"Merhaba, Yabancı.."

31.8K 252 76
                                    

Selllaaaammss.. Yeni kurgumdan herkese MER-HA-BAAĞĞ!! Evt şimdi ilk okuduğu kitabım bu olanlar dicek ki napıyor bu mal ihihi, neyse..

Umarım bu kurguyu seversiniz.. Başlamadan önce açıklamayı okumanızı ve dikkate almanızı rica ediyorum.

O halde başlayalım.. ❤️
______________________________________

"Merhaba, yabancı.."

Gözlerimin içine bakan kahverengi gözlere aptal aptal bakıp dudak büzdüm. "Sana da merhaba." Salak mıdır nedir..? Normalde "Merhaba öküz!" diyecektim ama, Allah'tan prenses gibi kızdım.. Merhaba yabancı ne Allah aşkına? İnsanlıktan yoksun dağ ayısı!

Selamını almış olmama rağmen önümden çekilmediğini görünce "Çekilsen mi artık?" dedim kaşlarımı çatarak. "Zaten buz gibi hava!"

Ama yine de çekilmedi.. Onun yerine kollarını göğsünde birleştirip kapıya yaslandı. "Üşüyor musun?"

"Sanane kardeşim, Allah Allah!" Tamam prensestim ama o da bir yere kadar.. Bu herif böylece önümde dikilirken prenses kalamıyordum.

Tepkime gülümserken "Süslü ve öfkeli.." dedi üzerimdeki elbiseyi ve asabi tavrımı kastederek. Sonra dudağını ısırarak bastırdı gülüşünü. Ve eliyle yaslandığı kapıyı işaret etti. "Kapalıyız görmüyor musun?"

"Görmüyorum." dedim buz gibi sesimle. Altı üstü 2 tane ekler alıp evime dofalacaktım, şimdi uğraştığım şeylere bak.. Hay ekler çeken canımı ben! "Kapının önünden çekilsen de görsem.."

Bunu söylediğimde yaslandığı yerden doğrulup kapının önünden çekildi ve "Buyur.." dedi sırıtarak.

Şimdi de kapının üzerindeki "Kapalıyız" yazısıyla bakışıyordum..

Sinirlerim bozulmuş bir şekilde sıkıntılı bir nefes verdiğimde havanın soğuğundan dolayı ufak bir buluta dönüşerek çıktı nefesim dudaklarımın arasından. Huysuzlanarak ayağımın altındaki karları ezdim ve "Neden??" dedim isyan ederek. "Sadece iki tanecik ekler istiyorum.. Yılbaşı günü, bu saatte, neden kapalısınız??"

Önce yüzüme baktı boş boş, sonra kolunu kaldırıp saatine göz attı. "Saat gecenin biri.." Ve ardından tekrar kaldırdı kafasını. "Asıl sen neden bu saatte buradasın..?"

Kötü niyetle sormamıştı ama sinirimi bozduğu için "Sanane!" dedim dişlerimi sıkarak.

Bu geceyi arkadaşımla geçirmiştim aslında, o yüzdendi.. Bu saate kadar birlikte vakit geçirmiş, sonra da evlerimize dönmüştük. Tabi ben eve dönüş yolunda tatlı krizine girmiş olduğumdan, açık bir pastane arıyordum bir saattir. Ve bu pastane son umudumdu..

Kapalı olduğunu görünce yıkılmıştım resmen.

Çünkü ben biraz, nasıl desem, tatlı canavarıydım. Genel olarak sağlıklı beslenen, spor yapan bir insan olsam da tatlı konusunda kendimi asla kısıtlamıyordum. Tatlı krizlerim klasikti yani..

Surat asıp pastanenin yılbaşı için özel olarak süslenmiş olan kapısıyla bakışmaya devam ettiğim sırada "Kapalıyız" yazısının hemen altındaki ilana takıldı gözlerim.

Eleman Aranıyor..

O an gözlerimde çakan şimşeklerle "Bu ilan yeni mi?" diye sordum hala yan tarafımda dikilen çocuğa. Çocuk dediysem, benden bir kaç yaş büyüktü en fazla. 24 ya vardı, ya yoktu..

"Evet, yeni." dedi cevap olarak.

Yaramaz bir çocuk gibi gülümsedim. "Hiç talep var mı peki?" Eğer yoksa, ben kesinlikle taliptim. Zaten iş arıyordum.. Bir de bu iş pastanede olursa... Allah! Demeyin keyfime..

Mükemmel ötesi bir fırsattı.

Ama çocuk memnuniyetsiz bir şekilde "Niye sordun?" dedi ukala tavrıyla. "Sen mi istiyorsun yoksa?"

Bu tavrı nedendi bilmiyorum ama "Evet." dedim kafa sallayarak. "Olamaz mı?"

Yoldan geçen arabalara bakıp omuz silkti. "Sanmam." Bana bakmasa da dudaklarının yukarı doğru kıvrıldığını fark edebiliyordum. Neye gülüyordu acaba hıyar herif!? "Senin gibi çoluk çocuğa iş vermiyoruz."

Yani şimdi "Çoluk çocuk anandır!" diyeceğim ama, ayıp olacak. O yüzden sustum. Sustum ve aptal aptal yüzüne baktım. "Keyfiniz bilir.."

Beni kaybeden kendi kaybeder aslan parçası..

Muhtemelen ısrar edeceğimi falan düşünüyordu ve ben böyle bir tepki verince şaşırarak tekrar bana çevirdi bakışlarını. "Tecrüben var mı?" dedi sonra bi anda. "Yani, pasta, börek falan.. Anlar mısın bu işlerden?"

Bir anda değişen tavrına gülmemek için dudağımı ısırıp "Anlamam." dedim. Yani anlardım ama, çok değil.. Ayrıca trip atıyordum şuan.

Kafa sallayıp dükkanı işaret etti. "Yarın gel, görüşelim.."

Kaşlarımı çatıp "Anlamam diyorum, sağır mısın?" dedim huysuzca. Salak mı ne? Neyi amaçladığı bile belli değildi..

Yeniden kafa salladı ve "Anladım." dedi. "Cırlamana gerek yok, sağır falan değilim. Yarın gel diyorum.."

"Emin misin?" der gibi yüzüne baktım ama oldukça ciddi ve kendinden emin görünüyordu. Bu yüzden bende kafa salladım.

"İyi, gelirim.."

Ardından bir süre daha boş boş suratını izledim.. Açıkçası, yakışıklı çocuktu. Dağınık duran koyu kumral saçları, biçimli bir burnu, kahverengi gözleri ve sert bir mizacı vardı. Ama piçe de benziyordu.. Emin olamadım.

Yine de, uzun boyu ve geniş omuzları onu çekici kılıyordu, bunu inkar edemezdim. Her ne kadar piç gibi görünsede..

Onu izlediğim sürenin rahatsız edici bir şekilde uzadığını hissettiğimde kafamı iki yana sallayıp "Her neyse.." dedim mırıltıyla. "Ben artık gideyim. Sana iyi geceler, ve de mutlu yıllar.." Sonra arkamı döndüm ve soğuktan buz gibi olan ellerimi dudaklarıma yaklaştırıp nefesimle ısıtmaya çalışarak yola koyuldum.

Ama henüz bir kaç adım atmıştım ki, "Bekle.." dedi arkamdaki ses.

Ona tekrar döndüğümde elleri ceplerini yokluyordu. Sonra bir anahtarlık çıkardı cebinden ve sallayarak üstündeki anahtarların birbirine çarpmasını sağladı. "Gel buraya.."

Ellerimi indirip elbisemin üstüne geçirdiğim kabanımın ceplerine sokarken "Sebep?" dedim ne yaptığını anlamayarak.

Dükkanın kapısına yaklaştı ve anahtarı kilide soktu. "Yanlış hatırlamıyorsam 2 tane ekler istemiştin.."

______________________________________

Eveettt.. İlk bölüm sonuu!! Umarım hoşunuza gitmiştir.. (Yaz yağmuruna başlarken baya hızlı girmiştim olaya, çok linç yemişti, o yüzden bunda normal bir giriş koydum ama bana çokta güvenmeyin ben yine uçarım sklslzls)

Henüz karakterlerimizin isimlerini duyamadık ama, açıklamayı okuduysanız biliyorsunuzdur herhalde.

Diğer kitabıma, yani yaz yağmuruna bir yaz günü başladım ve teması genel olarak bir yaz tatiliydi. Bu kurgumuzda ise kıştayız..

Hazır dedim, kış geliyorken.. Biraz ısınmamız lazım😌

Bu arada açıklamaya yazdım ama, görmeyen, duymayan, bilmeyen varsa yine söyleyeyim. Bella Vista bir tatlı asklarımm.. Çuklatlı, frambuasli bi tatli

Neyseeemm

Sonraki bölümde görüşürüz o zaman. HAYDİN BB.

Bella Vista (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin