Bizim Şaheserimiz |27

236 19 79
                                    

Slm slm slm
Nabıyonuz
Nese nese oy sınırı yok vermeden geçebilirsiniz.

__________🌟

"Minho..." sarışın sevgilisinin sweatini çekiştiriyordu.

"Minho!" minho duyduğu sesler ile gözlerini araladığında, Felix'in uyanık olduğunı fark ettiği gibi tamamen uyanık hâle gelmişti.

"Efendim güzelim..." uykulu bir şekilde konuştuğunda, Felix sevgilisinin elini alıp karnına koydu.

"Bizim canımız çikolata çekti..." Felix ilk hamileliğinde canı hep bir şeyler çeksede bunu Chan'e söylemeye çekindiği için her seferinde geçiştirirdi ilkkez böyle bir şey istediği için hafif bir utangaçlık vardı.

"Hm benim bebeklerim aşeriyor muymuş?" hafif dikleştiğinde elini hala sevgilisinin karnından çekmemişti. Felix kafasını aşağı doğru indirdiğin de Minho utandığını anlayıp çenesini kavramıştı.

"Güzelim, neden utanıyorsun çok normal bir şey bu." Felix omuz silkip sevgilisinin kucağına çıkmıştı, "Boş ver uyuyalım saat çok geç zaten." Minho kaşlarını çatıp konuşmuştu.

"Hayır, bebeklerimizin canı çikolata çekmiş ise onlara istediğini vermeliyiz." Felix'in bir şey demesine izin vermeden kucağına aldığı gibi kaldırmıştı.

Dolaptan aldığı montu sevgilisinin üzerine geçirip küçük elini kavramıştı, "İlk kez böyle bir şey yapıcam ve nedensizce suç işlemiş küçük bir çocuk gibi heyecanlıyım..." Minho'nun dediği ile Felix kahkaha atmıştı.

"Bu saatte açık market bulma konusunda iyi eğlenceler kocacığım..."

Minho kavradığı eli öpüp cevap vermişti, "kocacığın yesin seni." Felix Minho'nun göğsüne vurup, "yedi zaten yeterince." demişti.

Birlikte gülerek evden çıktıklarında Minho'nun aklına daha yeni saat'e bakmak gelmişti, "Saat 4'e geliyormuş..." Felix karnını okşarken bir yandan da eşinin dediğini düşünüyordu.

"Bu saatte açık bir yer var mıdır?" Minho başını sallayıp kendini ısırmamak için zor tuttuğu tatlı çocuğun kemerini bağlamıştı.

"Seul'deyiz güzelim illaki vardır. Dert etme sen." Felix başını sallayıp camdan dışarıyı izlemeye başladı. "Acıktım ben..." mırıldandığında Minho yoldan başını eşine çevirmişti.

"Doğru dürüst yemek yemezsen acıkırsın." Felix dudaklarını büzüp tekrar karnını okşamıştı, "Daha yeni eski kiloma dönmüştüm, kilo almak istemiyorum!" Minho bir elini direksiyondan çekip eşinin karnına koymuştu.

"Bebeğim kilo alıcaksın zaten normal bir şey hem ben senin zayıf olmanı istemiyorum." Felix Minho'nun elini karnından çekip konuştu.

"Beni böyle sevmiyorsun yani?" Minho aldığı soru karşısında donup kalırken son altı ayın aşırı zor geçeceğini anladı. "Bebeğim ne alaka seni her hâlinle seviyorum..." Felix kollarını bağlayıp mırıldandı.

"Hadi hızlı ol bebeklerim çikolata istiyor." Bebeklerim kelimesini bastırarak söylediğinde Minho elini eşinin yanağına koyup, "Bebeklerimiz." demişti.

Sonunda sahil kenarında 7/24 açık küçük bir market bulduklarında minho arabadan inip hala arabada kolları bağlı oturan sevgilisine bakmıştı.

Onun kapısına ilerleyip camı tıktıkladı, Felix başını yana çevirdiğinde gülümseyip kapıyı açmıştı. Küçük elleri kavrayıp arabadan yavaşça indirdiğinde sarışın hala tripli gibiydi.

"Neye kızdım bu kadar?" Felix tuttuğu eli bırakıp kaşlarını çattı,

"Ne yani ben çok mu kızıyorum." Minho ağzına fermuar kapatırmışcasına hareket yapıp geri geri yürümeye başladı. "Bir şey demedim!" ellerini cebine koymuş geri geri giderken kafasını çarptığı direk ile dengesini az daha kaybediyordu.

 Beatitude | MinlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin