Hasret kaldığım |16

326 28 65
                                    

Akşam gelicek my friendsleri beklerken bir yandan kızlarımla uğraşıyodum, "Minji onu bırak bebeğim" küçük kızım eline aldığı kepçe ile kardeşini kovalıyodu. Tam önüme gelmiştiki Chaeyeon'u kucağıma aldım. "Ama baba haksızlık yapıyosun!"

Kollarıno bağlayıp yere oturmuştu, bu oturuşu biliyorum kızımın trip oturuşuydu. Chaeyeon'u tezgâha oturturup yanağını öpmüştüm, daha sonra yerde oturan kızımı kucağıma almaya çalışıyodum ama nafile.

"Bebeğim hadi," inat yapmıştı kalkmıyodu, en sonunda onu yerde bırakıp Yeon'a yöneldim. "Minji küsmüş bize, o zaman bizde gidip birlikte cicilerimizi giyelim hm?" dediğim şeyle önümdeki kızım başını sallayıp boynuma atlamıştı. Merdivenlerden çıkarken Minji'nin adım seslerini bekliyordum kıskançlıktan ağlama seslerini değil...

"Ah napıcaz senin bu inat kardeşinle balım?" Yeon boynumu öpücüklere boğuyordu bunu mırıldanırken, hep öpücekse boynumu öperdi. Bunu yine babasından aldığını düşünüyordum kızlarımın ikiside bana düşkün. Yeon'u beşiğinin başına oturttuktan sonra aşığaya indim.

"Bebeğim neden ağlıyosun" indiğim gibi bana doğru koşan Minji ile onu kucaklamıştım. "Beni sevmiyorsun sandım" bir yandan hıçkırıyor bir yandan bıdır bıdır konuşuyordu. Burnundaki çillerden öperken konuştum, "seni sevmemem imkansız Minji."

Adını kullandığım için tekrar ağlamaya başlamıştı, "Bak baba bana Minji diye seslendin artık sevmiyorsun beni" önümde ağlayan kızımı sakinleştirmeye çalışırken çalan kapıyla off layıp oraya yöneldim.

Kapıyı açmamla Minho ile burun buruna gelmem bir olmuştu, şaşkın şaşkın bir bana bir kızımıza bakıyordu. "Chan erken gidip gelecekler için hazırlıkta yardım et demişti ama anlaşılan büyük bir sorun var" başımı sallamıştım.

"Minji-ah" diye söylenip kucağımda ağlayan kızımızı kucağına almıştı, bense onu izlemekten içeriye almayı unutmuştum sonunda aydınlanarak kapıdan çekilip geçmesine izin vermiştim.

"Noldu bakalım" diyip kucağında hoplatmıştı, "babam beni sevmiyor" Minho kucağındaki kızını dinlerken birden bana döndü, "Neden öyle düşünüyor muş minik tavşan?" onları izlemeye devam ederken merdivenlerden seke seke gelen Chae ile odak noktam oraya dönmüştü.

"Babam Chaeyeon'u daha çok seviyor" diyip yine hıçkırmıştı Minji, "Durum anlaşıldıııı" Minho kucağındaki kızı bacağına oturtturarak ellerini tutmuştu aynı Chaeyeon'a yaptığı gibi. Bende o sırada Chaeyeon'un getirdiği lastik ile saçını topluyordum.

"Baban ikinizide eşit seviyor, minik tavşan" Minji burnunu çekip bize dönmüştü, "hayır baksana yine onla ilgileniyor!" kızımın onu sevmediğimi düşünmesi beni biraz kırmıştı ama sonuçta daha küçük bir bebek değil mi?

"Baban ikinizide eşit seviyor bazen senle ilgilenirken bu sefer Chaeyeon tek kalmıyor mu minik tavşan?" minji bi kere daha burnunu çekip sakinleşmişti, bende o sırada Yeon'un saçını bitirmiş ve çömeldiğim yerden ayaklanmıştım.

"Balım ben ikinizide eşit seviyorum ama bazen ikinize birden ilgi veremem biliyorsun..." Minji Minho'ya sarılıp üstünden kalkmıştı, Chaeyeon Minho'ya doğru ilerlerken Minji kucağıma atlamıştı. Alnını öpüp sarılmıştım ona.

"Seni seviyorum baba!" dediği şeyle gülümseyip bende cevap vermiştim. "Bende öyle bebeğim" Chaeyeon babasına kolay alışıcak diyordum da alışmış bile adamı görür görmez kucağına atlıyor. Minho'nun oturduğu koltuğa doğru giderken Chaeyeon yerinden kalkıp bacağıma sarılmıştı.

"Babacım bekle sen bacağıma sarılırsan nasıl ilerliyeyim" Minho oturduğu yerden gülerken, "Ama baba..." demişti Chaeyeon. En sonunda zar zor vardığım koltuğun başıyla koltuktaki kişi tarafından belime sarılan ellerle kucağına düşmüştüm.

 Beatitude | MinlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin