Babam sensin! |18

272 26 59
                                    

"Hepinizde odaya doluştunuz." abimin bıkkınlık dolu sözleriyle göz devirmiştim. "Yiğenimi göremez miyim?" naparsanız yapın bakışı attıktan sonra Jeongin hyung'a yönelmişti.

"Hadi doğurdun yine de iyisin" Changbin hyung'un dediği şeyle hepimiz gülmüştük. "Of yeter, bende istiyorum" Hyunjin'in dediği ile herkes ona dönmüştü.

"Yok kalsın." jisung elindeki paltoyu yandaki koltuğa atarken mırıldanmıştı, "sen istemiyorsun yani." Hyunjin'in tripli sesi herkesin dikkatini ikiliye vermesine neden olmuştu. "Ya öyle bir şey yok sevgilim",

"sadece zaten 3 tane bebis var ne gerek var ki." diyip parmak uçlarına çıkıp Hyunjin'in dudaklarına eğilmişti ki kızlarımın gözünü kapattım, "baba! Göremiyorum." Minji'nin söylenmesi üzerine herkes kahkaha atmaya başlamıştı.

"Görmemen gerekli zaten bebeğim." iki elimidd tutup çekmeye çalışan kızlarıma inat yapmayıp kendim elimi gözlerinden çekmiştim. "Çocuklarımın yanı başında öpüşmeyi kesin" diye mırıldanıp omuz atarak jeongin hyung'un yanına gitmiştim.

"Hyung yemicem eşini,bi sal ya!" abimi kenera ittirip sandalyeye oturmuştum. "Ben birini zor doğurduö sen ikisini nasıl doğurdun amına koyayım ya" kafasına geçirmiştim ki abim bana tip tip bakmaya başlamıştı. "Küfür yok. Çocuğun var artık senin yiğenimin ağzından tek bir kötü kelime çıkarsa kendime alırım heberin olsun."

"Buda iyice baba olduktan sonra kibarlaştı ya bizden daha çok küfür ederdi." Chan hyung'un dediği şeyle Chaeyeon söze daldı. "Baba küfür ne?"

Tabi bunu Chan'in kucağında ona bakarak söylemesi Minho'sumun moralinin bozulmasına yol açmıştı hemencik yanında bittim. Yanındaki yere oturup başımı göğsüne koydum oda saçımı okşamaya başlamıştı. "Bence siz bizi kandırıyo sunuz barışmışsınız" jisung'un söylediği şeyle kızlarımın ikiside bize dönmüştü.

"Minho amca ve babam küs müydü" Chan başını sallayıp Chaeyeon'u benim kucağıma vermişti. "O yüzden mi yıllardır gelmiyordu" başımı sallamıştım, "neden küstünüz ki küsmeyin!" dediği şeyle gülüp burnunu öpmüştüm. "Öyle olması gerekti bazı şeylerin bebeğim" Chaeyeon babasının burnundaki bene dokunup konuşmuştu.

"Minho amca bak bende de o benden var!" diyip kendi burnundakini göstermişti, Minho ise eğilip beninin olduğu yere öpücük bırakmıştı. "Baba Minho amca gidicek mi gitmesin lütfen! " Minho başını iki yana sallamıştı, "gitmicem çilli" çilli deme fetişi var heralde herkesin gözğ bizdeyken kucağımdaki kızımı pışpışlıyıp yalandan öksürmüştüm.

"Benim Minjim nerde Hyunjin?" dediğim şeyle cevap vermişti, "diğer hasta odasında uyuya kaldı. "naptınız kızımı uyıymadınız mı uyuya kaldı!" Changbin hyung sırıtıp cevap vermişti daha doğrusu yapıştırmıştı. "Dün gece yatmayan kişinin sen olduğu anlaşılıyor Lix"

"Kapa çeneni." ölümcül bakışlarımo yani öyle sandığım bakışlarımı atarken cevap vermiştim. "Baba sen dün uyumadın mı neden? Biz yoktuk diyemi? Söz bi'daha gitmicem." Chaeyeon'un sıraladığı cünleler beni güldürürken yine maydonoz2 cevap verdi. "Baban uyumadı değil uyutturulmadı bence"

"Ya susun diyorum nasıl kızımın yanında bu konuları konuşursunuz!" o sırada kapı açılıp yiğenimin gelişini izlemiştik, tabi yürüyerek gelmiyo yanlış anlamayın. Abim erkek adamın erkek çocuğu olur fikrine sahip olduğu için yiğenimde aslan gibi bir erkekti.

Jeongin hyung'un kucağına verilir verilmez, Chaeyeon mırıldanmıştı. "Yha baba bende istiyorum Minji'yi satalım bunu alalım" dediği şeyle herkes kahkaha atarken kızım boynuma sokulmuştu. "Yanlış bir şey mi söyledim." Minho kızımızın saçını okşarken arkadaşlarımıza dönüp. "Kızımla dalga geçmeyi kesseniz iyi olur" demişti.

 Beatitude | MinlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin