Baksana, Uf Olmuş..

12.5K 208 116
                                    

______________________________________

"Ne yapacaksın içeri girip??"

Misafirperver olmadığım doğruydu açıkçası, misafir sevmezdim.. Bu yüzden bu çıkışım bana göre normaldi ama Batuhan kaşlarını çattı tepkime.

"Çok kabasın.."

Dalga mı geçiyordu anlamadım ama gözlerimi devirdim. Kaba olmak umrumda değildi. Bu herifin evime girmesini istemiyordum.

Zaten canım yeterince acıyordu.. Bir de Batu'yla uğraşamazdım. Ama o ısrar etmeye devam etti.

En sonunda da benim inadımı kabullenmiş olacak ki "Bari telefon numaranı ver!" dedi bıkkınlıkla. Bana gıcık olmuş gibi bir hali vardı..

Bu tavırlarına gülüp "İyi.." dedim yalnızca. Artık beni rahat bırakacaksa, neden olmasın?

Sonra numaramı verdim ve teşekkür etmesini bile beklemeden kapattım kapıyı.

Hasta mıdır nedir? Bana taktı herhalde kafayı..

İçeri girdiğimde doğru düzgün yürüyemediğim için topallayarak gittim odama. Canımın bu kadar acıması normal miydi bilmiyorum ama umarım ciddi bir şeyim yoktur diye dua ediyordum.

Sonra üzerimdekileri çıkardım, daha rahat ve ince bir şeyler giydim. Evin içi sıcak olduğu için genelde pek kalın giyinmezdim zaten. Ardından yatağa attım bedenimi..

Çoğu zaman bir yerim ağrıdığında uykunun güvenli kollarına bırakırdım kendimi. Uyandığımda geçerdi ağrım.. Özellikle regl sancısı çekiyorsam, kesinlikle tüm gün yataktan çıkmazdım. Yine öyle yaptım.. Acı, bedenimi terk etsin diye uykuya emanet ettim kendimi.

Başta biraz kıvransam da sonrasında uyumayı başarmıştım..

Ve uyandığımda umduğum gibi canım o kadar da çok ağrımıyordu artık. Sadece ufak bir sızı vardı kemiklerimde..

Uyku sersemi bir şekilde gözlerimi ovuşturduğumda elim yastığımın altındaki telefonuma gitti.

İki bildirim vardı bilinmeyen bir numaradan..

+90551**: Şştt

+90551**: Açel..

Kim olduğunu tahmin etmek zor değildi tabi.. Profil fotoğrafına bakıp düşüncemi tasdik ettikten sonra "Batu" olarak kaydettim numarayı. Sonra mesajını yanıtladım.

Açelya: Efendim?

Geri dönüş yapması 0,1 salise falan sürdü..

Batu: Nabıyon

Açelya: Nabıyon ne lan

Batu: Napıyorsun güzelim?*

Buna da vur dedik öldürdü.. Ama hoşuma gitmedi de değil hani.. Neyssse..

Açelya: Uzanıyorum, sen?

Batu: Aynı

Batu: Nasıl oldu popon skzkpslx

Göt herif ya.. İlla kullanacak o kelimeyi!

Açelya: İyiyim thanks

Açelya: Şu konuyu açma artık

Batu: mswmqqkxzk pekii

Batu: sana bir şey göstericem

Açelya: ok.

Bella Vista (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin