Aldatan biriyle |2

741 57 50
                                    

Kapıyı çekip çıktığımdan beri arabayla nereye gittiğimi bilmiyordum kalbimde bi sızı vardı, dünyadaki en sevdiğim en değer verdiğim kişi tarafından aldatılmak kalbime yük bindirmişti.

Sinirliydim, kırgındım ama nedense içinde başka bi his daha vardı bu hissi tam olarak anlayamıyordum takmamaya çalıştım.

*Kim Seungminden gelen çağrı*

"Bi bu eksikti zaten amına koyayım" telefonu arabaya bağlayıp aramayı kabul etmiştim, "Ne sikim yapıyosan umrumda değil Lee Minho arabanı çevir ve atacağım hastaneye gel"

"Ne saçmalıyosun Kim Seungmin?" arkadan kahkaha gelmişti ve ardından, "Sadece eserini gör istiyorum"

"Kimden bahsediyosun amına koyayım" dedim sinirle, "Hm acaba kimden olabilir Kim Felix?"

"Kim değil o canısı lee felix" diye mırıldanmıştım ama sesimi anlaşılan seungmin duymuştu, "Uyan babanne sizin daha düğününüze 1 hafta vardı" dediği şey ile off layıp konumu istedim.

Vardığım gibi içeri adımlayıp danışmaya gittim, "Kim Felix(?) oda numarasını öğrenebilir miyim" danışmadaki kadın bilgisiyardan ekrana bakarken bana döndü, "üzgünüm beyfendi ama burda Öyle biri yok"

"O halde Lee Felix'e bakar mısınız?" dedim büyük ihtimalle öyle kaydetmişlerdi diye düşünürken yine kadın bana döndü, "Efendim bi alt kattaki ameliyat odasında ameliyatı sürüyor dilerseniz orada bekleyin"

Dediği şeyle duraksamıştım ameliyata girecek kadar kendine zarar vermedin değil mi sevgilim, hızla aşağı kata inerken kapıda bekleyen seungmin ile tırsmıştım,

"Vay vay beyfendi gelmiş bakıyorum" dedi alayla, "Seung şimdi burda kavga çıkarma ama daha sonrasında ne bok yiyecekseniz yiyin" demişti arkada dizlerinin üstünde yatan bi jisung olan changbin,

"Noldu neden ameliyattta" dedim changbinin olduğu yere yaklaşarak, "Bişe yok alt tarafı yüzünü param parça edicek şekilde kesmiş"

"Bunun benimle alakası ne öğrenebilir miyim?" demiştim, "Felix h-" changbin bişey diyecekken seungmin onu bölmüştü, "Hiç Lee sadece biraz kardeşimin kendine yaptığı gibi seninde yüzünü param parça yapmak istemiştim"

"Artık başka bi zamana, öyleyse kış kış"
Dediği şey ile üst kata çıkığ hastaneden dışarıya adım atmıştım, her ne kadar umursamıyomuş gibi yapsamda,

Sevgilimin kılına zarar gelsin yaşatmazdım, ama yediremediğim gurur yüzünden hyunjin'i arayıp göndericektim. İyi olduğundan emin olmam lazımdı.

Minho
Hyunjin

Hyunjin
Ne bok yedim gine
hyunjin yazmışsın
hani jindim ben

Minho
kapa çeneni amına koyayım

Hyunjin
Git Felixinkine koy

Minho
Biz ayrıldık

Hyunjin
dur ne
haha güzel şakaymış knk
sen ölsen ayrılmazsın
imkanı yok

Minho
hyunjin biz ayrıldık
temmelli geri dönüşü
yok

Hyunjin
Düğününüze 9 gün vardı
9 gün
ne gibi büyük bişey oldu da ayrıldınız
aq

Minho
Hala onu canımdan çok seviyorum
Ama beni Aldatan biriyle
devam etseydim
kendime olan saygımı hiçe
sayardım

 Beatitude | MinlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin