Onunla konuştuğum her salise |8

499 45 67
                                    

"Ne yani siz şimdi bize hiç haber vermeden evlendiniz mi" jisung'un yüzüncü kez sorduğu soruya sevgilim cevap vermişti, "Evet ji kaç kere evet dememi istiyorsun?"

"Ben ikna olana kadar hyung" demişti yine sincao yanaklarını pastayla doldururken, "Felix duyarsa seungmin hyungu keser nasıl bana söylemezsin diye" kıkırdamıştım cidden jeongin ile aniden evlenmiştik ve bunu şimdi söylüyorduk.

"Sizde Hyunjin ile çıkmaya başlamışsınız doğru mu?" jisung chan'e dönüp, "Nasıl öğrendin Hyung" demişti şaşkınca herkes onun bu haline gülmüştü, biz gülünce ise kızarıp sevgilisinin kucağına oturmuştu, "Hyunjin şu arkadaşlarına bişey söyle benle dalga geçiyolar" demişti.

Hyunjin ise hemen kucağındaki sincabın belini kavrayıp bize dönmüştü, "Sevgilimle dalga geçmeyin çakarım şimdi size uçarsınız" hyunjin'i ilkkez birini korurken gördüğüm için yüzümdeki gülüşü silip Jeongin'e dönmüştüm.

"Felix nerede?" Changbin'in sorusuyla sonunda neyin eksik olduğunu fark etmiştim kardeşim neredeydi, ayağa kalkıp "Bi bakayım" diyerek mutfağa ilerledim. Mutfak temiz bulaşıklar ve mis gibi kokan browni dışında bom boştu.

Üst kata doğru adımladım, adımladım dediğime bakmayın resmen koşuyorum... En sonda yatak odasından gelen seslerle kapının önünde durdum, kardeşimin odasını dinlesem özel hayatın gizliliği maddesini çiğnemezdim heralde diye düşünürken bir yandan da kulağımı kapıya yaslamıştım.

"Minho! Sarhoş musun sen..." felix minho ile mi konuşuyordu?, "seni tanıdığımdan beri sarhoşum be civciv" Felix'in kıkırtısını duyunca Minho'nun ona ne kadar iyi geldiğini bi kere daha anlamıştım. Acaba bebekleri söylemeyip bencillik mi ediyordum?

"Yanında biri varmı böyle araba kullanamazsın, aklım sende kalır" Felix'in sesiyle tekrar kulağımı kapıya yaslamıştım. "Hm şey var ım Ju-jung won" Minho cidden fena sarhoş olmalıydı sesi neredeyse anlaşılmayan biçimde çıkıyordu.

"O kim?" demişti benim kıskanç kardeşim, "Tam olarak tanışmadık babam zorluyo" dediğinde duraksamıştım bay Lee? Minho ile uzun zamandır konuşmuyordu nasıl olurda şuan onu biriyle tanıştırmak istemişti.

Her ne kadar Minho'ya sinir olsamda bu olayın aslını bulucaktım, en azından eskiden yaşadığımız 15 yıllık arkadaşlığımızın adına...

"Seni seviyorum civciv" Felix'in o an burnunu çektiğini duymuştum, "bizi neden bıraktın Minho?" demişti. "Seni bırakmadım ben zorunda kaldım" Minho'nun sarhoş çıkan sesinden zar zor anlamıştım söylediğini, "hem bizi derken neyi kastediyorsun" sanırım şuan Felix içindekileri, sarhoş olan sevgilisine dökücekti.

"Her ne kadar sabah olunca unutacağını bilsemde Minho ben hamileyim" dediği şeyle yere doğru çömelmiştim sanırım bunu Minho'ya söylemeliydik ama hayır bişey dediysem onu yapmak zorundaydım.

"Hm? Anlamadım kimden hamilesin" Felix yine kıkırdamıştı, "senden Minho, senden iki küçük kızımız olucak yakındaa" kardeşimin bu masum sevinci benimde suratımın gülmesine neden olmuştu çok mu korumacı davranmıştım zamanında Minho ile arkadaşlığımızı bozacak kadar...

Bunları ben hala düşünürken Jeongin yanıma gelmişti, "Bebeğim hadi gel rahat bırak Felix'i" demişti fısıltı şeklinde sanırım ben Felix'i dinlerken oda beni izliyordu.

"Geliyorum" diye mırıldanıp sevgilimin koluna girmiştim, sanırım kardeşimi artık salma zamanı gelmişti ha?


"Minhoo! Koşma düşüceksin" hem kahkaha atıp hemde Minho'nun yaptığı garip hareketleri izliyodum, "sen izliyosun beni bana bişey olmaaz" demişti yine sarhoş çıkan sesiyle, şuan zamanımı değerlendiriyodum sonuçta ayılınca Minho yine aynı Minho olacaktı değil mi?

Bebeklerimizde aynı babaları gibi hareketliydi bir Minho'yu zor zabdederken 2 tanesini birden nasıl bakıcaktım acabaa, hissediyordum dış görünüş olarak bana benzicel olsalarda ikiside tıpkı babası gibi olucaklardı.

"Ne düşünüyosun öyle kara kara" sarhoş sevgilimden gelen sesle ekrana döndüm, "Minho! Yere neden uzandın hasta olucaksın" sevgilim esneyip cevap vermişti. "Ben doktorum bişey olmaz bana"

"Sen öyle diyosan öyle olsun bakalım beyfendi" demiştim. "Bebeğim beni şu j harfli şahıs çağırıyor kapatmam gerek artık sanırım"

"Hayır! Kapatma lütfen" demiştim telaşla, "hm sorun mu var" kafamı iki yana salladım, "Seni çok özledim sadece..."

"Gelemem olmaz burda kalmak zorundayım yoksa sana zarar gelir" ha ne alakaydı ki gelmesine bağlı olarak bana zarar gelmesi? "Kapatıyorumm, seni çook seviyorum kendine iyi bak görüşürüz" uykulu aynı zamanda da sarhoş çıkan sesiyle dudaklarımı büzüp kafamj sallamıştım.

"Görüşmeyelim mümkünse" bu sabah bana söylediği şeyi geri ona söylemek içimdeki hırsı azda olsa dindirmişti ama kapanan telefonla boşluğa düşmüş gibi hissetmeye başlamıştım. Tekrardan ona sarılmak öpmek koklamak istiyordum ama sanırım bu şey artık benim için bir hayalden farksız değildi.

İyice büyüyen karnımı tutarak merdivenlerden inmeye başladım, "Üzgünüm çok geç oldu biliyorum ama biriyle konuşuyodum" dedim koltuğa yaklaşırken. "Minho ile mi?" Chan hyungun sorusuyla başımı salladım ve abime döndüm, "Sen ne demek olur da bana haber vermeden en yakın arkadaşımla evlenirsin!?"

Üstüne üstüne giderken abim korkuyla bana bakmaya başladı, o sırada odadaki herkes kahkahaya boğulmuştu, "Özür dilemiyorum"

"Hı demek öyle o zaman yiğenlerinin yüzünü bok görürsün abi" dedim sırtımı abime ters yönde çevirirken, "Hey ama bu hile"

"Karnımda olan bebekleri ben yapmadım abi o zaman kullanabilirim" dediğim şeyle abim sinirlenmişti aklına ne geldiğini çok iyi biliyodum böyle olursunuz işte bay kim...

"Olum Minho hyung da ne hızlıymış düğününden 2 bucuk ay önce bebek postalamış" hyunjin'in dediği şeyle az da olsa kızarmıştım. "Bu konulara girmesek mi?" demiştim. Benim söylediğim şeyle yine kahkahaya boğulmuşlardı...

En sonunda hepsi gittiğinde Chan hyung ile kendimizi koltuklara atıp arkadan animasyon açıp uyuklamaya başlamıştık, güzel bir gündü özellikle onunla konuştuğum saliseler benim için mükemmel di...


Benim Manim ficimi okumaya başlamış?!
Nasıl güzel mi bariii⭐🌸

Nasılmışş benim tatliş okurumm
İyisindir umarıım
Kendine iyi baaak

Bu bölüm geçiş bölümü gibi bişeydi ama malesef ki ben Minlix'i en az 7 bölüm falan birleştirmeyi düşünmüyorum dı dı dıııı

Hoşçakalın Minlix ile kalııın

Hoşçakalın Minlix ile kalııın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
 Beatitude | MinlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin