Özür dilerim |21

263 23 76
                                    

Sınır: 12 oy 25 yorum

"Oha amına koyayayım NE?!" herkes bir ağızdan bağırırken Minho göz deviriyor du.

"HAMİLEYİM Mİ? NE DEMEK HAMİLESİN" jisung'un bağrışı ile Felix kulağını kapatıp sevgilisinin göğsüne saklanmıştı.

"KANKA DÖRT ÇOCUK NE" şaşkınlıkla bağıran hyunjin ile bu sefer göz deviren taraf Felix olmuştu.

"Ne ara???" Abisinin dediği şey ile herkes gülürken merdivenden sesler gelince herkes o tarafa döndü. "Baba? Ne oluyor." Minji ufak adımlarla babasını yanına gidip bacaklarına sarılmıştı.

"Dayıcım senin iki tane daha kardeşin olucak" Seungmin'in dediği şeyle Minho arkasına dönüp seungmin'in saçını çekmişti. "ha?" demişti Chaeyeon.

"Ben daha şu çingene ye katlanamıyorum iki kardeş ne baba geri göndersek olmuyo mu?!" Minji nin ayaklarını yere vurup sitem etmesi ile Felix yere çömelip kızının ellerini tutmuş tu.

"Geri göndersek olmuyor bebeğim ama hem abla olucaksın hm?" Minji'nin aklına gelen şeyle gözleri parlamıştı. "Abla mı olucam!" Felix başını sallamıştı. "Yani istediğim her şeyi yaptırabilirim hmm" elini çenesine götürüp düşünüyormuş gibi yapmıştı minji.

"Ya bu kız neden bana çekmedi Minho'nun kopyası oldu ki!" Seungmin'in sitemiyle jeongin eşinin ağzına tokat atınca susmuştu, "kapa çeneni artık seung" Minji babasını elini bırakıp dayısının yanına gitmişti.

"Dayı?" seungmin Minji'ye dönüp cevap vermiş ti, "Efendim min?" Chaeyeon da Minji'nin arkasına gelince minji konuşmuştu.

"Babamda..." eliyle Minho'yı göstermişti, "Sana batan şey ne!" kaşlarını çatıp söylediği şeyle her ne kadar korkunç göründüğünü sansa da tam tersiydi. İki babasıda bu korumacı tavrı karşısında gülsede Minji gerçekten ciddi idi.

"Bak bebeğim senin baban tam bi" Minji dayısına tokat atınca herked bir anda susmuştu, "Hey hey Min bebeğim dayıya öyle yapılır mı?" Felix koşarak Minji'nin yanına gitmişti. "Ama bak babama şerefsiz diyo döverim ben bu dayıyı" jisung kendini tutamayıp kahkaha atınca Felix'in ölümcül bakışları ile susmuştu.

"Tamam Minnie bu kabul edilemez bir şey ama senden büyük insanlara bi'daha el kaldırma tamam mı hatta kimseye." Minji başını sallamıştı, babasının yanağına öpücük bırakıp kulağına fısıldamıştı, "Ben şimdi dayımın gönlünü alırım babişş" diyip çekilmişti.

"Dayıcııım." aegyo ile söylediği şey ile herkes kıkırdarken seungmin şakasından yanağını tutarak cevap vermişti, "Efendim min?" Minji dayısının yanağına yetişmeye çalışırken seungmin eğilip boylarını eşiylemişti.

Minji ise yanağına öpücük kondurup kedi severmiş gibi okşamıştı, "özür dilerim ama bi'daha yapma babalarım benim kırmızı çizgim ona göre!" Seungmin başını sallayıp Minji'nin burnundan makas almıştı Minji ise görevini tamamladığı için arkasına dönüp babasına göz kırpmıştı.

Chaeyeon minji'ye sarılıp dudağını büzmüştü, "kardeşimiz olunca beni unutmuyacaksın değil mi ji!" Minji kardeşini kafasından ittirmeye çalışırken cevap vermişti. "Senin gibi sinşr bozucu birini nasıl unutayım yeon?" dedikleri ile herkes tekrardan kahkaha atarken Minji bu sefer Minho'ya dönmüştü.

"Baba! Seni koruyum baba diyorum diye affettiğimi sanma ben sadece hayatın gerçekleri üzerine öyle davranıyorum yoksa benim gerçeğim farklı!" Minho başını sallayıp kızına doğru ilerlemişti, "ne o büyümüş te küçülmüş gibi konuşuyorsun?" Minji'yi kucakladığında Minji çığlık atmıştı.

 Beatitude | MinlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin