3 buçuk yıl sonra
"BABAA!" minji den gelen sesle Chan oraya doğru koştu. "Efendim meleğim"
"Chae yere düştü ağlıyo" parmağıyla kardeşini göstermişti Minji, Chan o tarafa doğru çömelip yere düşen küçük kızı kucağına almıştı.
"Meleğim acıyor mu" Chaeyeon hem ağlıyor hem Chan'e sarılıyordu. "Baba çok acıyo" (normal konuşamıyorlar diye farz edin yazınca garip oluyor)
Chan kızının kanıyan bacağına üflüyordu, "bayba ayne nerde" demişti minji, Chan diğer kolunada minji'yi almıştı ve eve doğru yürümeye başlamıştı.
Avustralya'daki fazlasıyla büyük bir evde yaşıyorlardı. "Koş bakalım anneye " demişti Minji'yi bırakırken.
Chaeyeon hala ağlamaya devam ediyordu, "Ayne ayne chae düştü aylıyo" Felix ona doğru koşan kızını kucağına almıştı ve Chan'in yanına doğru ilerledi.
"Uf olmuş bebeğim sakin ol gel şimdi anneye annen orana ilaç sürsün hemen iyileşsin benim güzel kızım" Chan Felix'in kurduğu uzun cümleyle kıkırdayıp kızları değiş tokuş yapmışlardı.
"Hı bayba neyden ayye hep chae ile ilgileniyoy" Chan Minji'nin aynı Minho'yu andıran tavrıyla ne kadar da babasına benzediğini anlamıştı çilleri dışında zaten direkt Minho'nun kız versiyonuydu.
Felix resmen sevdiği adamın kopyalarını doğurmuştu, "bebeğim annen ikinizide eşit ve çok seviyor sadece Chaeyeon sana göre biraz daha zayıf hemen uf olabiliyor"
"Chae uf oymasın ama üzüyüyüm" chan Minji'nin küçük burnunu öpmüştü. "Hadi anne ve chae gelene kadar mama yapalım birlikte"
Mutfağa geçip Chan ve minji ikilisi pizza yapmaya başlamışlardı bir yandan müziğin sesi bir yandan kızının kahkaha sesleri odayı kaplıyordu. "Bayba ayyem seyi seviyoymu"
"Tabikide bebeğim bu nerde kalmıştık çıktı" minji omzunu silkti, "ayyemin telefoynunda bi yesim odaysı vaydı aya oyda bayka biy aybi vaydı" Chan kıkırdayıp.
"Hmm o Minho amcadır annenle çoook yakın arkadaşlardı" Minji'nin yüzü aydınlanmıştı bi an annesi babasını sevmiyor zannetmişti. "Coykmu yayınmışlay" Chan kafasını sallamıştı.
"Miyo aymca neyde bayba" o sırada mutfağa Felix girmişti, "Miyo amca kimmiş bakalım küçük manolya" diyip kızını kucağına almıştı, "ayye! Seyin yakın aykadasın mıys"
"Minho amcasından bahsediyor" demişti Chan sakince, "Ha... Minho evet manolyam o benim çok yakın arkadaşımdı ama uzun zamandır görüşmüyoruz"
"Aya beyn meyak etmiştim" diyip dudak büzmüştü Minji, Felix kızının tatlılığına dayanamayıp öpücüklere boğmuştu. "Hadi bakalım kardeşin seni bekliyomuş oyuncaklarla oynamak için" Minji hızla koşarak odadan çıkmıştı Felix kızının minnak adımlarını izlemişti.
"Eylülde 4 olucaklar" demişti Chan, "Hm ne çabuk büyüdüler, daha dün hamile kalmışım gibi hissediyorum..." Chan önündeki çillinin alnını öpüp, "Yarın seungmin geliyormuş" demişti.
"Jeongin de şuan hamileymiş" Chan duyduğu şeyle şaşırmıştı, "Ne araa!?" Çilli kahkaha atıp önündeki adamın burnuna un sürmüştü, bunun üzerine Chan çillinin belini kavrayıp tezgahla arasına almıştı. "Hey!" unlu burnunu Çillinin burnuna sürtüp yanağından öpmüştü, "uslu dursan olmuyor mu"
"Hayırr olmuyorr" demişti çilli, ama fark etmedikleri bir şey vardı kapıda onları izleyen kızları. "Bayba ayyeyle flörtleşiyoy Chae" demişti minji. Felix gelen sesle kızlarına dönünce tatlılıklarına dayanamayıp kızlarına doğru koşmuştu ikisininde yanaklarımı ısırıyordu kızlar ise sevinç çığlıkları atıp,