütünleştin anladım da ne bu yer fantesizi mi efsa?" dedi dalga geçerek.
"Belo! Sabah sabah adamın tepesini artırma." dedim ve ha düştü ha düşecek olan pijamamı Allahın katına kadar çektim.
"Efsa!" dedi belinay korkuyla cırlayarak.Aniden bağırmasıyla irkilerek ona döndüm.
"Allah hayır açsın,bugün baya bağırdık umarım daha fazla bağırmayız yoksa biz değil diğer komşularda bağırır." dedim akıl verir gibi ama belinay telaşla telefona baktı sonra bir bana.
"Geç kaldık..." dedi belinay üzgünce.Bense anlamsızca baktım ve jeton yeni düştü.
İş! İş görüşmesi! Lan!
"Belinay!" dedim bu sefer bütün apartmanı ayağı kaldırarak.
Direk telefonuma sarıldım.
Saat 09:35 geçiyordu ve benim 9'da orda olmam gerekiyordu.Allah kahretsin!Ve başka bişey...
Görüşüceğim adamdan sadece bir arama var ve tam 30 saniye boyunca sürmüş.İlki alarımdı arından,telefonumun sesiydi.Allah belanı versin efsa!
Direk numarayı aradım."Napıyorsun efsa?" dedi belinay merakla.
"Belo! Ses çıkar birşeyler yap ama ses çıkar." dediğimde telefon 15.saniyede açıldı.Hemen telefonu kulağıma dayadım.
O sırada ise belinay dolap kapakları mı desem,yatak mı desem ayakkabı mı desem bilemedim herşeyi birbirne vurmaya başladı."Alo,Agir bey?" dedim telaşla.Önce bir ölüm sesizliği sonra kalın ama huzur veren bir sesle konuştu.
"Ne zaman gelmeyi düşünüyorsunuz,Efsa hanım?" dedi alaylı sesiyle.Yutkundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction(Bir bebek bakma kurgusudur!) --- Bir adam düşünün,kalbi acıdan zifiri karanlık ve duygusuz bir adam olmuş... Agir Hazar AKKURT! Onun aksine,hayattı dolu dolu yaşayan,her günü renga renk olan bir kız,sevgisizliğe,kimsesizliğe rağmen dik duran bir ka...