Sıcak.. Çok Sıcak.

15.8K 222 155
                                    

Sıcak, daha da sıcak olacak..

O kadar bölüm atiyos, 3-5 yorum yapın zalımın cocukları.. ______________________________________

Mesajı göndereli yaklaşık 4 dakika olmuştu ama bir türlü geri dönüş olmayınca gerilmeye başlamıştım açıkçası. Eğer ölmediyse yazması gerekiyordu çünkü.. Acaba beğenmemiş miydi?

Bu düşünceyle bir anlığına rehavete kapılıp fotoğrafı silmeyi düşündüm ama tam o sırada beklediğim mesaj geldi neyseki..

Batu: Bu kalbi benim için mi yaptın?

Yani, tam olarak beklediğim mesaj mıydı emin değilim.. Takıldığı şey kalp olmamalıydı.

Açelya: evett

Batu: Benim için kalp yaptın yani..

Yav çocuk, salak mısın nesin he?! Evet dedik ya!

Açelya: hıhımm

Batu: yerim lan kalbini

Batu: dur bekle..

Açelya: tımam

Şu anda tam olarak ne olduğu konusunda hiçbir fikrim yoktu ama Batuhan'ı dinleyip beklemeye başladım.

Ben herif azsın diye uğraşıyordum ama, pek işe yaramamıştı sanırım. Göğüslerimden bahsetmemişti bile.. Odaklandığı tek şey onun için kalp yapmamdı.

Yine de bu hali de hoşuma gitmişti doğrusu.. Amacıma ulaşamamış olsam da onun için kalp yapmama sevinmesine mutlu olmuştum. Her şekilde yüzümü güldürebiliyordu.

Yaklaşık 15 dakika sonra geri dönüş yaptığında neden bu kadar oyalandığını merak ettim ama yolladığı mesaj kalbimin çarpmasına sebep olduğu için sorgulamadım bunu. Yalnızca yazdıklarına odaklandım.

Batu: Keşke şimdi burada olsaydın..

Aklıma fesat şeyler geliyor..

Açelya: neden ki?

Batu: çünkü..

Batu: (Bir fotoğraf gönderildi.)

Batu: Bende senin için bir şey yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Batu: Bende senin için bir şey yaptım

Ya ama.. Şaka mı bu? Çok tatlıı yaa! Ölürüm ki..

Halbuki benim aklımdan neler neler geçiyordu.. Çok pislik bir insanım, kabul ediyorum. Ama şimdi sırıtarak bakıyordum ekrana.

Açelya: Bunu sen mi yaptınn??

Batu: evet

Açelya: kalpli..

Batu: yes

Bella Vista (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin