❄️9.Bölüm❄️

11.5K 454 74
                                    

Selamlar!!!!

Ben ve kurgum geldik!
Nasılsınız? Napıyorsunuz?

Geçen bölümde rahatsız olduğumu belirtmiştim,soran olmuş.Hakkınız olarak açıklamak istedim.Grip olmuştum.Şimdiden hepinize teşekkür ederim.

Lütfen bol bol yorum yapın,bölüm içi yorum!!!

Bana ulaşmak için;

Tiktok; elvinnxw01
inst;sadece_elvin47

İYİ OKUMALAR :))))

---

(Agir Hazar AKKURT'DAN DEVAM...)

Hastaneye varmış şuan ise ameliyathanenin önünde duruyorduk.Duvara yaslanmış,pür dikkat kapıya bakıyordum.Sanki her an birşey olacakmış gibi.

Arin ise yorgunluktan emine teyzenin kolunda uyumuştu.Mustafa,ben,emine teyze ve arin vardı burda, ta ki acillin girişinde beliren bir kız ve yaşlı bir kadınla.

İkisi telaşlıydı.Aldırmadan önüme baktım.Acaba efsa ne yaşadı da böyle bir tramva yaşadı.Beynimi kurcalayan soru,gelen sesle bölündü.

"Efsa KAYA! Efsa KAYA! hangi odada?" dedi kız ağlamaklı bir sesle.Kaşlarım çatıldı.Efsayı nerden tanıyordu?

Danışman kadının,ileriyi göstermesiyle,yaşlı kadınla hızlıca buraya geldi.Musatafayı görünce daha çok ağladı.Belli etmeden dinledim onları.

"Ablam nerde! İyi mi? Efsa!" dedi deli gibi.Mustafa ise delirmek üzere olan kızın kolunu tutup sakin ol dedi.

Nerden haberdar oldu ki? Ve bu kız kim?

"Şuan doktorlar muayene ediyorlar.Sakin ol ciddi birşey değil."dediğinde tanımadığım kız ağlayarak başını salladı.

"İyi olucak." dedi fısıldayarak.

"Buse kızım,eylül kızım iyi mi?" dedi yaşlı kadın üzüntüyle.Gözleride dolmuştu.Buse? Eylül?

"İyi anneanne,efsa iyi olucak." dedi.Efsanın diğer adı eylül mü? Şaşırdım.

Buse denen kız benle göz göze geldi ve kaşları çatıldı.Gözlerinin etrafı kızarmış,saçları dağılmıştı.Belli ki haberi alır almaz gelmiş.Üzerime geldi ve karşımda durdu."Merhaba ben belinay,efsanın kız kardeşiyim.Ablam nasıl böyle oldu? Daha önce böyle krizler geçirdi de uzun zamandır geçirmemişti." dedi merakla.
Ama sesi korku doluydu,sanki alacağı cevap herşeyi belirlicekmiş gibi.

İsmi belinaymış."Bir fikrim yok,öylece yerde uzanıyordu." dedim ve tekrar 'ameliyathane' odasına baktım.

"Siz de ünlü iş adamı ve çanta tasarımcısı Agir Hazar beysiniz değil mi?" dedi heyecanla,sadece başımı salladım.Üzüntüyle tekrar ameliyathane kapısına baktı.

"Mustafa." dedim sert sesimle.Sesimi duyan mustafa hemen yanıma geldi.
"Emret abi?" dedi ciddiyetle.Az önce ise kaçamak bakışlarla belinay hanıma bakıyordu.

"Bana efsa hakkında ne var ne yok araştır.Gizlisine açığına kadar,geçmişine,geleceğine kadar.Tek noktasını kaçırmadan getir bana." dediğimde başını salladı.

"Tamam,abi."

Gitmeden son kez belinaya bakıp hızlıca gözden kayboldu.O sırada ameliyathanenin kapısı açıldı.Hemşire koşarak giderken,doktor sakin bir tavrıla maskesini indirdi.

"Efsa hanımın yakınları kimler?" dediğinde 'Benim!' diceğim zaman belinay hanım hızlıca öne atıldı.

"Ben,kardeşiyim!" dediğinde bir adım geri gittim.Haklı,ben sadece onun patronuydum ama şimdi bu konuyu bir kenara bırakmam gerek.

BEBEK BAKICISI MI? (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin