24 ü okumadan geçmişsiniz 😾
24 14 oy iken
25 17!!!!
Neyse sınır 16 hıh
hyunholixim ve EcrinErginolu size özür borcum var şuan sanırım! Alın bakalım?? (Burayı two graves zamanı yazmışım.)~🐰🐥~
Özür dilerim." boynunda hissettiği nefes ile kafasını yan tarafa çeviren Felix. Anında Minho ile burun buruna gelmişti. Minho sevgilisinin beline sarılıp kendine doğru çevirmişti. Çevirmesi ile ikilinin dudaklarını birleştirmesi bir olmuştu.
Nefesleri tükendiğinde ayrılıp alınlarını yaslamışlardı. Minho mırıldandı;
"Özür dilerim sevgilim seni dinlemediğim için."
"Bu kuru özür ile mi affedicem seni?" Felix'in söylediği şey ile, Minho sırırmış sormuştu:
"Ne istersin?" sevgilisinin kulağına fısıldadığında Felix, Minho'nun yakasını kendine çekip konuşmuştu.
"Seni!" dudaklarına yaklaşıp öpmeye başladığında bu aşk doludan çok vahşi bir öpüştü, sevgilisinin üst dudağını ısırdığında ağzına gelen metalimsi tad ile sırıtmıştı.
(smutu atladım olmuş sayın. Şaka lan şaka gülün diye bir an aklıma two graves minlix geldi de garip oldum)
"Kızlar?" nefessiz bir şekilde sorunca, Minho cevaplamıştı. "Abinler dademin gelip aldı. Merak etme yani..." Felix önündeki arsız adama vurduğunda Minho kahkaha atmıştı.
"Tamam utandırmak yok!" Felix kollarını bağlayıp sevgilisinden uzaklaşmıştı, "gidiyorum ben, kendi işini kendin hallet Minho" Minho arkasından şokla bakarken hamileliğe yormak istedi.
Tam kapıdan çıkıp gidicek iken geri dönen Felix ile tekrar gülmüştü. "Dayanamıyorsun bana." başını sallayıp sevgilisinin kucağına atlamıştı çilli çocuk.
Minho kahkaha atarken kucağındaki eşinin kalçalarından tutmuştu. Felix, kollarını Minho'nun boynuna bağlamıştı ve tekrardan dudaklarını buluşturmuşlardı.
Uzun süren öpüşmeden sonra ilk çekilen kişi Felix olmuştu, alınlarının birleştirip soluklanırken Minho yavaşça hareket edip bir kaç adım uzaklarında olan yatağa sırt üstü yatırmıştı sevgilisini.
Felix sırtına değen soğuk ve yumuşak yorganla sırıtmıştı. Minho sevgilisine doğru eğildiğinde, Felix çoktan yakasından tutmuştu.
"Bu yaka tutma işini çok seviyorsun." Felix bir yandan sevgilisinin yakasındaki düğmeler ile oynarken mırıldanmıştı, "Hmm çok seviyorum..." bir yandan küçük parmakları ile düğmelerle oynarken bir yandan da,
Sevgilisinin beyaz tenine öpücükler konduruyordu, "Ama başka bir şeyi daha çok seviyorum." Minho kaşlarını yukarı doğru kaldırmış ve sormuştu, "Neymiş?" Felix öpücüklerini durdurup Minho'nun yüzüne çıkarmıştı bakışlarını.
Ellerini omuzlarını koyup serçte bastırdı, bu sayede Felix üzerindeki Minho'yu çevirmişti. Minho ne yapacağını anlayınca geriye doğru gidip sırtını yatağın başlığına yasladı.
Felix'i kolundan çekip kucağına oturtturmuştu, Felix altında hissettiği büyüklük ile kahkaha atmıştı. "Bana dayanamıyorsun diyene bak." Minho sırıtıp sevgilisini kendine daha çok çekmişti.
"Halletmeye ne dersin?" Felix kaşlarını kaldırıp soru sorarcasına konuştu, "Cidden mi? Hamileyim unutma." sevgilisinin omzuna vurduğunda Minho kıkırdayıp sevgilisinin yumruğunu kavradı.