BUNEE BUNWE
𝐵i kerede benimkileri birlikte gönderin şurayaa neyse BUBE
★
1 ay sonraa
Hastaneden çıkışımın üzerinden 1 ay geçmişti, artık karnım belirginleşmişti. Abim ve jisungu tek başıma evde kalmak için zor ikna etmiştim, ayrıca abim Chan hyung dişinda Minho'nun arkadaşları ile konuşamma izin vermiyordu.Chan hyungun dediğine göre 2 hafta önce Minho japonyaya temelli taşınmıştı, sanırım bizim hikayemiz burada sonlandı, ikiz bebeklerimin dün öğenmiştim cinsiyetlerini ikiside kızdı,
İsimlerini şimdiden düşünmüştüm ama sanırım Minho ve benin lisedeyken belirlediğimiz isimleri koyucaktım. Bugün Chan hyung bana yardıma gelicekti abim ve jisung'tansa Chan hyungu tercih etmiştim ayrıca chan hyung benim durumumdan dolayı Minho ile iletişiminide kesmişti.
Çok yardımcı oluyodu bana son 1 aydır, sabah gelip benle zaman geçirmişti şimdi ise markete gitmişti, mutfakta uğraştığım şeyleri kenara bırakıp salona İlerlemeye başkamıştım ki kapı çalmıştı.
Hızla karnımı tutarak kapıya doğru koşmuştum, açtığımda karşımda gördügüm kişi ile geriye sendeledim kapıyı kapatmak için çok geçti, "Neden geldin yine siktiğim evladı" dedim sinirle.
"Hayır hayır Minho ile ayrılmanı sağladım şuan benimle olmaman için hiç bir neden yok" dediği şeyle aydınlanmıştım biliyordum onun yaptığını biliyordum, "SEN YAPTIN DEĞİL Mİ SEN BATIRDIN HAYATIMI!?" diyip göğsüne vurdum.
Üstüme doğru gelmeye başlamıştı, "yaklaşma bidaha yapmana izin vermicem" yavaş yavaş geriye sendeliyodum.
"Siktir git" dedim yüzüne tükürerek, "ah hadi ama lix" diyip duvara sıkıştırmıştı, "beni istediğini biliyorum" her ne kadar tüm gücümle ittirmeye çalışsamda geriye gittiği gibi geri üstümw üstüme geliyordu, "aynen istiyorum kesin" diyip göz devirmiştim.
"Hamile olduğunu duydum" nerden duymuştu, bu pisliğin bebeklerime zarar verme şansı vardı şimdi fazlasıyla gerilmiştim. "Uzak dur benden" duvardaki elini karnıma doğru getirmişti, karnımı okşuyodu.
"Kıt mısın amına koyayım" diyip sertçe ittirmiştim. Bu sefer beni çekip duvara fırlarmıştı belime giren acıyla inlemiştim, o günki gibi yine dudaklarıma doğru yaklaşmaya başlamıştı ki arkadan gelen sesle fazlasıyla rahatlamıştım.
"HEY UZAK DUR ONDAN" chan hızla elindekileri bırakıp yanımıza adımlamıştı, karşımda duran pisliğin suratına bi yumruk geçirip yanıma doğru koşmuştu, "iyi misin lix" başımı sallamıştım."iyiyim hyung " demiştim yerden kalkıp Chan hyunga doğru gelen jaeh'e bakarken,
"Hyung arkanda" dediğimle arkasına dönüp Jaeh'nin kolundan tutup sürüklemeye başlamıştı. Şimdi fark ediyorum da Chan hyung çok kaslı...
Kapıya kadar sürükledikten sonra, "istersen polis merkezine gidebiliriz ha ne dersin?" demişti. Ve bu arada Chan hyung baş komiser... "Bende öyle düşünmüştüm seni bidaha buraya yakın yerlerde görürsem elimden seni kimse alamaz tamam mı?"